abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87170744
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:13 schreef Oognip het volgende:

[..]

Doe ik! Hartstikke bedankt dat je mee gaat! :*

Meneer heeft nu ook al 3x gekotst :(
No problem :*

en he bah, arme Pingoo :'( hopelijk kan de dierenarts hem helpen!!
♥ scars make us who we are ♥
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:54:46 #27
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_87172075
Sterkte met de kat. ;(
Je weet..
pi_87175711
Pingoo blijkt niets te hebben. Waarschijnlijk heeft hij zich verslikt wat is blijven irriteren. Ik ben iig blij dat hij gezond is verklaard!
pi_87176652
Fijn *O*
  maandag 4 oktober 2010 @ 18:03:31 #30
6616 Scully
Just vodka.
pi_87176803
Gelukkig dat alles goed is met Pingoo. :)
I don't have to runaway and live in the street. I can runaway and I can go to the ocean, I can go to the country, I can go to the mountains. I could go to Israel, Africa, Afghanistan.
pi_87176831
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:03 schreef Scully het volgende:
Gelukkig dat alles goed is met Pingoo. :)
Hij is nog wel aan het hoesten. Als het vrijdag niet over is moet ik terug.
pi_87176912
* Mama_Mia vindt Pingoo lief O+
  maandag 4 oktober 2010 @ 18:11:00 #33
6616 Scully
Just vodka.
pi_87177020
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:04 schreef Oognip het volgende:

[..]

Hij is nog wel aan het hoesten. Als het vrijdag niet over is moet ik terug.
Met goed bedoel ik ook meer dat het goed is dat hij geen FIP of niesziekte heeft. :)
I don't have to runaway and live in the street. I can runaway and I can go to the ocean, I can go to the country, I can go to the mountains. I could go to Israel, Africa, Afghanistan.
pi_87178312
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:11 schreef Scully het volgende:

[..]

Met goed bedoel ik ook meer dat het goed is dat hij geen FIP of niesziekte heeft. :)
Ok laat ik duidelijk zijn. Voor nu lijkt het niets maar het kan wel de eerste tekenen van niesziekte zijn. Als dat zo is dan moet hij het toch echt zelf oplossen dus daar kan de dierenarts niets aan doen.

FIP blijft eng. Luca had ook een keelontsteking... FIP is nu nog niet te herkenn
pi_87178342
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:07 schreef Mama_Mia het volgende:
* Mama_Mia vindt Pingoo lief O+
Pingoo jou ook! O+
pi_87179258
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:50 schreef Oognip het volgende:

[..]

Pingoo jou ook! O+
O+ ik ben blij dat hij rustig bleef bij de dierenarts haha, had wel verwacht dat ie het niet zo tof zou vinden, maar kennelijk vindt ie me inderdaad lief :s) :@
pi_87184868
Bah ik vind het echt zo naar om te zien. Soms slaapt ie lekker maar zodra hij wakker wordt begint ie weer te kotsen zonder kots. Echt ik vind het zo erg en ik kan zo weinig voor hem doen :'(
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:18:07 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87184979
:* voor Pingoo. Mooi beest :Y.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:29:42 #39
6616 Scully
Just vodka.
pi_87185637
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:16 schreef Oognip het volgende:
Bah ik vind het echt zo naar om te zien. Soms slaapt ie lekker maar zodra hij wakker wordt begint ie weer te kotsen zonder kots. Echt ik vind het zo erg en ik kan zo weinig voor hem doen :'(
Je kunt lief voor hem zijn, hem knuffelen, hem extra aandacht geven, hem lekkere hapjes geven, hem laten merken dat je met hem meeleeft, hem vertroetelen en hem 's nachts bij je laten slapen. :)

Maar ik heb zo'n vermoeden dat je al deze dingen al doet. :)

Beterschap, Pingoo :* . Sterkte, Oognip ^O^ .
pi_87186344
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:29 schreef Scully het volgende:

[..]

Je kunt lief voor hem zijn, hem knuffelen, hem extra aandacht geven, hem lekkere hapjes geven, hem laten merken dat je met hem meeleeft, hem vertroetelen en hem 's nachts bij je laten slapen. :)

Maar ik heb zo'n vermoeden dat je al deze dingen al doet. :)

Beterschap, Pingoo :* . Sterkte, Oognip ^O^ .
Ik knuffel hem de hele dag, tenzij hij "kotst" want dan wil hij helemaal niks logischerwijs. Ik geef hem heel veel snoepjes maar eigenlijk mag dat helemaal niet, hij moet licht verteerbaar voedsel dus geen snoepjes en brokjes. Hij krijgt al mijn aandacht.
Hij gaat vannacht bij me slapen maar ik ben zooooo bang echt zoo bang ;(
pi_87190658
Weet je zeker dat het toch niet een soort van niezen is.
Mijn kat heeft al een paar keer niesziekte gehad (heeft het als baby opgelopen en krijgt het soms terug) en maakt dan echt ook blaf geluiden.

Maar.. ook heeft eens een kat van mij op oude leeftijd iets gekregen dat helaas dodelijk was. Zodra hij wilde gaan spinnen, moest hij kokhalzen. En uiteraard bleef hij steeds willen spinnen...... Het bleek een tumor te zijn daar. Ik hoop voor je eigenlijk dat het toch een vorm van niesziekte is en het dus gewoon over een paar dagen weer over is.

Heeft hij ook wat waterige oogjes??
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_87190811
Ik lees nu dat je al bij de dierenarts bent geweest.

Verslikt en dan last van zijn keel? Maar dan zou het toch minder moeten worden?

Jeetje... hoeveel dagen is het nu?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_87190841
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:01 schreef Injetta het volgende:
Weet je zeker dat het toch niet een soort van niezen is.
Mijn kat heeft al een paar keer niesziekte gehad (heeft het als baby opgelopen en krijgt het soms terug) en maakt dan echt ook blaf geluiden.

Maar.. ook heeft eens een kat van mij op oude leeftijd iets gekregen dat helaas dodelijk was. Zodra hij wilde gaan spinnen, moest hij kokhalzen. En uiteraard bleef hij steeds willen spinnen...... Het bleek een tumor te zijn daar. Ik hoop voor je eigenlijk dat het toch een vorm van niesziekte is en het dus gewoon over een paar dagen weer over is.

Heeft hij ook wat waterige oogjes??
Ik hoop ook zo dat het niesziekte is! Zou jij als ervaringsdeskundige eens het filmpje op pagina 1 willen bekijken? Volgens mij is het niet niezen maart misschien wil jij even kijken?
pi_87190975
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:04 schreef Injetta het volgende:
Ik lees nu dat je al bij de dierenarts bent geweest.

Verslikt en dan last van zijn keel? Maar dan zou het toch minder moeten worden?

Jeetje... hoeveel dagen is het nu?
Snda gister. Volgens de dierenarts kan het wel een paar dagen duren als is last heeft van een verslikking. Ik snap hè ook niet maar als zij het zegt... Het zou vrijdag over moeten zijn en anders kan het niesziekte of iets anders zijn en moet ik terug komen. Verder geen enkel symptoom van niesziekte.
pi_87196874
Wat een nacht... We hadden alle deuren opengezet zodat Pingoo bij ons op bed kon liggen en zodat we hem zouden horen als ie het moeilijk had. Ik ben er 4x mijn bed uitgegaan. Hij heeft heel veel gekotst en voelt zich zo beroerd. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. De dierenarts heeft gezegd dat ik af moet wachten maar dat kan ik niet.

Ik heb het idee dat er iets in zijn darmen verstopt zit ofzo en dat zou me ook niks verbazen. Hij eet bij alle speelgoedmuisjes de staartjes op en ik heb ze nog nooit teruggevonden in de kattenbak... Maar dan zou hij ook problemen met ontlasting moeten hebben en ik weet niet of dat zo is.

Ik ga iig de dierenarts bellen, uitleeggen dat ik in paniek ben en gewoon niet weet ewat ik moet doen. Als ie alles uitkotst dan haalt hij vrijdag niet eens :'(
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:19:49 #46
6616 Scully
Just vodka.
pi_87199637
Hoe gaat het met Pingoo?
pi_87199976
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:19 schreef Scully het volgende:
Hoe gaat het met Pingoo?
Zie post hier boven. Ben nu op school. Om 11 uur gaat mijn vriend met hem naar de da.
pi_87202773
Mijn vriend is net bij de dierenarts geweest. Pingoo heeft ten gevolge van niesziekte, keelontsteking. Zijn keeltje was weg gevoelig. Hij heeft nu voor toen dagen antibiotica en een vloeibaar troepje ontstekingsremmer. Hierna moet het over zijn.

Ik ben heel blij dat ik naar mezelf en m'n gevoel heb geluisterd, anders waren we niet naar de da gegaan.
pi_87211983
Die medicijnen gaan echt voor geen meter. De vloeibare ontstekingsremmer gaat op zich wel met een spuitje maar de pil, pijnstiller, gaat echt helemaal niet. Niet in eten wat hij lekker vindt, hebben vlees, worst, snoepjes geprobeerd maar het lukt niet. Echt niet.
In overleg met de dierenarts gaan we nu eerst kijken of die ontstekingsremmer goed zijn werk gaat doen en het kan zijn dat dat alleen genoeg is. Eerst een paar dagen aankijken. Als het niet beter gaat moet ie het alsnog maar geen idee hoe.

Heb net kip voor hem gekookt maar ook dat eet ie niet. Ga zo naar de dierenarts oogzalf voor Prins halen en dan maar kijken of ik Pingoo moet gaan bijvoeren. Zo druk met zoveel zieke katten :(
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:23:41 #50
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_87212572
Aww wat sneu voor Pingoo [en jou!], ;( .

Succes ermee! :*
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')