quote:Op maandag 8 november 2010 13:32 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik vond het een erg vermakelijke film. Ja, het verhaal rammelt aan veel kanten en het acteerwerk is ook niet heel hoogstaand, maar het idee is echt briljant voor een film, en ik ben toch wel een paar keer uit mijn stoel geschoten van schrik (ik ben dan ook een eersteklas angsthaas.)
En zoals Haarklip inderdaad al zegt, de zaal was bij ieder actie-moment zo'n beetje keihard aan het lachen. Ik denk dat sommige stukken uit de film daardoor net iets minder spectaculair overkwamen daardoor, maar goed, dat krijg je in een volle bioscoop..
Al met al vind ik het wel een aanrader, vooral omdat het een geweldig thema is, en het ook wel een echte Dick Maas is met de gore stukjes af en toe
Die foutjes vielen me ook al op ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom trouwens die 'AD' achter de jaartallen? Volgens mij is dat niet correct Nederlands, aangezien dit alleen nog maar in Engelstalige landen wordt gebruikt.ég gaf ykkur von sem varš aš vonbrigšum.. žetta er įgętis byrjun
hier was hij zaterdag al te zien in de bioscoop..?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:08 schreef douche-eendje het volgende:
De film draait over 2 dagen pas in de bioscoop.
Misschien een premičre? Hij is volgens de website ook pas vanaf de 11e te zien.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:09 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
hier was hij zaterdag al te zien in de bioscoop..?
was toch echt een voorpremiere, en dan een week later gaan de anderen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:29 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
hm ja dat zal het dan wel zijn geweest, toch vreemd dat er verder niks over vermeld was in de bioscoop in dat geval.
quote:Op maandag 8 november 2010 13:32 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik vond het een erg vermakelijke film. Ja, het verhaal rammelt aan veel kanten en het acteerwerk is ook niet heel hoogstaand, maar het idee is echt briljant voor een film, en ik ben toch wel een paar keer uit mijn stoel geschoten van schrik (ik ben dan ook een eersteklas angsthaas.)
En zoals Haarklip inderdaad al zegt, de zaal was bij ieder actie-moment zo'n beetje keihard aan het lachen. Ik denk dat sommige stukken uit de film daardoor net iets minder spectaculair overkwamen daardoor, maar goed, dat krijg je in een volle bioscoop..
Al met al vind ik het wel een aanrader, vooral omdat het een geweldig thema is, en het ook wel een echte Dick Maas is met de gore stukjes af en toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sint was een leuke nederlandse film. Hij is me positief meegevallen, lekker vlot en bij momenten grappig. Een enkele keer geschrokken.![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:37 schreef portie het volgende:
[..]
Waarvan ben je precies geschrokken? Van het slechte acteerwerk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sint was een leuke nederlandse film. Hij is me positief meegevallen, lekker vlot en bij momenten grappig. Een enkele keer geschrokken.ég gaf ykkur von sem varš aš vonbrigšum.. žetta er įgętis byrjun
Van iets wat plots in beeld komt, onverwachts. Maar heb dat wel vakerquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:04 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Waarvan ben je precies geschrokken? Van het slechte acteerwerk?
Zo plots was het allemaal niet hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:31 schreef portie het volgende:
[..]
Van iets wat plots in beeld komt, onverwachts. Maar heb dat wel vaker
Alles zag ik aankomen, tot het ziekenhuisquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:24 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Zo plots was het allemaal niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah hier zitten de stoere boys die altijd alles zien aankomen en alles direct afkraken. Wat moet het voor jullie toch kut zijn normaal een film te kijken.
Vond het niet geweldig, maar heb me wel vermaakt zondag tijdens de premiere. Maas, Tanihatu en Weeber waren ook aanwezig en het was best aardig allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo direct afkraken? Ik heb de film gezien. Ik heb de film objectief bekeken. Ik had geen vooroordelen en heb de film een eerlijke kans gegeven. En tsja, als je het als 'regisseur' zo weet te verkloten mag ik de film afkraken, daar heb ik het recht op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ég gaf ykkur von sem varš aš vonbrigšum.. žetta er įgętis byrjun
Eh, ik denk eerder dat je erheen gaat om een toffe film te zien en dat dat pijnlijk tegenvalt als je dingen als Van God los en Ver Hard gewend bent. Maar jij blij met je idee.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, ik krijg bij zulke reacties altijd het idee dat je naar die film gaat en op gaat letten op wat er allemaal niet goed is. Ik ben ontzettend blij dat ik zo een film niet in ga.
Dan ga je ook met een lekkere verkeerde insteek naar zo'n film aangezien die genres totaal niet met elkaar te vergelijken zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, ik denk eerder dat je erheen gaat om een toffe film te zien en dat dat pijnlijk tegenvalt als je dingen als Van God los en Ver Hard gewend bent. Maar jij blij met je idee.
Die poster hangt dus gewoon lekker op Amsterdam CS (en waarschijnlijk op nog wel veel meer plaatsen waar kinderen komen)quote:Op woensdag 10 november 2010 11:14 schreef Schanulleke het volgende:
Ouders publiceren lijst bioscopen 'gruwelsint'
Als je dingen als Vet Hard gewend bent dan zou alles juist moeten meevallenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, ik denk eerder dat je erheen gaat om een toffe film te zien en dat dat pijnlijk tegenvalt als je dingen als Van God los en Ver Hard gewend bent. Maar jij blij met je idee.
Hoewel troll wil ik daar wel op in gaan: buiten genre bestaat er gewoon ook een kwaliteitsmaatstaaf, en de Nederlandse film is in de afgelopen vijftien jaar gewoon goed geworden, hoe je het ook wendt of keert. Die vergelijking met twee andere populaire films doet er dus wel degelijk toe, het ligt kennelijk toch aan Maas, en niet aan mijn insteek om naar een film te gaan.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan ga je ook met een lekkere verkeerde insteek naar zo'n film aangezien die genres totaal niet met elkaar te vergelijken zijn natuurlijk.
In vergelijking met Costa is Vet Hard net the Godfather, christus mensen, kijk toch eens voorbij woorden.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:40 schreef planethugo het volgende:
[..]
Als je dingen als Vet Hard gewend bent dan zou alles juist moeten meevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |