Tijdens B-Front en Titan stond ik een beetje rechts van het midden halverwege de zaal, werd weinig los gegaan, iedereen zat er door heen ofzo, vooraan was er natuurlijk wel wat bewegingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Sethje stond jij ook bij de Fok!groep? Heb je niet gezien namelijk?
Het is een duo overigens en ik vind het totaal niet erg dat ze hun sound nog een beetje aan het zoeken zijn. Overigens beuken Paralyzed en Insanity hard.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Na Sexual Thrill is mijn verwachtingen hoog. Hoopte dat hij die sound door zou zetten, maar helaas niet in zijn laatste 3 releases....
Ik twijfel nog, vorig jaar moest er totaal geen sfeer hebben gehangen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:56 schreef -Menn0- het volgende:
Nog meer Thrillogy gangers? Ik heb net besloten dat ik ga
Begin je nou alweer?quote:
Uuuh tsjah, wat moet ik der van zeggen........quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:34 schreef Koepert het volgende:
Goulish Delight![]()
![]()
K ben t wel met huig eens dat er een erg grote Donkey-sound in zit (wat absoluut goed is) en t weer n heerlijke plaat is..
Oh en Mind.Illusion om toch wat constructiever commentaar te leveren... Die mixjes van jou zitten voor mijn smaak perfect in elkaar... Oud & Nieuw door elkaar, verloren klappers met goeie nieuwe knallers zonder de hitjes er bij te pakken, geen makkelijk werk... Maar misschien nog wel een groter voordeel, het zijn setjes voor elke situatie... Als ik ze opzet op matig volume tijdens activiteiten kabbelt het voldoende voort om me te motiveren te werken, nergens te storen en niet teveel af te leiden... Als ik t volume opschroef pept het heerlijk op en knalt het voldoende door, en in de auto merk je pas hoeveel werk er in de overgangen is gestopt en dan vallen alle kleine dingetjes pas op en hoe goed die mix (elke mix) in elkaar zit.. Nou dat was wel weer veer genoeg lijkt me
zeker wel, Sethje even boven gespot tijdens Ryfle / Slim Shorequote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:52 schreef Sethje het volgende:
Ik heb koepert, t-force, rem wel gespot
quote:
ik bun altied good te passequote:
GTP = Good Te Passe (= Twents/plat voor; alles goed)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat is dat GTP nou steeds?
Als ik het vanuit mijn Brabantse rootz beredeneer zou het uitkomen op: Gaat dat passen? Wat in geval van een partybus (want dat is het toch?) wel logisch zijn, maar toch snap ik het niet helemaal
Denk aan de bomen... kost superveel blaadjes dan jongenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zou pas vet zijn als je onder GTP-Bus...Technoboy rmx neerzet
Sorry hoor, maar dit gaat gewoon op voor elke willekeurige hardstyle plaat. Hebben die gasten maar 1 irritant synth geluidje, een handjevol vocal samples welke tot in den treure recycled worden en telkens weer diezelfde gare bassdrum in hun repertoire? Echt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben ik nou een zeikerd? Maar die climax is raar hij gaat zo snel zeg maar. Opbouw en zonder dat je er erg in hebt is de bas er al....
Maar de sounds zijn wel heel fusion en niet echt vernieuwend....
....... Duidelijk een kenner van het genre... Een connaisseur zo te horen aan je uiterst accurate kritiek.. Wat ben je een aanwinst voor de techno-muziek... want ja.. dat is toch wel het summum van electronische muziek..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit gaat gewoon op voor elke willekeurige hardstyle plaat. Hebben die gasten maar 1 irritant synth geluidje, een handjevol vocal samples welke tot in den treure recycled worden en telkens weer diezelfde gare bassdrum in hun repertoire? Echt.
ik heb echt enorm veel zin om te happenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit gaat gewoon op voor elke willekeurige hardstyle plaat. Hebben die gasten maar 1 irritant synth geluidje, een handjevol vocal samples welke tot in den treure recycled worden en telkens weer diezelfde gare bassdrum in hun repertoire? Echt.
Dus als iemand tegen je aanvalt/loopt/raakt moet ie klappen krijgen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:48 schreef Spaulding het volgende:
Die kerel vooraan heb ik ook zien gaan ja. Kon amper op zn poten staan en liep tegen iedereen aan, dat ie geen klappen kreeg is verwonderlijk. Later werd ie afgevoerd door de ehbo.
Wat denken zulke mongolen nou wel? Ik ga naar een feest dus ik moet zoveel mogelijk troep naar binnen smijten
Was je erbij?? Nee? lul dan niet zo dom.... Hij liep tegen iedereen aan als in, omver.. meiden die ook praktisch omvielen ware het niet dat ze opgevangen werden.. waarbij wappie dus ook boos werd omdat mensen m wat 'aan de kant' begeleidden.. (en nee das niet rammen, maar 'hey pas ns op' )quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:27 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Dus als iemand tegen je aanvalt/loopt/raakt moet ie klappen krijgen?
Kots op mensen met die redenatie. Bah.
Misschien was 'ie t zelf wel. Dan kon ie uberhaupt niet meer uit z`n doppen kijkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:33 schreef Koepert het volgende:
[..]
Was je erbij?? Nee? lul dan niet zo dom.... Hij liep tegen iedereen aan als in, omver.. meiden die ook praktisch omvielen ware het niet dat ze opgevangen werden.. waarbij wappie dus ook boos werd omdat mensen m wat 'aan de kant' begeleidden.. (en nee das niet rammen, maar 'hey pas ns op' )
Was je er wel bij? dan heb je niet uit je doppen gekeken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |