No problemquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doe ik! Hartstikke bedankt dat je mee gaat!![]()
Meneer heeft nu ook al 3x gekotst
Met goed bedoel ik ook meer dat het goed is dat hij geen FIP of niesziekte heeft.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij is nog wel aan het hoesten. Als het vrijdag niet over is moet ik terug.
Ok laat ik duidelijk zijn. Voor nu lijkt het niets maar het kan wel de eerste tekenen van niesziekte zijn. Als dat zo is dan moet hij het toch echt zelf oplossen dus daar kan de dierenarts niets aan doen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:11 schreef Scully het volgende:
[..]
Met goed bedoel ik ook meer dat het goed is dat hij geen FIP of niesziekte heeft.
quote:
Je kunt lief voor hem zijn, hem knuffelen, hem extra aandacht geven, hem lekkere hapjes geven, hem laten merken dat je met hem meeleeft, hem vertroetelen en hem 's nachts bij je laten slapen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:16 schreef Oognip het volgende:
Bah ik vind het echt zo naar om te zien. Soms slaapt ie lekker maar zodra hij wakker wordt begint ie weer te kotsen zonder kots. Echt ik vind het zo erg en ik kan zo weinig voor hem doen
Ik knuffel hem de hele dag, tenzij hij "kotst" want dan wil hij helemaal niks logischerwijs. Ik geef hem heel veel snoepjes maar eigenlijk mag dat helemaal niet, hij moet licht verteerbaar voedsel dus geen snoepjes en brokjes. Hij krijgt al mijn aandacht.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:29 schreef Scully het volgende:
[..]
Je kunt lief voor hem zijn, hem knuffelen, hem extra aandacht geven, hem lekkere hapjes geven, hem laten merken dat je met hem meeleeft, hem vertroetelen en hem 's nachts bij je laten slapen.![]()
Maar ik heb zo'n vermoeden dat je al deze dingen al doet.
Beterschap, Pingoo. Sterkte, Oognip
.
Ik hoop ook zo dat het niesziekte is! Zou jij als ervaringsdeskundige eens het filmpje op pagina 1 willen bekijken? Volgens mij is het niet niezen maart misschien wil jij even kijken?quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:01 schreef Injetta het volgende:
Weet je zeker dat het toch niet een soort van niezen is.
Mijn kat heeft al een paar keer niesziekte gehad (heeft het als baby opgelopen en krijgt het soms terug) en maakt dan echt ook blaf geluiden.
Maar.. ook heeft eens een kat van mij op oude leeftijd iets gekregen dat helaas dodelijk was. Zodra hij wilde gaan spinnen, moest hij kokhalzen. En uiteraard bleef hij steeds willen spinnen...... Het bleek een tumor te zijn daar. Ik hoop voor je eigenlijk dat het toch een vorm van niesziekte is en het dus gewoon over een paar dagen weer over is.
Heeft hij ook wat waterige oogjes??
Snda gister. Volgens de dierenarts kan het wel een paar dagen duren als is last heeft van een verslikking. Ik snap hè ook niet maar als zij het zegt... Het zou vrijdag over moeten zijn en anders kan het niesziekte of iets anders zijn en moet ik terug komen. Verder geen enkel symptoom van niesziekte.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:04 schreef Injetta het volgende:
Ik lees nu dat je al bij de dierenarts bent geweest.
Verslikt en dan last van zijn keel? Maar dan zou het toch minder moeten worden?
Jeetje... hoeveel dagen is het nu?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |