quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:35 schreef remlof het volgende:
trolololo mag 48 uur op zijn toilet na gaan denken waarom we zijn foto's niet waarderen.
ja dat snap ik maar sowieso wie gaat er dan 48 uur op een WC zittenquote:
wat doe je anders als je FOK!-ban hebt?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat snap ik maar sowieso wie gaat er dan 48 uur op een WC zitten
eten,drinken,naar school gaan,slapen, poepen,plassen,je moeder helpen met de wasquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:40 schreef ThaTim het volgende:
[..]
wat doe je anders als je FOK!-ban hebt?
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:40 schreef ThaTim het volgende:
[..]
wat doe je anders als je FOK!-ban hebt?
tl drquote:
tuurlijkquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:44 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Volgens OP mag hij er over nadenken. Mogen wij dat dan ook?
dood gevonden op het toilet nadat ie een overdosis had genomen...quote:
Welk adres?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb een boodschap van trolololoag lieve fokkertjes.. Helaas moet ik voor 48 uur afscheid van jullie nemen... Kaarten en bloemen naar het bekende adres.
Tot over 48 uur
xx
Trolololo
Posten uit naam van gebande, 48 uur wc-zitten voor jou.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb een boodschap van trolololoag lieve fokkertjes.. Helaas moet ik voor 48 uur afscheid van jullie nemen... Kaarten en bloemen naar het bekende adres.
Tot over 48 uur
xx
Trolololo
ik ga echt niet 48 uur op een wc zitten, ben jij gekquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:46 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Posten uit naam van gebande, 48 uur wc-zitten voor jou.
plassen,poepen, met jezelf spelen, jeweettochquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:48 schreef Lurk_Kloon het volgende:
wat zou je doen als je 48 uur op de wc bent?
In naam van gebande enzooow.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
Tot over 48 uur
xx
Trolololo
Fappen en een vinger in mn kont stoppen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:48 schreef Lurk_Kloon het volgende:
als je net klaar bent met poepen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Fappen en een vinger in mn kont stoppen.
je bent een die-hard of je bent een die-hardquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je net klaar bent met poepen?
Afvegen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:48 schreef Lurk_Kloon het volgende:
Zou het op een gegeven moment niet zo hard worden dat het er vanzelf vanaf valt?quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zou het op een gegeven moment niet zo hard worden dat het er vanzelf vanaf valt?
zou kunnen of het zet uit dat het juist vast blijft zittenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zou het op een gegeven moment niet zo hard worden dat het er vanzelf vanaf valt?
mooie drollen maken met behulp van het kartonnetje van de wcrolquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:48 schreef Lurk_Kloon het volgende:
dat is te klein als je een goede drol wil producerenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:56 schreef murp het volgende:
[..]
mooie drollen maken met behulp van het kartonnetje van de wcrol
Waarschijnlijk, maar daar ga ik niet op wachten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
als je 48 uur wacht is het al zoverquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar daar ga ik niet op wachten.
Neh.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:56 schreef Ploertendoder het volgende:
`Dus dit topic blijft 48 uur open zodat troloololo-dinges straks weer kan melden dat hij weer welkom is?
Hoe weet jij dat nouquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is te klein als je een goede drol wil produceren
Dankzij dit topic duurt zijn ban nu een week.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je 48 uur wacht is het al zover
Beste post.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nouVrouwen poepen niet
wel als je 48 uur op de pot moet zitten dus om je medeleven te tonen is zn FoBo beschikbaar,.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nouVrouwen poepen niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |