Net op het nieuws was het over China, dat ze zowat heel de wereld opkopen;pquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
Aanslagen 11 september, Amerikaanse invasies Russische invasies Chinese toe-eigeningen.
Ach als de mensheid in staat is 50megaton bommen te bouwen is het niet de vraag of ze nog bestaan, eerder wanneer ze tevoorschijn komen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:43 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af of "Sovjet Russia" nog van deze bommen ergens in een kelder heeft liggen
Kan iemand ff opzoeken hoeveel nukes alle landen van de wereld bij elkaar hebben, en hoevaak we daarmee de wereld plat kunnen gooien?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:43 schreef gammatent het volgende:
[..]
Ach als de mensheid in staat is 50megaton bommen te bouwen is het niet de vraag of ze nog bestaan, eerder wanneer ze tevoorschijn komen.
Denk dat er meer landen zijn met nukes dan dat wij weten...
Hiermee ontstaat dus een derde wereldoorlog, van Groningen blijf je af!quote:
Haha ja, als ik nukes zou hebben zou ik ook op wikipedia zetten hoeveel ik dr echt heb en waar ze liggen....quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Kan iemand ff opzoeken hoeveel nukes alle landen van de wereld bij elkaar hebben, en hoevaak we daarmee de wereld plat kunnen gooien?
quote:scaled down from its initial 100 Mt design by 50%
quote:Tsar Bomba (Russian: Царь-бомба) is the nickname for the AN602 hydrogen bomb, the largest and most powerful nuclear weapon ever detonated.
Inderdaadquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Hiermee ontstaat dus een derde wereldoorlog, van Groningen blijf je af!
Maar, Iran zal verliezen. Dat is altijd zo geweest, de joden zijn namelijk een gehard volkje en niet uit te roeien. Israël komt nog sterker dan tevoren uit de strijd en bezit inmiddels het gehele Midden-Oosten. De Christenen zijn nu zo geschokt door dit feit, want in de bijbel staat dat Israël in de eindtijd groter zal zijn dan toen het eerst was. Hierdoor zullen alle Christenen ophouden met oorlog voeren en zullen ze bunkers gaan bouwen voor het geval de dag des oordeel aanbreekt. Het gevolg is, nu de islam is uitgeroeid en het christendom te bang is om nog buiten te spelen, dat Eurazië weer wordt geregeerd door een polytheïstische godsdienst, nl het Hindoeïsme.quote:Iran valt Israël binnen. Iran trekt daarbij het hele Midden-Oosten met zich mee. Turkije doet ook mee, na het zat te zijn om het pispaaltje van Europa (lees: anti-islamhouding) te zijn. De NAVO voelt zich genaaid en bemoeit zich ermee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |