Je hebt geen printer op je werk?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als ik een printer had, had ik die bonnen dagelijks uitgeprint.
Lekker misbruik maken...
Je weet dat de Appie niet checkt waar je de bonnen afgedrukt hebt?quote:
quote:
Nee, dan moet ik mijn zusje meermaals fouilleren.quote:
Misschien is het raak met zijn kassameisje.quote:
Dat zou leuk zijn voor mquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien is het raak met zijn kassameisje.
Dat zeker.quote:
Misschien wel omdat hij zich heeft vergrepen aan het kassameisjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zeker.
Maar het kan ook zijn dat ie weer in de bak zit.
Doe niet zo engquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien wel omdat hij zich heeft vergrepen aan het kassameisje
echte liefde![]()
(van zijn kant dan)
Wat laat!quote:
Hij groeit opquote:
quote:
Als ik Duitsland was zou ik ook een negatief reisadvies voor de VS uitvaardigen. Aangezien iedereen daar een potentieel vuurwapengevaarlijke gek is...quote:BERLIJN - De Duitse minister van Binnenlandse Zaken heeft felle kritiek geuit op de Amerikaanse waarschuwing aan reizigers in Europa om goed op te letten wegens mogelijke aanslagen van de moslimterreurgroep al-Qaeda. Zulke waarschuwingen helpen de terroristen om angst te zaaien, zei minister Thomas de Maizière.
''We nemen zaken ernstig. Maar we werken liever serieus aan tips dan daarover te spreken'', zei de minister. Volgens De Maizière is er in Duitsland geen directe en concrete aanslag gepland.
Waarschuwingen heel Europa
De Verenigde Staten en Groot-Brittannië waarschuwden deze week voor aanslagen in Europa. De mogelijke aanslag zou vergelijkbaar zijn met de aanval in het Indiase Mumbai in 2008, waarbij 166 doden vielen. Ministers van Binnenlandse Zaken van de EU-landen spreken donderdag in Luxemburg met VS-vertegenwoordigers over het terreurgevaar.
Ook het Franse ministerie van buitenlandse zaken waarschuwt reizigers vandaag voor een hogere terreurdreiging, maar dan in Groot-Brittannië. Op de website van het ministerie staat gemeld dat de Britse autoriteiten denken dat 'het risico van een aanslag zeer waarschijnlijk is'. Het ministerie raadt reizigers naar Groot-Brittannië aan 'uitzonderlijke waakzaamheid te betrachten in het openbaar vervoer en op drukke toeristische plekken'. (ANP / Novum)
quote:
Je bent toch helemaal niet bij mij in de buurt geweest...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:35 schreef MadMaster het volgende:
Kuch, snif, hoest.
Strepsils zijn m'n beste vriend sinds gisteren...![]()
True.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:48 schreef Etcetera het volgende:
Echt weirdDat was echt een jeugdheld. Hero
![]()
En hij is juist iemand die er gewoon nog 'hoort' te zijn, ik bedoel, 44, dat is toch nog veel te jong
Het was niet ook bij het nieuws op de radio. Albert Verlinde en Isa Hoes hebben verklaring opgesteld.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:06 schreef Etcetera het volgende:
Is het nu al echt zeker dat het zelfmoord was?
En ja, als dat het was, dan ben je echt helemaal de weg kwijtAls je je leven, met 2 kinderen, een vrouw, niet meer ziet zitten... Wtf
Edit: oh ja ik lees het op Nu.nl.
Nu niet meer... ik dacht ook al.. wat is dat nu weer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:19 schreef Etcetera het volgende:
Oh nu liggen alle publieke radiozenders eruit![]()
Wij waren ook van plan om naar die musical te gaan... een klap voor de musical ook dat hij er niet bij zal zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik bedenk me net dat ik kaarten heb voor de musical 'Herinnert u zich deze nog?' over de Veronica op zee-periode waarin Antonie Kamerling de rol van Lex Harding op zich zou nemen...
[ afbeelding ]
quote:De Telegraaf noemt Hans Hillen (CDA) als nieuwe man op Defensie
een radioshow maken die net zo kansloos is als die hele kerel, maar sinds kort ook op een tijdstid zodat ik het dagelijks meekrijgquote:
De horror...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
een radioshow maken die net zo kansloos is als die hele kerel, maar sinds kort ook op een tijdstid zodat ik het dagelijks meekrijg
Dit is wat er gebeurt als een regering erbij staat en ernaar kijkt...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://gigapica.geenstijl(...)lide_in_hungary.html
foto's van die chemisch afval overstroming in Hongarije![]()
Het is ondertussen gefixt, er zat een moer ergens los. Lijkt nu aardig de goede kant op te gaan. Wat het wiel nu nodig heeft is een flinke lading WD-40 of speciale spray. Ik hoor beide in huis te hebben, maar werkelijk geen idee meer waar ik die meuk heb gelaten. Nu ook geen zin meer om te zoeken, dus ik neem morgen de bus wel en maak de klus later afquote:
Moet ik het daar mee doen? Tssk!quote:
Beterschap dan maar MM.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:54 schreef MadMaster het volgende:
Ziek thuis...
Evengoed een goede morgen...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:32 schreef Cobra4 het volgende:
Net een heldendaad verricht. Ze probeerden onze koffie automaat te verplaatsen naar een andere etage. Gelukkig heb ik dat weten te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |