Beter dan Chrome?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:30 schreef MadMaster het volgende:
Sinds vanmorgen IE8 op mijn werk-PC, wat een verademing...
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik laat het ongetwijfeld weten. Heb er ook maar internet bij genomen. Dat wilde ik toch al hebben, is bij nieuwe abonnementen in de aanbieding en het bij te betalen bedrag voor het toestel werd wat lager
Is de paus Joods?quote:
Probeer het eens...als je van verademingen houdtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Chrome heb ik nog nooit gebruikt, dus geen idee...
Eh....je bedoelt nu eigenlijk dat Chrome niet beter isquote:
Echt wel!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh....je bedoelt nu eigenlijk dat Chrome niet beter is
Ik had het over mijn werk-PC en daar heb ik geen onbeperkte mogelijkheden qua keuze van browser e.d.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Probeer het eens...als je van verademingen houdt
Dan ben ik benieuwd naar je redenatie waarom Chrome niet beter is dan IE8?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:41 schreef Bart het volgende:
Jij vraagt: beter dan chrome? Antwoord is nee. Dus ik zeg: is de paus joods? Antwoord is immers ook vrij overtuigend nee.
Lees nou eensquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar je redenatie waarom Chrome niet beter is dan IE8?
Windows 97? Die bestaat nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:54 schreef Diaan73 het volgende:
Op het werk kunnen wij ook niet kiezen trouwens, dat is er 1 en daar moet je het mee doen. Nu hebben we nog Windows 97![]()
We krijgen eind november Windows 7
En wat was de irritatie preciesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:18 schreef MadMaster het volgende:
In de pauze mijn irritatie over iets maar omgezet naar creativiteit op het whiteboard:
[ afbeelding ]
Heb je lang pauze?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:18 schreef MadMaster het volgende:
In de pauze mijn irritatie over iets maar omgezet naar creativiteit op het whiteboard:
[ afbeelding ]
Naast wat hierboven al werd gezegd, zo klinkt het als een enorme stap achteruit..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:54 schreef Diaan73 het volgende:
Nu hebben we nog Windows 97![]()
quote:"Wisdom had de afgelopen 6 maanden een reeks beroertes gehad die resulteerde in het dalen van zowel zijn geestelijke als lichamelijke gezondheid. Hij heeft geen pijn geleden en stief vreedzaam maandagmorgen rond 18.40 uur", aldus een woordvoerder van het verzorgingstehuis.
Nee, half uurtje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:10 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb je lang pauze?
ziet er leuk uit
Hoorde het vorige week al. Leuk voor een nummertje of 2, daarna gaat het m.i. snel vervelen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:09 schreef Cobra4 het volgende:
Weird Al Yankovic komt naar Nederland!8 december in Paradiso.
Ondanks dat wil ik er wel een geeltje tegenaan gooien om het te ondervinden. Al gok ik wel dat het publiek 30+ zal zijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoorde het vorige week al. Leuk voor een nummertje of 2, daarna gaat het m.i. snel vervelen.
Zeker als al die verkleedpartijen er niet bij zitten...
Zo niet 40+...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ondanks dat wil ik er wel een geeltje tegenaan gooien om het te ondervinden. Al gok ik wel dat het publiek 30+ zal zijn.
Mooi, mijn dartbord kan wel een nieuw toplaagje gebruiken...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:52 schreef Cobra4 het volgende:
De brief van Koppejan en Ferrier. CDA dus accoord. Volgende week dus het nieuwe kabinet naast HM op het bordes.
Ik gok op een CDA'er, ook altijd defensief met hier en daar een ongeleid projectiel...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:06 schreef Cobra4 het volgende:
En nu maar afwachten wie mijn nieuwe politieke baas gaat worden.
Dan moet ik dus ook nog het komende kabinet door zien te komen met mijn huidige kisten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok op een CDA'er, ook altijd defensief met hier en daar een ongeleid projectiel...
Die zitten toch vastgegroeid aan je voeten, dus dat scheelt weer een operatieve verwijdering...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet ik dus ook nog het komende kabinet door zien te komen met mijn huidige kisten.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zitten toch vastgegroeid aan je voeten, dus dat scheelt weer een operatieve verwijdering...
* MadMaster wil iets roepen over een 'halve zool', maar houdt wijselijk z'n mond...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Als de hoefsmid maar geen lange nagels gebruikt als ik nieuwe zolen ondergeslagen krijg.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster wil iets roepen over een 'halve zool', maar houdt wijselijk z'n mond...
Is ie dat dan?quote:
Even denken.........quote:
Ah. Dus omdat het Christendom ontstaan is uit het Jodendom, is de paus Joods? Dat komt op hetzelfde neer als beweren dat we allemaal Afrikanen zijn, daar is immers de eerste mens ontstaan. En alle auto's zijn een Ford, omdat dat het eerste merk was dat zijn auto's aan de lopende band produceerde. Right...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even denken.........
Het Christendom is rond het jaar 300 ontstaan uit een conclaaf van Romeinse bewindshebbers. Een samenstelling van de toenmalig belangrijke geloven, inclusief het geloof uit de omgeving van Judea, om het gepeupel onder de knie te houden.
Dus ja, de paus is Joods.
Deels wel. En als ook het Hindoeisme is gebruikt (het oudste geloof) is de paus dus ook deels Hindoequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah. Dus omdat het Christendom ontstaan is uit het Jodendom, is de paus Joods?
Als je Darwin volgt; ja.quote:komt op hetzelfde neer als beweren dat we allemaal Afrikanen zijn, daar is immers de eerste mens ontstaan
quote:En alle auto's zijn een Ford, omdat dat het eerste merk was dat zijn auto's aan de lopende band produceerde. Right...
Ik denk niet dat geloof erfelijk is, daarbij is het pausdom niet erfelijk. Maar vraag het maar eens aan de beste man, denk ook dat hij niet niet helemaal met je eens is dat je hem Joods noemt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deels wel. En als ook het Hindoeisme is gebruikt (het oudste geloof) is de paus dus ook deels Hindoe
Euh, nee.quote:[..]
Als je Darwin volgt; ja.
Ja dat was ook mijn reactie toen je beweerde dat de paus Joods is!quote:[..]
Natuurlijk is het pausdom niet erfelijk. Ik heb nog nooit God een opvolger zien aanwijzen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat geloof erfelijk is, daarbij is het pausdom niet erfelijk. Maar vraag het maar eens aan de beste man, denk ook dat hij niet niet helemaal met je eens is dat je hem Joods noemt.
Euh, ja. Homo Sapiens is ontstaan in wat wij nu Afrika noemen.quote:Euh, nee.
Zie mijn eerder postsquote:Ja dat was ook mijn reactie toen je beweerde dat de paus Joods is!
Hey kale aapquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:59 schreef iamredleader het volgende:
goedenavond mede-afrikanen en joden
Debbie does Dallas, ondersteboven en achterstevoren afgespeeld.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb jij nog filmtips? Ik vind het tv-aanbod van vanavond niet zo boeiend
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Debbie does Dallas, ondersteboven en achterstevoren afgespeeld.
Geeft verrassende inzichten...
Laatste keer dat ik keek zat er nog een hoop haar op m'n bolletjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hey kale aap
Heb jij nog filmtips? Ik vind het tv-aanbod van vanavond niet zo boeiend
Van baardaap naar skinhead getransformeerd...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek zat er nog een hoop haar op m'n bolletje
Hey, what the ...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:54 schreef Diaan73 het volgende:
Op het werk kunnen wij ook niet kiezen trouwens, dat is er 1 en daar moet je het mee doen. Nu hebben we nog Windows 97![]()
Als ik de TV-reclames van die Internetbrowser zie, weet ik niet of ik moet huilen van het lachen of andersom. Foute reclamespotjes die fout blijven...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:30 schreef MadMaster het volgende:
Sinds vanmorgen IE8 op mijn werk-PC, wat een verademing...
En Chrome is volgens verschillende testberichten net iets beter dan Firefox.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Lees nou eens.
Jij vraagt of IE beter is dan Chrome, ik zeg nee. Dus Chrome is juist wel beter dan IE!
* Ofyles2 zich afvraagt of hij nu wekelijks/dagelijks (doorstrepen s.v.p.) popcorn mag kopen. Rutte 1 is net zo stabiel als een uitgeleefde Trabant...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:52 schreef Cobra4 het volgende:
De brief van Koppejan en Ferrier. CDA dus accoord. Volgende week dus het nieuwe kabinet naast HM op het bordes.
quote:Na ettelijke mislukte pogingen en verzoeken besluit Ofyles Company een andere weg in te slaan.
Ofyles Company heeft niet alleen het interieur hartgrondig gewijzigd, maar ook de strategie. Er worden niet alleen maar webpagina's aangeboden, maar straks ook toepassingen die het gebruiksgemak van het Internet ten goede komt.
Uiteraard zonder al te veel fratsen.
* Ofyles2 even in zijn inventaris kijkt. Hij heeft al:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:06 schreef MadMaster het volgende:
He Syfilis2, ouwe beroepskankeraar, lever jij nou maar eens je al tijden aangekondige app af of bouw minstens een fatsoenlijke website, dan praten we weer verder over automatisering...
[..]
[ afbeelding ]
En waar is al dit moois beschikbaar?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 even in zijn inventaris kijkt. Hij heeft al:
• Een Twitter App (BlogUpdateSystem)
• Een mini-Excel
• Een applicatie waarmee je haltetijden kunt ophalen
• Een onafgemaakte Skype-kloon
Momenteel in de werkplaats: een navigatiesysteem zoals ze die bij Connexxion hebben, maar iets simpeler opgebouwd...
Alleen op mijn lokale schijf helaas.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En waar is al dit moois beschikbaar?
Sorry voor mijn cynisme, maar altijd maar hoog van de toren blazen en dan met dit én een verrotte website aankomen is voor mij even genoeg...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 even in zijn inventaris kijkt. Hij heeft al:
• Een Twitter App (BlogUpdateSystem) --> Eén van de 10.000 versies
• Een mini-Excel --> Excel To Go bestaat al een tijdje
• Een applicatie waarmee je haltetijden kunt ophalen --> www.ov9292.nl bestaat ook al een tijdje en geen één bus/tram die op tijd rijdt
• Een onafgemaakte Skype-kloon --> Now we're almost talking...
Momenteel in de werkplaats: een navigatiesysteem zoals ze die bij Connexxion hebben, maar iets simpeler opgebouwd... --> TomTom?
Met jouw skills is een website in elkaar zetten toch op een regenachtige middag voor elkaar?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alleen op mijn lokale schijf helaas.
Als ik eraan toe kom een website in elkaar te boksen, zal ik nog even kijken welke programma's ik wel en niet zal tonen...
Ik zie dit juist als opbouwende kritiek.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry voor mijn cynisme, maar altijd maar hoog van de toren blazen en dan met dit én een verrotte website aankomen is voor mij even genoeg...
Yep.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met jouw skills is een website in elkaar zetten toch op een regenachtige middag voor elkaar?
Dan hoop ik dat het snel gaat regenenquote:
Wat is er nou mis met een Trabant?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 zich afvraagt of hij nu wekelijks/dagelijks (doorstrepen s.v.p.) popcorn mag kopen. Rutte 1 is net zo stabiel als een uitgeleefde Trabant...
Tegen die tijd hebben ze de vertrekhal wel weer schoon.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn eerste vliegvakantie is toch pas op z'n vroegst in de zomer van 2011
Dan hebben ze mw. MM en mij net van het plafond afgekrabt...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tegen die tijd hebben ze de vertrekhal wel weer schoon.
Tegen die tijd zal ook Nederland wel inzien dat extra veiligheidsmaatregelen noodzakelijk zijn. Dan is het inderdaad slim om wat eerder dan normaal richting Schiphol te gaan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan hebben ze mw. MM en mij net van het plafond afgekrabt...![]()
![]()
Vlieg over 2,5 week naar de USA (Voor Al Qaida: Vertrek vanuit hal 3 is dat!!!), zal maar wat eerder naar Schiphol gaan dan...
Werk jij bij Peace? Die heeft vandaag ook laatste dag van de maandafsluiting en de laatste week heel erg druk daardoor...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:13 schreef CaLeX het volgende:
Goedemorgen![]()
Laatste dagje van de maandafsluiting, dus moet ff doorbaggeren![]()
Morgen wel vrij, nou ja vrij. Ga ff werken bij een vriendin
Het interesseert me niet zoveel al die ophef, al zal ik de gevolgen daarvan (zwaardere controles e.d.) waarschijnlijk wel ondervinden. Ik kan vanmiddag ook op de hoek van de straat aangereden worden en dan is het ook voorbij.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
MM, vind je het enger om nu te gaan vliegen? Of trek je je er niets van aan?
Okay, duidelijk. Ik dacht dat al... ik zit er zelf ook zo in. Al ga ik niet vliegen naar de USA over 2,5 week.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het interesseert me niet zoveel al die ophef, al zal ik de gevolgen daarvan (zwaardere controles e.d.) waarschijnlijk wel ondervinden. Ik kan vanmiddag ook op de hoek van de straat aangereden worden en dan is het ook voorbij.
Carpe Diem...
4e werkdag hé, de vrijdag de 13e van het kantoorlevenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werk jij bij Peace? Die heeft vandaag ook laatste dag van de maandafsluiting en de laatste week heel erg druk daardoor...
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
4e werkdag hé, de vrijdag de 13e van het kantoorleven![]()
Iedereen is er bang voor
C4, we krijggen allebei een CDA-baas!!quote:Het CDA krijgt de posten Financiën, Economische Zaken, Defensie, Binnenlandse Zaken, Immigratie en Integratie en Onderwijs. Iedere partij krijgt daarmee zes ministeries.
Een ramp.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
C4, we krijggen allebei een CDA-baas!!
Ik had al een CDA-baas... dus bij ons zal er niet heel veel veranderen dan wat er nu al gepland staat. En mijn huidige CDA-baas was tegen...quote:
Ja hij is van de VVD. Maar stiekem wel de beste MinDef die ik heb meegemaakt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff Henk Kamp. Worden er weer oude koeien uit de sloot getrokken...zo verandert er nooit iets hier in Nederland. Maar die is toch van de VVD???
Ow je was "verdrietig" dat hij het dan niet zou worden....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja hij is van de VVD. Maar stiekem wel de beste MinDef die ik heb meegemaakt.
En OMFG!!!!!!!!! Men noemt Gerda Verburg als kandidaat voor MinDef![]()
![]()
Ze zal zich moeten aanpassen aan haar nieuwe werkplek.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow je was "verdrietig" dat hij het dan niet zou worden...." Op zich ook wel een geschikte vent, maar het is tijd voor wat nieuws...
Ow dat is echt te erg ja, daar heeft zij toch helemaal geen (boeren)verstand van? Ik weet al een eerste maatregel: iedereen moet een raar wit geblondeerd plukje voor in het haar!!
Ja, lach maar.quote:
Dat doe ik ookquote:
Dat hoop ik ook hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
Ik hoop toch zo dat die informatie niet klopt.
Doorgeven aan de gemeente...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
Er ligt een lantaarnpaal uit de grond bij ons voor de deur zie ik net...Ze hebben een hele grote boom gekapt in het park en zijn bezig met de restanten weg te werken.. Ik denk dat één van de vrachtwagens de lantaarnpaal geramt heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |