SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ja is wel goeie van hem tog ma irritant ach boeiend eigenlijk :pquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:10 schreef Penisbaard het volgende:
ik snap hem tog van anoniem lurke ma doen alsof user is ma is natuurlijk geen user tog :p
egt wel skkl wi is dt anders dn skkl ahahquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:10 schreef Penisbaard het volgende:
ik snap hem tog van anoniem lurke ma doen alsof user is ma is natuurlijk geen user tog :p
Mijn OP niet snappenquote:
haha ksukekl met je treine kom stoer doen hier van je weet niet maar je weet zelf niet tog en dan wel kome hate tfoe jeliekquote:
Jatochquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
maak er in godsnaams nog een topic over kk leier
zie je die jongen nog want als dit nog steeds gebeurt help ik je graag ol zprg er vppr dat hij zelfs nooit meer ze eogen lul gaat zien of dat hij ooit nog een vrouw zal zien din djemeh kk zemmel geen respect voor vrouwen. heb echt medelijden met je meid als je echt hulp nodig hebt ik help je woulahquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jatochkk bezem kk leier eh ik klap je jong kk kaaskop
Thx voor je support ouwe boks respect mattiequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
zie je die jongen nog want als dit nog steeds gebeurt help ik je graag ol zprg er vppr dat hij zelfs nooit meer ze eogen lul gaat zien of dat hij ooit nog een vrouw zal zien din djemeh kk zemmel geen respect voor vrouwen. heb echt medelijden met je meid als je echt hulp nodig hebt ik help je woulah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |