Lucas13vers14 Maar de overste der synagoge, het kwalijk nemende, dat Jezus op de sabbat genas, antwoordde en zeide tot de schare: Zes dagen zijn er, waarop gewerkt moet worden, komt dān om u te laten genezen en niet op de sabbatdag.Maar de Here antwoordde hem en zeide: Huichelaars, maakt ieder van u niet op de sabbat zijn os of zijn ezel van de kribbe los en leidt hem weg om hem te laten drinken?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:18 schreef oompaloompa het volgende:
mag je op zondag wel dit soort zaken propageren?
Waarom niet eigenlijk?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:18 schreef oompaloompa het volgende:
mag je op zondag wel dit soort zaken propageren?
Ik vind dat je twee dingen door elkaar haalt, euthanasie heeft betrekking op je eigen leven waar je een einde aan maakt, abortus is iemand anders leven wat je zomaar neemt. En omdat tienermoeders niet voor een kind willen zorgen moet het maar worden vermoord, ik vind het afschuwelijk.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:23 schreef Buitendam het volgende:
Het zijn natuurlijk wel mooie stukjes die je quote, Matthijs, maar uiteindelijk is het een groot recht dat we tegenwoordig kunnen beslissen of we in staat zijn een kind op te voeden. Daar zijn een heleboel tienermoeders, met alle ellende van die dien, gespaard gebleven van een kloteleven.
Dat je het er niet mee eens bent kan, maar dat jouw geloof mij wil opleggen dat ik geen euthanasie kan plegen als ik doodga van de pijn of een kind weg kan laten halen als ik het niet goed groot kan brengen is nogal vreemd.
Hij is gewoon jaloers dat hij abortus niet zelf bedacht had.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:11 schreef Refragmental het volgende:
God is dus tegen baby moord?
Exodus 11:5
And all the firstborn in the land of Egypt shall die, from the first born of Pharaoh that sitteth upon his throne, even unto the firstborn of the maidservant that is behind the mill; and all the firstborn of beasts.
Oh huh, wat vreemd, in de bijbel staat dat god alle Egyptische eerstgeborene doodt.
Inderdaad.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Eigenlijk is menstruatie moord dus, een eicel afdrijven die een potentieel mens had kunnen worden
de webpage van het sgp ligt er dan ook uit. Op zondag mag je duidelijk dus niet over politieke zaken denken...quote:
David Lynch is er niks bij.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:52 schreef Refragmental het volgende:
[ afbeelding ]
Om maar aan te tonen hoe dom religie eigenlijk is.
Heb je het filmpje wel gezien, dan zie je duidelijk dat het geen klompje cellen is maar een levend mens waar God leven aan heeft gegeven.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
En niemand wordt verplicht tot abortus, dus verplicht jij andere mensen dan ook niet om hun klompje cellen te laten zitten.
Ben je ook tegen de morning after pil, Matthijs?
God heeft de mens ook vrije wil gegeven, Hij moet niet zeuren.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:31 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Heb je het filmpje wel gezien, dan zie je duidelijk dat het geen klompje cellen is maar een levend mens waar God leven aan heeft gegeven.
ik vind dat abortus strafbaar moet worden en de wetgeving veranderd moet worden.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Er is niks nieuwswaardig aan dit trolltopic met een religieus tintje. Houd je religie lekker voor jezelf en bemoei je niet met anderen.
Het enige leven wat is het spel is is dat van een (meestal) vrouwelijk individu die last heeft van een gezwel. Het is haar gezwel. En God bestaat niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:27 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Ik vind dat je twee dingen door elkaar haalt, euthanasie heeft betrekking op je eigen leven waar je een einde aan maakt, abortus is iemand anders leven wat je zomaar neemt.
heb je het filmpje gezien strawberry?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
God heeft de mens ook vrije wil gegeven, Hij moet niet zeuren.
En ik geloof niet in een ziel, dus dat 'levende mens' waar jij het over hebt zie ik ook nog niet als persoon.
Dus jij wil vrouwen verplichten te bevallen, ook al zijn ze ongewenst zwanger door eventueel een verkrachter of op 12 jarige leeftijd? Aardig van je.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:32 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
ik vind dat abortus strafbaar moet worden en de wetgeving veranderd moet worden.
En ik vind dat jij eens stevig in je reet geneukt moet worden.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:32 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
ik vind dat abortus strafbaar moet worden en de wetgeving veranderd moet worden.
Ga demonstreren! Smeer jezelf in met pindakaas en ga op het Binnenhof staan, werkt echt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:32 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Ik leg je net uit waarom het mij niets doet dat het filmpje meer laat zien dan slechts een klomje cellen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:32 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
heb je het filmpje gezien strawberry?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |