Vanzelfsprekend kunnen mensen zich beledigd voelen door de uitspraken van Wilders, maar het moet nog blijken of de rechter dit ook als zodanig beoordeelt. Door daarop vooruit lopen en te stellen dat de uitspraken beledigend zijn ga jij op de stoel van de rechter zitten. Heb jij misschien ook een straf in gedachte en wil je die ook zelf uitvoeren?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:10 schreef djenneke het volgende:
Natuurlijk zijn veel van zijn uitspraken wel opzettelijke beledigingen. Jij vindt voddenkop niet beledigend? Een geloofsboek fascistisch noemen is niet beledigend? Het zeggen dat er een verband is tussen islam en criminaliteit is niet beledigend? Natuurlijk is het dat wel. En daarom staat hij nu dus ook terecht.
Inderdaad erg interessant, lege stoelen en een bellende negert.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:16 schreef mirelia het volgende:
Ik vind dit interessanter om te zien dan die herhalingen, zo heb je het idee erbij te zijn.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:18 schreef Wokkel het volgende:
Die donkere jongen van de beveiliging zal wel een hoop belminuten hebben.
En jeuk aan zn neus.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:18 schreef Wokkel het volgende:
Die donkere jongen van de beveiliging zal wel een hoop belminuten hebben.
We staan live voor het nos journaal.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:20 schreef Caland het volgende:
Volgens mij hebben die lui er geen idee van dat dit live wordt uitgezonden
Klopt. Maar misschien bedoelde hij meer dat het tijd is om de meest recente bedreigende politieke stroming (daar heeft het namelijk veel van weg) een halt toe te roepen. Door daarnaast het communisme en nazisme te noemen geeft naar mijn mening aan dat hij de Islam in dat zelfde rijtje schaart. Ik denk dat hij het op die manier bedoelde.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:10 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Nazi's zijn toch met geweld verdreven of niet soms???
En de Koude Oorlog ging ook om een militair evenwicht in de wereld.
Dit zitten allemaal op de bahama's of zijn vrijquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om wat rechters te vinden
Maar, als ik alle reacties mag lezen is de publieke omroep nogal politiek gekleurd. Waarom zou het op dit moment dan wel objectief de rechtszaak in beeld brengen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:03 schreef mirelia het volgende:
[..]
Jij bent echt een linkse huillie.
De publieke omroep in Nederland zendt dit door ons allemaal betaalde proces uit op een door ons allemaal betaalde zender, en als je dan niet links bent mag je daar niet naar kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |