quote:Het klinkt een beetje als "waf",
Het is ook een verschrikkelijke ziekte, de hele kat wordt gesloopt en op het laatste moment wordt pas duidelijk dat het FIP is bah, ik mag het toch niet hopenquote:Op maandag 4 oktober 2010 08:25 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat naar. Zeker als je eens FIP hebt meegemaakt blijf je daar altijd bang voor toch, ik zie dat bij mijn vriendinnen die er een kat aan verloren hebben en voor mij is het ook een spookbeeld.
Hoesten/kokhalzen; heb je toevallig kattengras staan (of kan hij buitenshuis gras eten) ? Je hoort wel eens dat er een sprietje een beetje klem komt te zitten, soms tot in de neus aan toe.
Hopelijk kan de dierenarts het snel oplossen.
Inenten vermindert de kans op niesziekte, het voorkomt het niet. En als ie niesziekte heeft wordt het niet zo erg als een kat zonder inenting.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:51 schreef Scully het volgende:
Maar als hij ingeent is kan hij toch geen niesziekte meer krijgen? Wat heeft inenten anders voor zin?
Beterschap voor Pingoo iig!
Haha dat doen we zeker! Hij wil alleen niet veel aangehaald worden en voelt zich duidelijk niet lekker. Ik ben net terug van school en hij loopt echt veel te kokhalzen en kots geluiden te maken maar er komt niks uit.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:56 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Het is net zoiets als de griepprik, als je die haalt kun je ook nog griep krijgen maar je hebt minder kans op ernstige complicaties.
En net als bij de griepprik ligt het er maar net aan met welke variant van de ziekte je in aanraking komt. Niesziekte is een verzamelnaam voor een hele groep ziekteverwekkers die ontsteking van de luchtwegen veroorzaken bij katten. Ze kunnen niet al die verschillende stammen ziekteverwekkers in een enting stoppen, loopt je kat net tegen een versie aan die niet in de prik zat dan is het pech.
Hopelijk voelt Pingoo zich binnenkort weer wat beterNaast dierendag heb je nu een extra excuus om hem een beetje te verwennen.
Hey!quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:01 schreef Mama_Mia het volgende:
He bahgelukkig kan je alsnog naar de dierenarts! Heb je vervoer? Anders wil ik wel rijden
Dat zou ik niet weten, misschien kun je dan beter even bellen. Ik kan me wel voorstellen dat je een beetje huiverig bent maar ik heb niet het idee dat het zo snel aan te steken is. Als jij gewoon Pingoo niet aanraakt, lijkt me dat het wel meevalt maar dat moet je natuurlijk zelf wetenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:11 schreef Mama_Mia het volgende:
Tuurlijk, geen probleemis ook wat lekkerder voor Pingoo lijkt me zo
Moet zeggen dat ik wel een beetje huiverig ben dat Rhana ook aangestoken kan wordendierenarts zou niet toevallig gelijk Rhana kunnen intenten zeker
Nee joh, ik breng je wel, geen probleemquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, misschien kun je dan beter even bellen. Ik kan me wel voorstellen dat je een beetje huiverig bent maar ik heb niet het idee dat het zo snel aan te steken is. Als jij gewoon Pingoo niet aanraakt, lijkt me dat het wel meevalt maar dat moet je natuurlijk zelf wetenIk snap het ook wel als je het eng vindt en dan ga ik gewoon fietsen. No problem.
4 uur kwart over 4? Ik hou er wel van om een beetje op tijd te zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:21 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nee joh, ik breng je wel, geen probleemen dan kan ik altijd als we daar zijn even vragen of ik Rhana in moet enten en wanneer dat dan zou kunnen. Moet toch nog een dierenarts in Enschede hebben
Hoe laat wou je weg?
Doe ik! Hartstikke bedankt dat je mee gaat!quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:29 schreef Mama_Mia het volgende:
Primaik zorg dat ik rond die tijd klaar sta, bel maar even aan en dan gaan we
neem aan dat je de weg weet maar ik neem voor de zekerheid de wegverklikker wel mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |