abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:08:31 #226
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_87854801
leuke rol voor bij de intocht, zeurpiet :D
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:10:13 #227
322384 iKaas
Wees kazig!
pi_87854865
Nu weet ik ook gelijk wat ik in mijn surprise voor school moet stoppen! :D
  zondag 31 oktober 2010 @ 15:23:30 #228
164755 Mss
kutHOEr
pi_88174563
Ik heb hem vannacht gezien, en hij is echt ontzettend leuk!
Aids.
pi_88186265
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 15:23 schreef Mss het volgende:
Ik heb hem vannacht gezien, en hij is echt ontzettend leuk!
Dat was zeker die surprise (get it? surprise? :P ) film in de horrornacht van pathe?
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:25:29 #230
164755 Mss
kutHOEr
pi_88188579
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Dat was zeker die surprise (get it? surprise? :P ) film in de horrornacht van pathe?
Inderdaad! De zaal ging wel los toen ze dat bekend maakte. Het is overigens gefilmd voor facebook. De reactie van het publiek dus.
Aids.
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:43:06 #231
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_88189759
In het Ketelhuis in Amsterdam, waar ze heel veel kinderfilms draaien, vinden ze het ook maar onzin en hebben ze het volgende statement gemaakt:

quote:
Het Ketelhuis zal het volgende maand zonder Ouders & Coo moeten stellen. Want Dick Maas' Sint draait vanaf 11 november óók in Het Ketelhuis. Jammer voor de kinderen. Want die gaan ook Briefgeheim en Lang & Gelukkig missen. En Pelle en de waterdieven en Foeksia de mini-heks (van Johan Nijenhuis). En De krokodillenbende. En ook nog eens Kerity, het geheim van Eléonore..
:)
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:45:51 #232
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_88189953
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 21:43 schreef Wepeel2 het volgende:
In het Ketelhuis in Amsterdam, waar ze heel veel kinderfilms draaien, vinden ze het ook maar onzin en hebben ze het volgende statement gemaakt:
[ afbeelding ]
[..]

_O_ _O_
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_88249122
Zin in deze film! Eindelijk weer eens een horror/thriller met spruitjeslucht, hopelijk gaat 'ie niet té zeer de hollywoodkant op. De sneeuw had voor mij bijv. niet gehoeven.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:20:32 #234
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_88249587
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
Zin in deze film! Eindelijk weer eens een horror/thriller met spruitjeslucht, hopelijk gaat 'ie niet té zeer de hollywoodkant op. De sneeuw had voor mij bijv. niet gehoeven.
en dat terwijl we net vorig/afgelopen jaar wekenlang sneeuw hebben gehad
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_88249628
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:20 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

en dat terwijl we net vorig/afgelopen jaar wekenlang sneeuw hebben gehad
Maar niet al op 5 december. ;)
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_88249825
Ik wil er heeeeeen!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_88250234
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 21:43 schreef Wepeel2 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

:D

Tevens wil ik zo'n poster jatten en hem op mijn kamer ophangen.
pi_88303638
Dit lijkt me echt zo'n kutte B film :') zeg maar typisch nederlands. Maar toch wil iets in me dat ik 'm moet kijken ;(
There are only 151 Pokémon.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 november 2010 @ 21:39:13 #239
862 Arcee
Look closer
pi_88304602
Alles wat er ik tot nu toe van gezien heb maakt op mij een onsamenhangende indruk en geeft me het gevoel dat er een weinig boeiend verhaal in de film zit. Ik ben echter geneigd de film het voordeel van de twijfel te geven, want Dick Maas, en 'm toch maar te gaan zien. Eerst maar eens de eerste reacties afwachten. :s)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 4 november 2010 @ 00:49:50 #240
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_88313024
Volgens mij is het gewoon een remake van Amsterdammed waarbij de badguy nu geen duiker is maar een gek op een paard.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_88369299
Wat was deze film geniaal! _O_
Helemaal gezien het budget (3,7mln)
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
  zaterdag 6 november 2010 @ 16:36:02 #242
12888 Skull-splitter
pi_88404054
Vanavond maar es kijken :)
  zondag 7 november 2010 @ 11:16:03 #243
12888 Skull-splitter
pi_88426829
Mwah. De film is van begin tot eind voorspelbaar, de typische Maas-overacting zit er dik bovenop en uiteindelijk is de film ondanks was in-camera effecten wat braaf en veilig aan.

Geval goed idee, beroerde uitwerking of iig beperkte uitwerking. Heeft wel een goede sfeer overigens.
pi_88434621
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 11:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Mwah. De film is van begin tot eind voorspelbaar, de typische Maas-overacting zit er dik bovenop en uiteindelijk is de film ondanks was in-camera effecten wat braaf en veilig aan.

Geval goed idee, beroerde uitwerking of iig beperkte uitwerking. Heeft wel een goede sfeer overigens.
Daar sluit ik mij bij aan. Het verhaal had genoeg aansluitingspunten om een geweldige film er van te maken, maar constant vallen er gaten in het script of sluiten de verhaallijnen niet aan. Het einde is ronduit belabberd en klopt eigenlijk niet als je het hele verhaal overdenkt... Gelukkig zit in de laatste minuten ook de onnodige Nederlandse naaktscene, want anders was het natuurlijk geen NL-film geweest zonder naakt! :(

Erg jammer voor een film met veel potentie!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 7 november 2010 @ 15:42:33 #245
177948 Daskaar
cake or death?
pi_88435119
vannacht gezien in Ede.

Heb me erg vermaakt maar irriteerde me wel aan het percentage potentie dat niet benut werd.
deze film had een klassieker kunnen zijn, het is zo'n krachtig idee en de film had daardoor boordevol iconische beelden kunnen zitten. Maar t maakt maar weinig daarvan waar.

Het eerste dat me echter opviel was het acteerwerk, dat dramatisch is om eerlijk te zijn, ontzettend 'geacteerd' en ingestudeerd, geen oprechte emotie te herkennen. Daarnaast zijn de karakters oppervlakkige 1 dimensionale schillen. Vanaf het begin liggen de ouderwetse thema's van seks en vreemdgaan er dik op gesmeerd.
De motieven zijn inconsistent en het verhaal niet goed uitgewerkt.
Niemand lijkt n zier te geven om de kinderen die gestolen worden wat pijnlijk duidelijk wordt in de laatste scene.
Er wordt niks uitgelegd over hoe het kan dat de sint met elke volle maan terugkeert.
En ga zo maar door.

Ik zeg dit niet zozeer omdat ik de film zo kut vond, maar omdat het echt veel potentie heeft!
Het is zelden dat zo'n bekend en herkenbaar figuur zo op zn kop kan worden gezet en als t dan half-assed gedaan wordt is gewoon jammer.

That being said, de sint ziet er geweldig uit, er zit humor in, de vechtscenes zijn goed en het is lekker overdreven.

ik raad m aan!
En kan niet wachten tot het vervolg!
  zondag 7 november 2010 @ 16:04:41 #246
12888 Skull-splitter
pi_88436049
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Maas heeft problemen om potentie om te zetten in materiaal, zo ook met moordwijven.
  zondag 7 november 2010 @ 16:10:37 #247
12888 Skull-splitter
pi_88436315
Kees boot en van Dijk waren toch wel toppers overigens. Als ex-Amsterdam-copper zag ik ook een hoop herkenbare dingen maar ook minstens zoveel feitelijke fouten die op mij heel komisch overkwamen. Probeer eens achter uit een politiewagen te komen, en zeker in Amsterdam, kinderslot is daar een standaard :D
pi_88464010
Ik heb`m zaterdagavond gezien, vond'm doodeng. :{ :D
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  maandag 8 november 2010 @ 12:42:00 #249
203493 Haarklip
ágćtis byrjun
pi_88468931
Vreselijke film zeg, de zaal lag meer dubbel van het lachen dan dat ze daadwerkelijk schrokken.
Bizar slechte visual/special effects en stompzinnige dialogen, dat Maas geen horrorfilms kan maken is na deze film wel duidelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Haarklip op 08-11-2010 18:19:03 ]
ég gaf ykkur von sem varđ ađ vonbrigđum.. ţetta er ágćtis byrjun
pi_88470598
Ik vond het een erg vermakelijke film. Ja, het verhaal rammelt aan veel kanten en het acteerwerk is ook niet heel hoogstaand, maar het idee is echt briljant voor een film, en ik ben toch wel een paar keer uit mijn stoel geschoten van schrik (ik ben dan ook een eersteklas angsthaas.)
En zoals Haarklip inderdaad al zegt, de zaal was bij ieder actie-moment zo'n beetje keihard aan het lachen. Ik denk dat sommige stukken uit de film daardoor net iets minder spectaculair overkwamen daardoor, maar goed, dat krijg je in een volle bioscoop..

Al met al vind ik het wel een aanrader, vooral omdat het een geweldig thema is, en het ook wel een echte Dick Maas is met de gore stukjes af en toe :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')