quote:Nee.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:21 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb nog een oudere dual core in mijn laptop zitten. Gaat dat een beetje lopen? Had de demo gedownload en de graphics trekt hij wel maar een map later in de tijd met 7+ tegenstanders gaat dat goedkomen?
quote:Heb je de patch al wel?Op zaterdag 23 oktober 2010 18:37 schreef Montov het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar dan gebeurt er niets.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:47 schreef roelofjan het volgende:
Als ik op printscreen ram krijg ik een screenshot van het openingsfilmpje.
quote:Ja. Kennelijk was er een mod die in de weg zat, en lukt het wel.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:47 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Heb je de patch al wel?
Versie 1.0.0.62
quote:Ik heb Japan dan ook links (haha) laten liggen en ben vervolgens het land doorgereist. Is ook nog best pittig, maar wel te doen. Mits je niet teveel troepen verliest.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:38 schreef Montov het volgende:
Met de Mongolen het Japanse eiland bestormen is toch lastiger dan gedacht, in de Mongol Terror scenario.
Wel een hele krachtige civ. En gratis, dus goed.
Goeie tip... nog nooit gedaan?quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:07 schreef Montov het volgende:
Weet iemand hoe je gebouwen verkoopt/verwijderd?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:32 schreef s0ul1991 het volgende:
Toch gaar dat in de artbook van deze game Nederland wordt aangeduid als België.
Tsja, dat heb je met een illegale download.quote:Op zaterdag 6 november 2010 03:04 schreef NoCigar het volgende:
Whaa, net een science-victory behaald (mijn eerste) maar helaas kwam er geen score of wat dan ook maar kon ik eigenlijk alleen maar doorgaan of exit gaan. nou is die score niet zo belangrijk, maar ik wil toch wel graagt weten hoe ik realtief gepresteerd heb t.o.v. mijn naaste concurrent Dan Quayle.
Mensen die een hele pot uitspelenquote:Op zaterdag 6 november 2010 03:04 schreef NoCigar het volgende:
Whaa, net een science-victory behaald (mijn eerste) maar helaas kwam er geen score of wat dan ook maar kon ik eigenlijk alleen maar doorgaan of exit gaan. nou is die score niet zo belangrijk, maar ik wil toch wel graagt weten hoe ik realtief gepresteerd heb t.o.v. mijn naaste concurrent Dan Quayle.
quote:
quote:
zit je in jequote:Op zaterdag 6 november 2010 09:30 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Mensen die een hele pot uitspelen.
Muziek en films downloaden in Nederland is niet illegaal.quote:Op zaterdag 6 november 2010 04:12 schreef NoCigar het volgende:
In het geval dat dat waar zou zijn: wat is daar precies illegaal aan? Niks hé.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:48 schreef Montov het volgende:
De grafieken zoals die in civ4 waren, zijn nu via mod "InfoAddict" beschikbaar in de ModBrowser.
Echt een aanrader om te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |