emmer voor je topicquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lukt niet, ik zit in een emmer met badedas.
Nee, mijn voet.quote:
Ah okeequote:Op zondag 3 oktober 2010 18:13 schreef omearos het volgende:
[..]
moest gelijk weer weg, nu net weer thuis
2x per weekquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah okee
Zien jullie elkaar nou eigenlijk vaak?
Oh, dat valt nog wel meequote:
Redelijk, redelijk. Nog niet ver genoeg maar getting therequote:Op maandag 4 oktober 2010 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ik was er eind vorige week ff wat weinig, dus je hebt het vast al tig keer verteldMaar hoe ben je opgeschoten met scriptie e.d. tijdens je ban?
13 deceber concept inleverenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
Das positief dus
Al een datum waar op je het af wil hebben?
quote:
Als je dit al langzaam vindtquote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:33 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen![]()
Tombo, ik heb over je gedroomd
Ik logeerde bij jou en jij had een date. Jij wist niet wat je aan moest trekken en ik liep rond gekleed in een dekbedquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik logeerde bij jou en jij had een date. Jij wist niet wat je aan moest trekken en ik liep rond gekleed in een dekbedEn toen je date je kwam ophalen rende ik achter je aan naar buiten want je was iets vergeten en toen stond ik zonder sleutel buiten in dat dekbed
het sloeg echt nergens op! Ik moest toen achter de auto aan rennen voor de huissleutel, 'volgens mij riep ik ook nog echt 'Tombo, Tombooooo'
![]()
Ik werd lachend wakker geloof ik
Het is een rare mix van verhalen die ik gisteren heb gehoord.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een droom
Ist beter met de misselijkheid?
Ja volgens mij was het wel een leuke man!. Hij was met vrienden in een jeep-achtige auto. Het leek een beetje op zo'n Coca-Cola of Levi's reclame van vroeger. Gespierde lichamen en veel jolijtquote:
Whut, en dan ga je niet even mee!?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja volgens mij was het wel een leuke man!. Hij was met vrienden in een jeep-achtige auto. Het leek een beetje op zo'n Coca-Cola of Levi's reclame van vroeger. Gespierde lichamen en veel jolijt
Ik denk dat ik me niet erg prettig voelde met alleen een dekbed omquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut, en dan ga je niet even mee!?
Die moet je dan ook afdoenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me niet erg prettig voelde met alleen een dekbed om
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
PGR heeft zichzelf laten bannen... schijnt
Benny zei dat hij een rood streepje door z'n naam had sinds dit weekend, en dat is een ban dusquote:
Oh ja, dat wist ik alquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Benny zei dat hij een rood streepje door z'n naam had sinds dit weekend, en dat is een ban dus
Dat weet je toch niet zekerquote:En wellicht om het 'geplaag' van ons?Die knakker heeft echt issues als hij daar al niet mee om kon gaan
Hoe origineelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
PGR heeft zichzelf laten bannen... schijnt
Hmm hij heeft ook nog 3 of 4 V&A topics open staan waar hij dus niet meer posts / die hij niet meer kicked vanwege ban.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, dat wist ik al![]()
[..]
Dat weet je toch niet zekerMisschien is ie wel druk
Stalkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm hij heeft ook nog 3 of 4 V&A topics open staan waar hij dus niet meer posts / die hij niet meer kicked vanwege ban.
The Plot Thickens
Oh hij komt echt wel weer terug hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm hij heeft ook nog 3 of 4 V&A topics open staan waar hij dus niet meer posts / die hij niet meer kicked vanwege ban.
The Plot Thickens
Jij lurkt gewoon alleen daarquote:
En in mijn fobo, ho maar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:49 schreef -Miauw- het volgende:
Hij heeft zaterdag nog iets in mijn fobo achtergelaten en ik ook in het zijne
Jij hebt mij gister ook niet gebeld andersquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En in mijn fobo, ho maar.
Alletwee jullie.
De mods zien een rode streep door zijn naam, wat zou betekenen dat ie (vrijwillig) geband isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:56 schreef DeZwabber het volgende:
pgr is niet geband toch, hij komt niet in het banmeldtopic voor
Miauw ook niet, en die was toch echt een halve week gebannedquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:56 schreef DeZwabber het volgende:
pgr is niet geband toch, hij komt niet in het banmeldtopic voor
maar dan komt hij ook in het banmeld topic terecht, heb toch wel bans op verzoek daar voorbij zien komenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De mods zien een rode streep door zijn naam, wat zou betekenen dat ie (vrijwillig) geband is
apartquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Miauw ook niet, en die was toch echt een halve week gebanned
Oh nee, aub niet, dat is nog van singles 1, doe het nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:40 schreef -Miauw- het volgende:
Ik stel voor dat we thema's gaan invoeren. Wie heeft er een idee?
Wel gelijk 2 reactiesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh nee, aub niet, dat is nog van singles 1, doe het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |