ik dacht ook, waarom zou ik dat willen wetenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omg wat vind ik dit vies klinken, sorry
Oh dankjequote:
ja.. sommige dingen moet je gewoon niet met anderen delen, zoals dit en hoe bijvoorbeeld je drollen er van vorm en kleur uitzienquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik dacht ook, waarom zou ik dat willen weten![]()
6 november kan ik trouwens wel eventueel
Grootte, mag je dan weer wel over beginnen!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja.. sommige dingen moet je gewoon niet met anderen delen, zoals dit en hoe bijvoorbeeld je drollen er van vorm en kleur uitzien![]()
[/sorry!]
en gezellig!
ja! als een dier dat doet is ie ovoviviparous!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
O wacht, ik lees dat de vrouwtjes de eitjes op/in het lichaam meedragen, waar dan uiteindelijk de kleintjes uitkomen. Maar die hebben dus wel de moeder nodig, die liggen niet ergens uit zichzelf uit te komen.
Geen idee of daar ook een term voor is, beesten die wel eitjes maken maar ze toch meenemen?
Dat is bijna een liedje!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:35 schreef Perruche het volgende:
Bonenbruine bonen witte bonen kidneybonen oogbonen zwarte bonen njam njam njam.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:35 schreef Perruche het volgende:
Bonenbruine bonen witte bonen kidneybonen oogbonen zwarte bonen njam njam njam.
Ik dacht meer van kleine wasjes, grote wasjesquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat is bijna een liedje!![]()
In de trant van 'miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw, miauw dat vindt zij overheerlijk!"
(en ja, ik heb de 'miauw'-s geteld)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kikkererwtquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:39 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
![]()
ik wilde nog kikkererwten aan je lijstje toevoegen en toen ging ik me ineens afvragen of kikkererwten wel bonen zijnen zo ja waarom heten ze dan erwten?
gooi ze in de wasmasjien!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:42 schreef neen het volgende:
[..]
Ik dacht meer van kleine wasjes, grote wasjes
Oh jemmr ik had nog een lekker Chili recept.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik dacht ook, waarom zou ik dat willen weten![]()
6 november kan ik trouwens wel eventueel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |