Eindigen met Strikequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:30 schreef Mind.Illusion het volgende:
Avond![]()
Voor de liefhebbers...
01. Dark Oscillators – Nobody Is Perfect (TNT Remix)
02. Showtek – Seid Irh Bereid (2007 Mix)
03. Dark Oscillators – Food For Woofers (A-Style Mix)
04. Kodex – Cold Earth
05. Bassdealer & Mash – The Pattern
06. Kayem & El Grekoz – Dance Like A Pro (Da Tweakaz ‘NES’ Mix)
07. The Hose – My Little Stalker (Technoboy Opera Mix)
08. RMB – Deep Down Below (Kodex Remix)
09. Alphaverb ft. Digital Society – 10011010001
10. Crypsis – Tuatara
11. TNT – Yeah
12. Max Enforcer – Loudness (Hardstyle Masterz Remix)
13. Zatox – Mofoklub
14. Project One – Rate Reducer (Headhunterz Remix)
15. 2 Sidez – Magic Spell
16. DJ Thera – Test 2.0 (Crypsis Remix)
17. Crypsis – Strike
Klopt ja, en je tracklist van #5 ziet er btw fraai uit!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Zelfde als prophet op feestfabriek. Beetje interessant lopen doen om niks. En 80% van de mensen heeft 't toch niet door en vind het allemaal geweldig...
Thnx!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:06 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Klopt ja, en je tracklist van #5 ziet er btw fraai uit!Maar om even terug te komen op iets anders; Strangerz gaat em volgens mij wel worden voor mij
Als ik niet alleen hoeft in ieders geval
Samen gaan dan maarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:06 schreef Krulliewullie het volgende:
Strangerz gaat em volgens mij wel worden voor mijAls ik niet alleen hoeft in ieders geval
Ja hoor, lekker, dat is dan bij deze een date!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:24 schreef T-Force het volgende:
[..]
Samen gaan dan maar? Hoe verrassend ook
Ik stem voor lekker op de fiets
Joa joa.. Kank toch niet veel metquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:00 schreef Koepert het volgende:
Mind.Illusion... die mix.... die vorige mix...die mix daarvoor...eigenlijk elke mix.... :
Dat zou ik geweest kunnen zijn, van Q-base dan;)quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:16 schreef T_Killer het volgende:
Volgens mij ben ik vandaag iemand van jullie tegengekomen in Nijmegen, op de weg tussen Centraal station en Keizer Karelplein. Ik herkende hem van Q-Base of Emporium, maar weet niet precies wie t is. Maak uzelf bekend
Ik vind het juist een typische donkey roller sound eigenlijk. En een groter compliment kun je een productie bijna niet gevenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klinkt weer als een ouderwetse Zany-plaat
Pump That klinkt dikker imoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:13 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Thnx!![]()
Zou leuk als je gezellig langs dropt... wordt denk ik wel een gezellige bende![]()
Krijg net de nieuwe Catatonic Overload binnen... Paralyzed![]()
Wat een dikke track!
Sinds net moet ik er ook aan geloven, maar wat een fijne setjes zegquote:
Na Sexual Thrill is mijn verwachtingen hoog. Hoopte dat hij die sound door zou zetten, maar helaas niet in zijn laatste 3 releases....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:47 schreef T-Force het volgende:
Goulish Delight![]()
Catatonic Overload - Pump that!![]()
![]()
![]()
Intro is niet veel speciaals, maar climax is heilig
Ben ik nou een zeikerd? Maar die climax is raar hij gaat zo snel zeg maar. Opbouw en zonder dat je er erg in hebt is de bas er al....quote:
Oeh, die ga ik ff lezenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:44 schreef Sethje het volgende:
Wellicht door sommigen al gezien maar toch nog ff een verwijzing: http://frontpage.fok.nl/review/408083/1/1/50/danceparty-q-dance-presents-fusion.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |