Ja hoor, laat maar weten wat precies de bedoeling is.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
Mini, Maria, kwak, sts en Nyn?
Ik ben met een essay bezig over verblijf in 't buitenland tijdens studie () en heb wat 'statements' nodig, testimonials ofzo, wat jullie er van vinden en hoe het jullie beinvloed(t) (heeft).
zouden jullie dat willen doen?
hoe, wat, hoe lang, voor wanneer?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
Mini, Maria, kwak, sts en Nyn?
Ik ben met een essay bezig over verblijf in 't buitenland tijdens studie () en heb wat 'statements' nodig, testimonials ofzo, wat jullie er van vinden en hoe het jullie beinvloed(t) (heeft).
zouden jullie dat willen doen?
Oma!! Ben jij het?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Bruine bonen met uitgebakken vetspek en vet natuurlijk, met rauw ui, zilverui, augurk, mosterd en appelmoes...
Bruine bonen hemel
Ik PM het je wel! moet je maar zeggen of dat ongeveer is wat je bedoelt!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
"In which way(s) did your stay abroad influence your personal growth and cultural awareness? "
zoietsgewoon een kort antwoord/statement zeg maar
ah ja goeie! mijn wikipedia-research leert mij dat kikkererwten peulvruchten zijn en dat boon 'de algemene naam is voor de eetbare zaden van een groot aantal soorten binnen de vlinderbloemenfamilie. Daartoe behoren alle peulvruchten.' dus: kikkererwten zijn bonenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:42 schreef progje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kikkererwt
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik PM het je wel! moet je maar zeggen of dat ongeveer is wat je bedoelt!
een paar zinnetjes, ik zoek wat statements en zal er misschien wat uit plukken! Heb namelijk gevraagd of dat in dat/een essay mocht, en dat mocht! Dus daar wil ik graag gebruik van maken om mijn punt te makenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef V1z0R het volgende:
Weet niet hoeveel je nodig hebt moblo? Maar heb ook stage gelopen in het buitenland(Duitsland 6mnd). Moet je maar ff zeggen!
quote:
wat is je punt? Dan kan ik dat goed maken!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een paar zinnetjes, ik zoek wat statements en zal er misschien wat uit plukken! Heb namelijk gevraagd of dat in dat/een essay mocht, en dat mocht! Dus daar wil ik graag gebruik van maken om mijn punt te maken
ik beargumenteer een verplicht verblijf in het buitenland tijdens een academische studiequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wat is je punt? Dan kan ik dat goed maken!
weer wat geleerd vanavondquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ah ja goeie! mijn wikipedia-research leert mij dat kikkererwten peulvruchten zijn en dat boon 'de algemene naam is voor de eetbare zaden van een groot aantal soorten binnen de vlinderbloemenfamilie. Daartoe behoren alle peulvruchten.' dus: kikkererwten zijn bonen![]()
en pinda's ook ontdek ik net!
NL of engels?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik beargumenteer een verplicht verblijf in het buitenland tijdens een academische studie![]()
was een van de keuzes (6 mogelijke thesisstatements) en dit leek me wel een leuke
Google zegt dat het de Domstraat isquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:07 schreef shinydiscoball het volgende:
Dat bruine bonen gedoe klinkt lekker, dat maakt mijn moeder ook wel es hoor! Rijst, kikkererwten en speklappen (en kool en uien, dus beter niet als je darmproblemen hebt). Heerlijk. Waarom klinkt dat zo vies dan?
Enne Chico, mooie foto! Welke straat is het? Heb morgen college Achter de Dom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |