De grenzen van de landen buiten het Duitse Rijk kloppen niet helemaal?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:53 schreef Klaudias het volgende:
kijk eens goed naar dit plaatje
[ afbeelding ]
Kijk vooral naar waar Nederland zou moeten liggen ...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:01 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
De grenzen van de landen buiten het Duitse Rijk kloppen niet helemaal?
Bedoel je over de rivier oid? Waarom niet?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:29 schreef Watashiwa het volgende:
Je troepen verplaatsen door water vind ik niet echt realistisch..
Waarom niet?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:29 schreef Watashiwa het volgende:
Want boten bestaan niet?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:29 schreef Watashiwa het volgende:
ach ja, waar halen units ver weg in de rimboe sowieso hun eten/munitie vandaanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:05 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Maar ja, waar halen ze ineens die boten vandaan
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:05 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Maar ja, waar halen ze ineens die boten vandaan
Bij Civ4 moet je eerst een boot aanschaffen om de troepen te vervoeren, nu kan je in Civ5 willekeurig en overal je troepen verplaatsen via water (al is dat risky, want je bent snel verloren als iemand je aanvalt)quote:
Zeker als ze 15 jaar lang over de noordpool lopen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:07 schreef Klaudias het volgende:
[..]
ach ja, waar halen units ver weg in de rimboe sowieso hun eten/munitie vandaan
Het zijn geen soldaten, het zijn soldaat eenheden, dus in werkelijkheid kunnen het tienduizenden soldaten zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:58 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Bij Civ4 moet je eerst een boot aanschaffen om de troepen te vervoeren, nu kan je in Civ5 willekeurig en overal je troepen verplaatsen via water (al is dat risky, want je bent snel verloren als iemand je aanvalt)
Alsof ieder soldaat een boot meeneemt bij zijn bepakking..
Daarom waren namen van units in de eerste delen van Civilization ook altijd in meervoud.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:18 schreef STING het volgende:
[..]
Het zijn geen soldaten, het zijn soldaat eenheden, dus in werkelijkheid kunnen het tienduizenden soldaten zijn
hoe je dat ook wil noemen, een boot meeslepen is niet realistisch..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:18 schreef STING het volgende:
[..]
Het zijn geen soldaten, het zijn soldaat eenheden, dus in werkelijkheid kunnen het tienduizenden soldaten zijn
Ze slepen ook geen boot mee.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:05 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
hoe je dat ook wil noemen, een boot meeslepen is niet realistisch..
Alleen jammer als er ergens ineens een barbarianbootje ronddooltquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:29 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik vond het altijd zeer hinderlijk dat verplaatsen over water. Nu lijkt het me wel handig als ze dat zelf kunnen.
Lol. Dat kan wel zuur zijn ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Alleen jammer als er ergens ineens een barbarianbootje ronddoolt
Je ziet het op dit plaatje niet, maar inderdaad: Belgium.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:53 schreef Klaudias het volgende:
kijk eens goed naar dit plaatje
[ afbeelding ]
Jezus wat ben jij stupid.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:58 schreef Watashiwa het volgende:
Alsof ieder soldaat een boot meeneemt bij zijn bepakking..
Gelijk aan genoeg tijd om een boot te bouwen bijna.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:39 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij stupid.
1 turn staat gelijk aan wat voor een tijdspanne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |