emmer voor je topicquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lukt niet, ik zit in een emmer met badedas.
Nee, mijn voet.quote:
Ah okeequote:Op zondag 3 oktober 2010 18:13 schreef omearos het volgende:
[..]
moest gelijk weer weg, nu net weer thuis
2x per weekquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah okee
Zien jullie elkaar nou eigenlijk vaak?
Oh, dat valt nog wel meequote:
Redelijk, redelijk. Nog niet ver genoeg maar getting therequote:Op maandag 4 oktober 2010 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ik was er eind vorige week ff wat weinig, dus je hebt het vast al tig keer verteldMaar hoe ben je opgeschoten met scriptie e.d. tijdens je ban?
13 deceber concept inleverenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
Das positief dus
Al een datum waar op je het af wil hebben?
quote:
Als je dit al langzaam vindtquote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:33 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen![]()
Tombo, ik heb over je gedroomd
Ik logeerde bij jou en jij had een date. Jij wist niet wat je aan moest trekken en ik liep rond gekleed in een dekbedquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik logeerde bij jou en jij had een date. Jij wist niet wat je aan moest trekken en ik liep rond gekleed in een dekbedEn toen je date je kwam ophalen rende ik achter je aan naar buiten want je was iets vergeten en toen stond ik zonder sleutel buiten in dat dekbed
het sloeg echt nergens op! Ik moest toen achter de auto aan rennen voor de huissleutel, 'volgens mij riep ik ook nog echt 'Tombo, Tombooooo'
![]()
Ik werd lachend wakker geloof ik
Het is een rare mix van verhalen die ik gisteren heb gehoord.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een droom
Ist beter met de misselijkheid?
Ja volgens mij was het wel een leuke man!. Hij was met vrienden in een jeep-achtige auto. Het leek een beetje op zo'n Coca-Cola of Levi's reclame van vroeger. Gespierde lichamen en veel jolijtquote:
Whut, en dan ga je niet even mee!?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja volgens mij was het wel een leuke man!. Hij was met vrienden in een jeep-achtige auto. Het leek een beetje op zo'n Coca-Cola of Levi's reclame van vroeger. Gespierde lichamen en veel jolijt
Ik denk dat ik me niet erg prettig voelde met alleen een dekbed omquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut, en dan ga je niet even mee!?
Die moet je dan ook afdoenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me niet erg prettig voelde met alleen een dekbed om
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
PGR heeft zichzelf laten bannen... schijnt
Benny zei dat hij een rood streepje door z'n naam had sinds dit weekend, en dat is een ban dusquote:
Oh ja, dat wist ik alquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Benny zei dat hij een rood streepje door z'n naam had sinds dit weekend, en dat is een ban dus
Dat weet je toch niet zekerquote:En wellicht om het 'geplaag' van ons?Die knakker heeft echt issues als hij daar al niet mee om kon gaan
Hoe origineelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
PGR heeft zichzelf laten bannen... schijnt
Hmm hij heeft ook nog 3 of 4 V&A topics open staan waar hij dus niet meer posts / die hij niet meer kicked vanwege ban.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, dat wist ik al![]()
[..]
Dat weet je toch niet zekerMisschien is ie wel druk
Stalkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm hij heeft ook nog 3 of 4 V&A topics open staan waar hij dus niet meer posts / die hij niet meer kicked vanwege ban.
The Plot Thickens
Oh hij komt echt wel weer terug hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm hij heeft ook nog 3 of 4 V&A topics open staan waar hij dus niet meer posts / die hij niet meer kicked vanwege ban.
The Plot Thickens
Jij lurkt gewoon alleen daarquote:
En in mijn fobo, ho maar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:49 schreef -Miauw- het volgende:
Hij heeft zaterdag nog iets in mijn fobo achtergelaten en ik ook in het zijne
Jij hebt mij gister ook niet gebeld andersquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En in mijn fobo, ho maar.
Alletwee jullie.
De mods zien een rode streep door zijn naam, wat zou betekenen dat ie (vrijwillig) geband isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:56 schreef DeZwabber het volgende:
pgr is niet geband toch, hij komt niet in het banmeldtopic voor
Miauw ook niet, en die was toch echt een halve week gebannedquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:56 schreef DeZwabber het volgende:
pgr is niet geband toch, hij komt niet in het banmeldtopic voor
maar dan komt hij ook in het banmeld topic terecht, heb toch wel bans op verzoek daar voorbij zien komenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De mods zien een rode streep door zijn naam, wat zou betekenen dat ie (vrijwillig) geband is
apartquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Miauw ook niet, en die was toch echt een halve week gebanned
Oh nee, aub niet, dat is nog van singles 1, doe het nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:40 schreef -Miauw- het volgende:
Ik stel voor dat we thema's gaan invoeren. Wie heeft er een idee?
Wel gelijk 2 reactiesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh nee, aub niet, dat is nog van singles 1, doe het niet
Nummer 1; mensen die thema's willen opleggenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel gelijk 2 reacties![]()
Ok, laten we het vandaag eens hebben over irritante eigenschappen.
Oh ideeee!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ik stem op Japan. Maken we er leuke headers bij, thematopics enzo
Nummer 2: mensen die suggesties zien als 'opdringen'quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nummer 1; mensen die thema's willen opleggen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nummer 1; mensen die thema's willen opleggen
Nummer 4: mannenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nummer 2: mensen die suggesties zien als 'opdringen'
Nummer 3: mensen die altijd de hakken in het zand zetten.
Prima, wanneer gaat het vliegtuig?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ik stem op Japan. Maken we er leuke headers bij, thematopics enzo
Echt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
Oh ik heb vanavond een korte date trouwens
Roel van Velzen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
Oh ik heb vanavond een korte date trouwens
Hij is erg leuk! Slim en grappig en hij heeft wel iets boeiends roarrrquote:
En hij is nog steeds getrouwd?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij is erg leuk! Slim en grappig en hij heeft wel iets boeiends roarrr![]()
Maar de verhoudingen zijn een beetje raar. Hij is eigenlijk een soort aangetrouwde familie
Haha nee hij is vrijgezel. Nou ja het ligt een beetje ingewikkeld en het is niet echt iets voor hierquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En hij is nog steeds getrouwd?
Je zus(je?) ging toch laatst trouwen?
Je mag natuurlijk altijd feesboeken, bellen, smsen, mmsen, PM'en, MSNenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nee hij is vrijgezel. Nou ja het ligt een beetje ingewikkeld en het is niet echt iets voor hier![]()
Ergens heb ik zoiets van, 'doe het niet' maar aan de andere kant...die spanning
Oja, ik kan je nu overal stalken hèquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk altijd feesboeken, bellen, smsen, mmsen, PM'en, MSNen
Maar leuk tochals jij er zin in hebt
Ja, ik ben ook nieuwsgierig, pm eens?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, ik kan je nu overal stalken hè
Ja want jij hebt mij niet op MSN en m'n nummer niet wil je zeggenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook nieuwsgierig, pm eens?
Ik kan jou wel bellen, maar jij weet toch heul niet hoe het zit met die soortvanaangetrouwde liefde?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja want jij hebt mij niet op MSN en m'n nummer niet wil je zeggen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan jou wel bellen, maar jij weet toch heul niet hoe het zit met die soortvanaangetrouwde liefde?
Ik ook nu toevalligquote:
Dat past niet in het themaquote:
Daarom, een en al liefde hierquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
De SC vol met z'n vrienden is dit toch. Tombo, ik...
Tuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:25 schreef omearos het volgende:
hoi miauw
Ben al wegmaar moet soms ff contact houden met vriendje
Haha zekerquote:
Echt samen neem ik aan? of een collectief feestje voor de families?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha zekerWe zijn vrijdag allebei jarig maar we gaan het daarna nog een keertje samen vieren
![]()
Aagje!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt samen neem ik aan? of een collectief feestje voor de families?
Baas boven baasquote:
Samen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt samen neem ik aan? of een collectief feestje voor de families?
Verrassendquote:
vandaag niet, morgen weerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:18 schreef -Miauw- het volgende:
Hoe is het Tombo? Druk met de kindjes?
Beetje domme vraag was het wel hequote:
Business as usual, saai dusquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vandaag niet, morgen weer
Bij jou druk?
Ik ga off, boodschappen halen en naar college![]()
(lees straks wel even bij
)
Hierzoooo!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:09 schreef -Miauw- het volgende:
Hier is het ook lekker druk![]()
Lovely, waar beeeeen je?
We houden evengoed van je hoorquote:
Lovelessquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:15 schreef -Miauw- het volgende:
Kan er een andere kleur op de muur van deze slow chat. Ik heb echt een hekel aan zalmroze. Wie heeft het eigenlijk uitgezocht?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:15 schreef -Miauw- het volgende:
Kan er een andere kleur op de muur van deze slow chat. Ik heb echt een hekel aan zalmroze. Wie heeft het eigenlijk uitgezocht?
Roze? Muur? Kleur?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Loveless![]()
Ik stem ook voor een andere kleur
Oh echt weer iets voor Loveless om zo'n kleur uit te kiezenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Loveless![]()
Ik stem ook voor een andere kleur
Geef nou maar gewoon toe dat roze jouw lievelingskleur is en daarom op de muur van deze SC zitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Roze? Muur? Kleur?
Ik volg 't ff niet
quote:
Het is imagination dayquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Roze? Muur? Kleur?
Ik volg 't ff niet
Gaat het wel weer beter met je nek?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:22 schreef Pheno het volgende:
Sjees, gisteren naar de fysio geweest voor mijn nek. Die heeft meteen mijn gehele ruggengraat losgerammeld, dat voel ik nu er nog even bij
Nou zit het in ieder geval niet meer vastquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:22 schreef Pheno het volgende:
Sjees, gisteren naar de fysio geweest voor mijn nek. Die heeft meteen mijn gehele ruggengraat losgerammeld, dat voel ik nu er nog even bij
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat roze jouw lievelingskleur is en daarom op de muur van deze SC zit
Wat hebben jullie geslikt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat roze jouw lievelingskleur is en daarom op de muur van deze SC zit
Oh, pilletjes!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer iets van pilletjes ofzo, maarehh wat heb jij uitgevreten dan
* Pheno gaat niet naar Disney's Epcot park vandaag. Verschrikkelijk kutnummer in een van die attractiesquote:
Mijn rug zat niet vast...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou zit het in ieder geval niet meer vast
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno gaat niet naar Disney's Epcot park vandaag. Verschrikkelijk kutnummer in een van die attracties
Ohw, dat is wel naar. Is het iets wat wel over gaat of heb je altijd last van je nek?quote:
Goedemorgenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laat Geert het maar niet zien
quote:
Geen idee. Voor mijn Japanreis zat het helemaal op slot. En dan bedoel ik gewoon immer gerade raus kijken. Twee spoedbehandelingen en het ging in Japan wat beter. Nu ben ik terug en het komt weer in alle hevigheid opzetten. Met een doof gevoel in de pink erbij wat dus ook vrij irritant is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohw, dat is wel naar. Is het iets wat wel over gaat of heb je altijd last van je nek?
Nu zo keek ik gisteren niet toen ze me onder handen namen. Een voordeel, ik kan zo auditie doen bij The Exorcist reboot. Ik wist niet dat ze mijn nek zo gingen rekkenquote:
Yup.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
Jij kan nu je kop achterstevoren draaien en roepen 'Your mother sucks cock in hell!'
Ik kan wel die stem nadoenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
Jij kan nu je kop achterstevoren draaien en roepen 'Your mother sucks cock in hell!'
Ik heb die film nog nooit gezien!quote:
Alleen het origineel kijken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb die film nog nooit gezien!![]()
Serieus niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb die film nog nooit gezien!![]()
Sorryquote:
Ook een bazenfilm datquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry
Battle Royale heb ik dan weer wel gezien
Noessssss! Dat was mijn speciale plaatje voor wanneer Kitao weerin de sc zou komenquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:33 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gefeliciteerd Miauw!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Noessssss! Dat was mijn speciale plaatje voor wanneer Kitao weerin de sc zou komen
JE. MAG. NIET. BASHEN!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Noessssss! Dat was mijn speciale plaatje voor wanneer Kitao weerin de sc zou komen
Dit is de VA hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JE. MAG. NIET. BASHEN!
Dan krijg IK weer PM's
Hahaa maar dit is geen TALquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JE. MAG. NIET. BASHEN!
Dan krijg IK weer PM's
Ach, jochie toch, je deed zelf ook helemaal niet mee natuurlijk hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
Nou en hier hebben ze ook mods. En ik krijg altijd de schuld van de rotzooi die anderen trappen
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel de ekte incl. bleke pizzabezorger doen heaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Goede reden om dees weer eens uit de kast te halen.
Omeatokusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef omearos het volgende:
hoi
geweldig die katdingen
maar als katten geen suiker kunnen proeven, waarom is mijn kat dan gek op donuts van de Mac?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omeatokus
Omdat het miss andere smaken bevat die hij wel lekker vind?
Niet richting lover?quote:
Het is juist de bedoeling dat je niet meer stinkt door een badquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
GoedLekker in bad liggen stinken net
En nu foeballuh kijken
Nu ruik je naar roosjes?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
Daarom lag ik ook IN bad te stinken, en nu niet meer
Als ik de bus mag geloven; citroen en serehquote:
beetje ver wegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet richting lover?
[..]
Het is juist de bedoeling dat je niet meer stinkt door een bad
wat is sereh?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik de bus mag geloven; citroen en sereh
citroengras volgens mijquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
Dus je ruikt naar citroen en citroengras.
Zuur kreng
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
Dus je ruikt naar citroen en citroengras.
Zuur kreng
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
quote:
doe je niet goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
[..]
op het moment dat jij dit riep stond ik al met een platte band langs de kant van de snelweg
Ach, het was zonnig, en ik heb indruk gemaakt op een paar vrachtwagenchauffeursquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, het was zonnig, en ik heb indruk gemaakt op een paar vrachtwagenchauffeurs
Ja hequote:
Heel hard gaan huilen is geen indruk, maar medelijden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, het was zonnig, en ik heb indruk gemaakt op een paar vrachtwagenchauffeurs
als je eenmaal weet hoe het moet is het ook niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he
Ik was blij dat ik ervaring had met banden verwisselen, anders had ik daar wel echt sneu gestaan
omdat de lucht er uit liepquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:39 schreef omearos het volgende:
[..]
als je eenmaal weet hoe het moet is het ook niet zo moeilijk![]()
waardoor had je een platte band?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel hard gaan huilen is geen indruk, maar medelijden.
Geen idee, ik reed op de snelweg en ineens was het -flapflapflapflap-quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:39 schreef omearos het volgende:
[..]
als je eenmaal weet hoe het moet is het ook niet zo moeilijk![]()
waardoor had je een platte band?
NEEquote:
Geen idee, daar lette ik niet op, ik was aan het krikkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:26 schreef Loveless85 het volgende:
jajajaja flapflapflap deed de auto en fapfapfap deden de vrachtwagenchauffeurs?
Te makkelijk ookquote:
Whehehehequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, daar lette ik niet op, ik was aan het krikken
Je kunt nooit genoeg krikkers hebbenquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ah we hebben 2 andere krikkers in de zaal
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kunt nooit genoeg krikkers hebben
En ernaast?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
Als je moet krikken met die 50-tonner
Ze was gister toch gewoon online even? En je hebt haar nummer toch?quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:55 schreef Loveless85 het volgende:
Is er alweer een topic vol.
Hoe zou het met Miauw zijn eigenlijk
ja laat ik haar even gaan bellen omdat ik haar 3 dagen niet op FOK! heb gezienquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze was gister toch gewoon online even? En je hebt haar nummer toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |