quote:Volgens mij niet. In je financiële paneel staat weliswaar 'Terrain Improvements: zo-en-zoveel gold' maar daar bedoelt hij alleen wegen mee.Op donderdag 21 oktober 2010 13:29 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Terrain Improvements hebben ook maintenance nodig trouwens
quote:oooooohOp donderdag 21 oktober 2010 14:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Volgens mij niet. In je financiële paneel staat weliswaar 'Terrain Improvements: zo-en-zoveel gold' maar daar bedoelt hij alleen wegen mee.
quote:Nice.Added 10/20
Quote:
UI
* If there are less than 5 buildings still needed to construct a National Wonder, the production popup tool-tip now lists which cities lack them. (new 10/20)
* Added Yield & Culture tool-tip info to the production popup. (new 10/20)
* Tweak information on the Global Politics tab in the Diplomacy Overview screen. (new 10/20)
GAMEPLAY
* Balance - Disbanding units now provides only 10% of their production cost in gold. (new 10/20)
* Request – Enable “one more turn” button if you lose, but are still alive. (new 10/20)
AI
* Military – Defensive tactical AI update. When you are at war and threatening an enemy city, the AI will better utilize the garrison, as well as the surrounding terrain in defense of the target city. (new 10/20)
quote:Ok, thanks, ik pruts wel ff verder danOp donderdag 21 oktober 2010 19:02 schreef Montov het volgende:
Bij mij wel. Steam moet wel synchroniseren en dus verbonden zijn met internet.
quote:Ow, die van die National Wonder is wel super handig. Ik zat echt steeds in de stats van mijn city state te kijken of er wel een library stond. Erg veel werk, als je 75% van de map in handen hebt.Op donderdag 21 oktober 2010 18:49 schreef Montov het volgende:
De nieuwe patch, nieuwe update:
[..]
Nice.
quote:"Al een paar weken niet meer". Hij is amper een maand uitOp vrijdag 22 oktober 2010 09:04 schreef STING het volgende:
Is de patch al released of niet?
Ik speel al een paar weken niet meer, wacht geduldig op de eerste grote patch
quote:Hier hetzelfde hoor. Ik heb de eerste week behoorlijk wat gespeeld, maar al vrij snel daarna het spel aand e kant gelegd. Het gaf mij echt het gevoel dat het spel nog lang niet af was. Ik probeer het over een half jaar wel weerOp vrijdag 22 oktober 2010 11:10 schreef Flashwin het volgende:
[..]
"Al een paar weken niet meer". Hij is amper een maand uit
quote:Bedankt voor de informatie! Prettige dag verder.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor. Ik heb de eerste week behoorlijk wat gespeeld, maar al vrij snel daarna het spel aand e kant gelegd. Het gaf mij echt het gevoel dat het spel nog lang niet af was. Ik probeer het over een half jaar wel weer
quote:What's your problem?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:06 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie! Prettige dag verder.
quote:Euh, dubbelklikken op setup.exe?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:25 schreef Tism het volgende:
Hoi, ik heb het spel ook maar eens in huis gehaald, maar ik heb nog geen zin om het te installeren, iemand tips!?..
quote:Ach gossie, de fanboy is beledigdOp vrijdag 22 oktober 2010 14:06 schreef Flashwin het volgende:
Bedankt voor de informatie! Prettige dag verder.
quote:http://www.freemmo.com/games/civilization-online/Op vrijdag 22 oktober 2010 15:25 schreef Tism het volgende:
Hoi, ik heb het spel ook maar eens in huis gehaald, maar ik heb nog geen zin om het te installeren, iemand tips!?..
quote:And proud of it.
quote:Yes.
quote:Is de nieuwe.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:33 schreef Jump het volgende:
Is het nieuwe versie nummer 1.0.0.62 of heb ik dan nog de oude versie?
quote:Binnen steam kan je ook de properties zien van Civ5, waarbij er een optie is of steam moet synchroniseren..Op donderdag 21 oktober 2010 19:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, thanks, ik pruts wel ff verder dan.
quote:Ah thanks! Daar had ik dan nog niet gekeken, enkel bij de algemene optiesOp vrijdag 22 oktober 2010 20:48 schreef Montov het volgende:
[..]
Binnen steam kan je ook de properties zien van Civ5, waarbij er een optie is of steam moet synchroniseren..
Daar is trouwens ook een optie om automatische updates uit te zetten. Voor mensen met de Deluxe versie (inclusief Babylon) aangezien huidige savegames niet meer werken met de nieuwe patch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |