Dat was zeker die surprise (get it? surprise?quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:23 schreef Mss het volgende:
Ik heb hem vannacht gezien, en hij is echt ontzettend leuk!
Inderdaad! De zaal ging wel los toen ze dat bekend maakte. Het is overigens gefilmd voor facebook. De reactie van het publiek dus.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat was zeker die surprise (get it? surprise?) film in de horrornacht van pathe?
quote:Het Ketelhuis zal het volgende maand zonder Ouders & Coo moeten stellen. Want Dick Maas' Sint draait vanaf 11 november óók in Het Ketelhuis. Jammer voor de kinderen. Want die gaan ook Briefgeheim en Lang & Gelukkig missen. En Pelle en de waterdieven en Foeksia de mini-heks (van Johan Nijenhuis). En De krokodillenbende. En ook nog eens Kerity, het geheim van Eléonore..
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:43 schreef Wepeel2 het volgende:
In het Ketelhuis in Amsterdam, waar ze heel veel kinderfilms draaien, vinden ze het ook maar onzin en hebben ze het volgende statement gemaakt:
[ afbeelding ]
[..]![]()
en dat terwijl we net vorig/afgelopen jaar wekenlang sneeuw hebben gehadquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
Zin in deze film! Eindelijk weer eens een horror/thriller met spruitjeslucht, hopelijk gaat 'ie niet té zeer de hollywoodkant op. De sneeuw had voor mij bijv. niet gehoeven.
Maar niet al op 5 december.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en dat terwijl we net vorig/afgelopen jaar wekenlang sneeuw hebben gehad
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:43 schreef Wepeel2 het volgende:
In het Ketelhuis in Amsterdam, waar ze heel veel kinderfilms draaien, vinden ze het ook maar onzin en hebben ze het volgende statement gemaakt:
[ afbeelding ]
[..]![]()
Daar sluit ik mij bij aan. Het verhaal had genoeg aansluitingspunten om een geweldige film er van te maken, maar constant vallen er gaten in het script of sluiten de verhaallijnen niet aan. Het einde is ronduit belabberd en klopt eigenlijk niet als je het hele verhaal overdenkt... Gelukkig zit in de laatste minuten ook de onnodige Nederlandse naaktscene, want anders was het natuurlijk geen NL-film geweest zonder naakt!quote:Op zondag 7 november 2010 11:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Mwah. De film is van begin tot eind voorspelbaar, de typische Maas-overacting zit er dik bovenop en uiteindelijk is de film ondanks was in-camera effecten wat braaf en veilig aan.
Geval goed idee, beroerde uitwerking of iig beperkte uitwerking. Heeft wel een goede sfeer overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Maas heeft problemen om potentie om te zetten in materiaal, zo ook met moordwijven.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |