In die bus zat ik ook toen ja. Zat bij Rupen, Ruud en Marsman etc. Ben Thijs, ben neef van Tim wie weer kameraad is met Tom etc. Wiebe en die hele groep die jij noemt ken ik ook van feesten etc.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:39 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja, Decibel zat ik ook in de GTP-bus! Maar dat waren er toen 3 in AlmeloIk zat in de GTP-bus met Rene van Straten, Tim en Dio enzo. Hoe heet je dan? Misschien ken ik je wel gewoon ?
Vorige keer was die makkelijker :p die linker heeft een pet op als ik da zo goed zie! En die nieuwe Zatox is kwaliteit brak en schel van, klinkt wel veel belovendquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:51 schreef Sethje het volgende:
Ik vind die a new dimension juist vetterbring the mf-house down!
[..]
Wel leuk nummertje, maar moet em zeker niet te vaak horenquote:
Dat was vet inderdaad!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:43 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die had hij al, Rambo is a pussy draaien voor echte die-hards in de regen op Qontinent 2010 --> WIN
nee man, Brennan Heartquote:
quote:
ik kan hem ook wel waarderenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:18 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Wtf? Vette old school sounds!
die zat echt goed in elkaar, dat was echt een feest van herkenningquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:21 schreef T-Force het volgende:
De Fusion-megamix door Slim Shore staat online op de bekende LiveSet-DataBasses
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:16 schreef T_Killer het volgende:
Volgens mij ben ik vandaag iemand van jullie tegengekomen in Nijmegen, op de weg tussen Centraal station en Keizer Karelplein. Ik herkende hem van Q-Base of Emporium, maar weet niet precies wie t is. Maak uzelf bekend
Ook op youtubequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:21 schreef T-Force het volgende:
De Fusion-megamix door Slim Shore staat online op de bekende LiveSet-DataBasses
Luister hem nu, klinkt erg lekker.quote:
quote:
nou ja kan het nog niet echt beoordelen maar ik hoop het voor jequote:
Heb echt niks met dat nummer. Van die hele oude old school sounds heb ik ook niet echt veel mee, doe mij maar de Hardstyle van 2005 - 2008quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:18 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Wtf? Vette old school sounds!
Luister heel mooi weg jaquote:
Dus eh.. van tevoren gemixt? Wat deed die vent onstage dan?quote:
Hij stond net zoals The Prophet te doen alsof hij het mixtequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:08 schreef Baronpilsener het volgende:
Dus eh.. van tevoren gemixt? Wat deed die vent onstage dan?
Zelfde als prophet op feestfabriek. Beetje interessant lopen doen om niksquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:08 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Dus eh.. van tevoren gemixt? Wat deed die vent onstage dan?
Ah zie je, had ik het toch goed gezienquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde"Is dat T_Killer, nee volgens mij niet" nou wel dus
Er staat een slotje op je topiquequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |