Mogen we vanuit gaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:32 schreef ReMcOrE het volgende:
zaterdag Excelsior thuis, 3 punten erbij?
Zou niet best zijn als het niet zo is.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:32 schreef ReMcOrE het volgende:
zaterdag Excelsior thuis, 3 punten erbij?
Malkie!!quote:Op donderdag 4 november 2010 18:25 schreef Erosjuhhh het volgende:
Oh, ook nog dat Jan VoH zijn oude school even kwam bezoeken (Moest nog iets ophalen ofzo) Thijcollege o'zaal, dat ik ineens achter hem stond bij de concierge
Zeker! Woensdag in de rij voor kaarten voor Inter - Twente. Vliegtickets + slaapplaats al geregeld dus duimen!quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:43 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Zeker! Woensdag in de rij voor kaarten voor Inter - Twente. Vliegtickets + slaapplaats al geregeld dus duimen!
de TVU stream werkt al in ieder geval, heb hem al draaienquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:47 schreef ReMcOrE het volgende:
geen EL, dus straks maar via streampje kijken of we deze wedstrijd tegen een 'mindere' tegenstander ook goed spelen
preciesquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
de TVU stream werkt al in ieder geval, heb hem al draaien
hij verwachtte er wel bij te zijn las ik gisteren, maar zit dus op de bank; Vujicevic in zijn plaatsquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Is Janssen al weer bijna fit? Ik zie dat die nog niet speelt
Hij zit volgens mij op de tribune.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij verwachtte er wel bij te zijn las ik gisteren, maar zit dus op de bank; Vujicevic in zijn plaats
ze lieten hem net zienquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:06 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Hij zit volgens mij op de tribune.
Ze hebben natuurlijk wel een zware wedstrijd gespeeld afgelopen week. Bij niet echte topploegen speelt dit vaak wel mee. Spurs verliest vandaag ook kansloos van Bolton bijv.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:18 schreef tomtomaat het volgende:
3 punten binnen, maar echt overtuigend was het niet. Vororal de laatste 10 minuten was het nog even zweten. Ze hadden het natuurlijk al eerder moeten afmaken.
Inderdaad, kijk maar naar Inter.quote:Ze hebben natuurlijk wel een zware wedstrijd gespeeld afgelopen week. Bij niet echte topploegen speelt dit vaak wel mee. Spurs verliest vandaag ook kansloos van Bolton bijv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |