Ik weet niet wat hier staat. Is je toetsenbord stuk?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:05 schreef Penisbaard het volgende:
kkgrappig a mattie zo van jy lurkt die fotoboeks ma is natuurlijk niet zo is gwn gebruiker met anoniem op heeft staan
Ontkennen dat Anonieme_Fokker het middelpunt van de wereld isquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:04 schreef juxtaposition het volgende:
Mensen die denken dat ze het middelpunt van de wereld zijn...
En hoeveel naamtopics heb jij?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:04 schreef juxtaposition het volgende:
Mensen die denken dat ze het middelpunt van de wereld zijn...
als een lurker zonder account op je fobo kijkt komt er te staan "Anonieme_Fokker" en TS heeft toen die naam geregistreerd, als grap.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:08 schreef 92Merel het volgende:
Heb nog geen topics hier over je gezien, maar valt me wel op, dat elke keer dat ik in mijn fobo kijk, jij er 9/10 keer tussen staat, vaak meerdere malen. Dan ga ik me toch afvragen 'waarom?' niet vreemd dat anderen hetzelfde denken.
Anonieme_Fokkerquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:08 schreef 92Merel het volgende:
Heb nog geen topics hier over je gezien,
slechte publiciteit is ook publiciteit man,.quote:
Ik denk dat je dan heel goed naar de timing moet kijken in 2003.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:10 schreef julian6 het volgende:
[..]
als een lurker zonder account op je fobo kijkt komt er te staan "Anonieme_Fokker" en TS heeft toen die naam geregistreerd, als grap.
dat niemand dat doorheeft
En toch iedere keer dat je erop klikt ga je naar zijn profiel, ben nog niet zo lang member hier, maar denk niet dat als het een werkelijk anoniem persoon was, je naar het profiel van de TS zou gaan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:10 schreef julian6 het volgende:
[..]
als een lurker zonder account op je fobo kijkt komt er te staan "Anonieme_Fokker" en TS heeft toen die naam geregistreerd, als grap.
dat niemand dat doorheeft
Ik ben niet voor niets al zeven jaar geregistreerd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En toch iedere keer dat je erop klikt ga je naar zijn profiel, ben nog niet zo lang member hier, maar denk niet dat als het een werkelijk anoniem persoon was, je naar het profiel van de TS zou gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |