Die ene letterquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:45 schreef DarkElf het volgende:
bij de ene test ben ik een isfj bij de andere een esfj. Iets anders komt er nooit uit geloof ik bij mij? Wat is t verschil tussen die 2 steer?
quote:Buiten de ene letter dus
Ik laatste slokje wijn & 2 paramolletjes en dan maar hopen dat de koorts weggaat/blijft, morgen werkie doenquote:
Man, doe wat je andere leeftijdsgenoten doen: ga rukken en slapen en laat je hersens even tot rust komen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die ene letter
[..]
![]()
Ik vind je een ISFJ
technische uitleg: de dominante en secundaire functies zijn omgedraaid tussen de ESFJ en ISFJ, maar ze zijn beide wel hetzelfde. ISFJ heeft, als introvert, Introverted sensing (Si) als dominante functie, en Extraverted Feeling (Fe) als backup functie. ESFJ precies andersom.
Het betekent dat een ISFJ graag eerst indrukken verwerkt (met S) voordat ze er een mening over uitflapt (met F).
Hey! Jij ook al hier?quote:
Je overleeft het wel, dat doen wij al wekenquote:Op maandag 4 oktober 2010 03:23 schreef flying-dutchman het volgende:
Even een tussendoor bericht. Wakker liggen is klote!
hmmmmz dan doe ik vanmiddag ook maar een golferdutquote:Op maandag 4 oktober 2010 08:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je overleeft het wel, dat doen wij al weken
Net ziekgemeldTis niet anders, maar met een snotkop, keelpijn & fijne koorts ga ik ze maar niet verblijden op de poli.
Even wat eten en dan mijn bedje weer in.
Dat is toch elke vrouw wel?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:42 schreef ColdFeet het volgende:
maar in het algemeen vind ik mezelf dan toch wel een klein veldmaarschalkje
Welkequote:
Beterschappie Bluezzquote:Op maandag 4 oktober 2010 08:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je overleeft het wel, dat doen wij al weken
Net ziekgemeldTis niet anders, maar met een snotkop, keelpijn & fijne koorts ga ik ze maar niet verblijden op de poli.
Even wat eten en dan mijn bedje weer in.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:00 schreef DarkElf het volgende:
D-H komt posten en meteen krijg ik een vrouwen versier ad onderaan mijn pagina, wat toevallig
suikertest van 4 uur?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:04 schreef DarkElf het volgende:
net een afspraak gemaakt voor weer eens een MRI op dezelfde dag als ik die suikertest moet gaan doen... 5 jan. van half negen tot half een die suikertest en dan om half 2 die MRIIk ga maar een heel dik boek meenemen denk ik ....
FD hoeft niemand meer te versieren. hij heeft bijna een meissiequote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:20 schreef Stereotomy het volgende:AnneX leuke verassing voor het mannetje
leuk thuiskomen zo voor hemquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:20 schreef AnneX het volgende:
yippie en weer werken vandaag !
Mn. AnneX was best opgelucht dat de achtergevel van 4 meter hoog profi is geschilderd in onze afwezigheid en buiten zijn weten.
Spannend zo'n geheimpje op reis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |