quote:Hoe erg is het dat in de Nederlandse wet kindermoord is toegestaan.
Het filmpje laat duidelijk zien hoe gruwelijk het is, onrecht is geen recht.
Ik geloof dat God een geduldig en genadig God is om mensen de tijd te geven om rechtsomkeer te maken en door Jezus te laten redden,
maar er komt een moment dat de maat vol is en Jezus rechtvaardig oordeelt.
bron : http://www.nujij.nl/de-abortus-holocaust.9941253.lynkx
ik heb eens gehoord dat de kans op bevruchting bij een verkrachting veel kleiner is, een soort van afweerreactie van het lichaam.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:38 schreef controlaltdelete het volgende:
wat een walgelijk filmpje trouwens. Maar in sommige gevallen kan abortus de enige uitweg zijn. Je zal maar zwanger zijn door incest, of zwanger vanwege een verkrachting
God had de eerste twee mensen maar een gebod opgelegd om niet van de boom van kennis van goed en kwaad te eten. Door er toch van te eten is de mens is zonde gevallen, de gevolgen zijn zo ontzettend groot.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
God heeft de mensen toch perfect geschapen?
Waarom doen mensen dit dan?
Omdat Jezus van kinderen houdt en ik ook en kindermoord is iets afschuwelijks.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:39 schreef Gulo het volgende:
Is abortus een nieuwe uitvinding? Zo nee, waarom staat dit dan in nieuws?
En wat heeft je zus nu weer met abortussen van doen?
Sommige priesters houden ook van kinderenquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:43 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Omdat Jezus van kinderen houdt en ik ook en kindermoord is iets afschuwelijks.
Zeg je nu dat god de mensen liever onwetend had gelaten?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:41 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
God had de eerste twee mensen maar een gebod opgelegd om niet van de boom van kennis van goed en kwaad te eten.
Jaja, als je al gelovig bent, dan zijn dit soort dingen natuurlijk ook erg makkelijk te geloven.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:41 schreef opastokvis het volgende:
[..]
ik heb eens gehoord dat de kans op bevruchting bij een verkrachting veel kleiner is, een soort van afweerreactie van het lichaam.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:43 schreef Bluurgh het volgende:
Als jezus komt doet ie dat hopelijk over TS heen
Wat heeft geloof hier mee te maken?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:44 schreef RetepV het volgende:
Jaja, als je al gelovig bent, dan zijn dit soort dingen natuurlijk ook erg makkelijk te geloven.
Zo'n bullshit. De lust naar die appel en daarmee kennis(zoals was beweerd) is al een zonde opzich en de mens was dus al zondigquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:41 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
God had de eerste twee mensen maar een gebod opgelegd om niet van de boom van kennis van goed en kwaad te eten. Door er toch van te eten is de mens is zonde gevallen, de gevolgen zijn zo ontzettend groot.
De relatie met God is verbroken en de mens weet het goede maar kan het kwade niet laten.
Whehehequote:Op zondag 3 oktober 2010 12:47 schreef Daniel1976 het volgende:
Dit is toch je echte account: De levende relatie met Jezus christus #8
Wat denk je? Is zondag kom net uit de kerk rollen heb lekker achter in de kerk het rokje naast me gevingerd en nu ga ik op fok als een heilige anderen de les lezen?
Ah, dat is het Jezus houdt van kinderen, de paus houdt van kinderen, de meeste priesters houden van kinderen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:43 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Omdat Jezus van kinderen houdt en ik ook en kindermoord is iets afschuwelijks.
Moord is nooit goed te praten, ook niet door zwangerschap vanwege een verkrachting. Trouwens er zijn altijd andere mogelijkheden zoals adoptie.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:38 schreef controlaltdelete het volgende:
wat een walgelijk filmpje trouwens. Maar in sommige gevallen kan abortus de enige uitweg zijn. Je zal maar zwanger zijn door incest, of zwanger vanwege een verkrachting
Maar toen ze besloten van de boom te gaan eten wisten ze toch niet dat dit slecht was? Ze hadden die kennis van goed en kwaad immers pas ná het eten van de boom.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:41 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
God had de eerste twee mensen maar een gebod opgelegd om niet van de boom van kennis van goed en kwaad te eten. Door er toch van te eten is de mens is zonde gevallen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |