Pas op, er zit een rat bij je tiet!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Maar goed, dan ff serieus, waarom is dit een klacht? Hoe kun je nou over andermans smaak klagen?
Mijn Oozo![]()
[ afbeelding ]
Ik mis de rekenmachine en ingebouwde afstandsbediening.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:21 schreef vizible het volgende:
het enige echte bazenhorloge:
[ afbeelding ]
Was het maar u-boatquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:13 schreef GuitarJJ het volgende:
Oozoo en Uboat zijn hipper voor de jeugd
volgens mij verwar je baas met nerdquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:21 schreef vizible het volgende:
het enige echte bazenhorloge:
[ afbeelding ]
Dat is niet baas en veel te grootquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik mis de rekenmachine en ingebouwde afstandsbediening.
Of minder zelfs.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:26 schreef Haque het volgende:
Zijn genoeg horloges die op zo'n seiko lijken maar dan net een ander naampje hebben, en voor diezelfde 30 euro.
Vet, rechtstreeks uit de kalashnikov fabriek?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:25 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
Voor echte communisten!
Bedankt voor je alertheid!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:22 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Pas op, er zit een rat bij je tiet!
Hij heeft ook een groot horlogequote:Op zondag 3 oktober 2010 17:12 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik loop rond op school met m'n dikke Seiko van ¤250, lekker glimmend voor de chicks.![]()
Maar hij valt niet op hoor, van die lelijke en veel te grote Oozoo horloges van ¤30 krijgen weer wel aandacht van de meiden, en ze denken dat die Oozoo's echt goeie horloges zijn. WTF is er loos met mensen tegenwoordig?
Ter vergelijking:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtfquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:54 schreef swaffelair het volgende:
voor echte mongolen
[ afbeelding ]
een gsm-horloge
Pronken is soms nog niet eens zo erg. Je mag best trots zijn op iets dat je hebt. Maar pronken om de prijs van iets is wel heelquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:53 schreef Panzermaus het volgende:
Lekker pronken met je materie, dat is inderdaad aantrekkelijk.
Lol hij heeft FOK! open.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:51 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Hij heeft ook een groot horloge![]()
Genoeg die dat doen, al moeten ze met een nepper rondlopen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Pronken is soms nog niet eens zo erg. Je mag best trots zijn op iets dat je hebt. Maar pronken om de prijs van iets is wel heel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |