abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87126669
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd of je weet hoe je je had gevoeld zonder al die aandacht van de jongens, nadat je relatie was beëindigd. Of je wel zonder al die aandacht van anderen kon, bedoel ik. Of kunt.
Waarschijnlijk niet.
pi_87126677
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:22 schreef privepersoon2 het volgende:

[..]

Ja daar heb je ook gelijk in ik weet het. Daarom denk ik ook dat ik hiermee mijn relatie verdring? Ik weet het niet eigenlijk. Nee, weet ik daarom ben ik ook eerlijk geweest tegen ze.
Je heb aangegeven dat je een goed gesprek ook fijn vind. Projecteer dat aan je kandidaten. Diegene die dat naast het zoenen ook fijn vind, is potentieel relatie voer.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87126708
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Je heb aangegeven dat je een goed gesprek ook fijn vind. Projecteer dat aan je kandidaten. Diegene die dat naast het zoenen ook fijn vind, is potentieel relatie voer.
Misschien zou ze eerst eens zichzelf onder de loep moeten nemen?
pi_87126986
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd of je weet hoe je je had gevoeld zonder al die aandacht van de jongens, nadat je relatie was beëindigd. Of je wel zonder al die aandacht van anderen kon, bedoel ik. Of kunt.
Dat kon ik ook. Eerst kreeg ik dat nog niet. Maar het was al een lange tijd soort van einde relatie dus heb het toen al verwerkt zeg maar.

quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:26 schreef littledrummergirl het volgende:
volgens mij ben je gewoon even aan het egoboosten, ff jezelf laten voelen dat je gewild bent enzo.

Niet te lang mee doorgaan, die reputatie wil je niet...
T lijkt me inderdaad niet slim voor mijn reputatie nee maar goed..

quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Klopt daar heb je gelijk in. De ene waar ik goed mee kan praten voel ik alleen niets bij qua relatie.
Ik voel eigenlijk alleen iets voor de persoon die ver weg woont, maar hem heb ik nu pas 1 x gezien.

quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:28 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Misschien zou ze eerst eens zichzelf onder de loep moeten nemen?
Dat hoeft niet. Ik heb in het begin gewoon veel met vriendinnen weggeweest. En ik ben zo gaan denken dat het gewoon zo is dat de relatie voor bij is. Dat het gewoon niet werkte en we anders wel bij elkaar waren nog. Ik heb er een punt achter kunnen zetten dat het over is.
hoiiiiiii
  zondag 3 oktober 2010 @ 11:41:36 #55
318052 ChickenTonight
are you experienced?
pi_87127058
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 10:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Want alle aandachtsgeile mensen zijn borderliner en alle borderliners zijn aandachtsgeil!

:') :N
Yep, de essentie van de borderliner (en andere persoonlijkheidsstoonislijders uit cluster B).

:Y
pi_87127073
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:38 schreef privepersoon2 het volgende:

Klopt daar heb je gelijk in. De ene waar ik goed mee kan praten voel ik alleen niets bij qua relatie.
Ik voel eigenlijk alleen iets voor de persoon die ver weg woont, maar hem heb ik nu pas 1 x gezien.

Lange aftands relatie werken niet als je niet in bezit bent van een eigen auto/huis.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:33:31 #57
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87128352
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:41 schreef ChickenTonight het volgende:

[..]

Yep, de essentie van de borderliner (en andere persoonlijkheidsstoonislijders uit cluster B).

:Y
Nou, bovenmatig interessant dit. Wat doet dat er nou toe? :(
pi_87128623
poeh geen verhaal voor de zondag ochtend
pi_87134038
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:07 schreef Sander het volgende:
Ik kut al twee jaar zo aan, aandachtshoer die ik er ben. Ik zeg doorgaan :7
Ja prima levensstijl toch? ;)
  zondag 3 oktober 2010 @ 15:51:58 #60
302086 Xili0n
It takes two, to tango :)
pi_87134536
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 08:39 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dt dus
qft
I tried to sniff coke once... but the icecubes got stuck up my nose :-/
pi_87135940
Klinkt misschien raar maar hoe is je relatie met je vader?
pi_87137319
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:33 schreef Jolene22 het volgende:
Ik weet waar je naartoe gaat hiermee :) Ben benieuwd naar het antwoord!

Maar dit terzijde, denk niet dat welk antwoord op deze vraag dan ook echt een oplossing kan bieden voor TS. TS is nog een puber (sorry, onder de 20 ben je nog steeds een puber in mijn optiek :P) en is wat aan het rondfladderen terwijl ze zelf beseft dat het toch niet helemaal ok is omdat je er anderen mee kwetst.

Ze weet wat ze moet doen om dit te voorkomen (werken aan zelfstandigheid, tegen al die jongens zeggen dat ze moeten oprotten en dat ze tijd voor zichzelf neemt ZONDER jongen), echter, wil ze deze stappen wel ondernemen of is het teveel moeite / veel te leuk om mannen aan het lijntje te houden?
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:15:13 #63
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_87141252
Herkenbaar... Heb er ook last van als ik een relatie heb overigens, al komt het dan niet verder dan flirten als het goed is.

Kwestie van bepaalde onzekerheden overschreeuwen met iets anders. Lijkt me vrij duidelijk.
Intelligent, but fucked up.
pi_87159615
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:15 schreef Musyn het volgende:

[..]

Maar dit terzijde, denk niet dat welk antwoord op deze vraag dan ook echt een oplossing kan bieden voor TS. TS is nog een puber (sorry, onder de 20 ben je nog steeds een puber in mijn optiek :P) en is wat aan het rondfladderen terwijl ze zelf beseft dat het toch niet helemaal ok is omdat je er anderen mee kwetst.

Ben ik met je eens maar als ze beseft waar het vandaan komt en waarom ze die aandacht wil ben je al een stap verder. Oplossing moet je voor zover mogelijk toch bij de oorzaak zoeken.
pi_87160206
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:33 schreef Jolene22 het volgende:
Gewoon normaal :')

--

Ik ben echt aan het nadenken en voel echt amper meer er iets bij enzo heb ik het idee :X het is allemaal zo raar gelopen.
hoiiiiiii
pi_87178529
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:44 schreef privepersoon2 het volgende:

[..]

Gewoon normaal :')

--

Ik ben echt aan het nadenken en voel echt amper meer er iets bij enzo heb ik het idee :X het is allemaal zo raar gelopen.
Gewoon tijd voor jezelf nemen. ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 oktober 2010 @ 19:04:26 #67
163650 Greys
pi_87178886
Je geniet gewoon van het single zijn en rommelt een beetje rond.
Ik zie het probleem niet zo eigenlijk, als je je er rot bij voelt doe je het gewoon niet (meer)?
En het gaat in alle gevallen om alleen zoenen toch, je bent toch niet binnen een week met 4 verschillende jongens in bed gedoken? Of heb ik ergens overheen gelezen?
Het lijkt me dat je er vanzelf weer genoeg van krijgt maar dat je dit even nodig had om je ego op te poetsen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87178931
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:07 schreef Sander het volgende:
Ik kut al twee jaar zo aan, aandachtshoer die ik er ben. Ik zeg doorgaan :7
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_87179182
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
Je geniet gewoon van het single zijn en rommelt een beetje rond.
Ik zie het probleem niet zo eigenlijk, als je je er rot bij voelt doe je het gewoon niet (meer)?
En het gaat in alle gevallen om alleen zoenen toch, je bent toch niet binnen een week met 4 verschillende jongens in bed gedoken? Of heb ik ergens overheen gelezen?
Het lijkt me dat je er vanzelf weer genoeg van krijgt maar dat je dit even nodig had om je ego op te poetsen.
DIt. Je bent gekwetst omdat je gedumpt bent, je voelt je kut en je merkt ineens dat je van best veel jongens aandacht krijgt en dat voelt goed omdat je ego een deuk op heeft gelopen. Dit is even leuk, misschien een aantal maandjes en dan verwatert dat vanzelf weer. En als je eerlijk bent naar die jongens toe, is er m.i. vrij weinig aan de hand?

Maak je niet zo druk, geniet lekker van de aandacht, maar doe niets waar je later spijt van gaat krijgen.
Sarcasme. Herken het.
pi_87179309
This lifestyle looks familiar. :) TS, je bent een hoer. net als ik :) And i love to be one. Sowieso zijn relaties kut :D Geniet gewoon van je single-life, het is gewoon geweldig.
pi_87179549
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:13 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

DIt. Je bent gekwetst omdat je gedumpt bent, je voelt je kut en je merkt ineens dat je van best veel jongens aandacht krijgt en dat voelt goed omdat je ego een deuk op heeft gelopen. Dit is even leuk, misschien een aantal maandjes en dan verwatert dat vanzelf weer. En als je eerlijk bent naar die jongens toe, is er m.i. vrij weinig aan de hand?

Maak je niet zo druk, geniet lekker van de aandacht, maar doe niets waar je later spijt van gaat krijgen.
Ja dat kan ook ! :) Ik ben tot nu toe tegen iedereen eerlijk geweest. De ene jongen wilt een relatie maar ik voel niets bij hem, maar ben gewoon eerlijk geweest dat ik nu niet toe ben aan een relatie. Sowieso eigenlijk niet met hem. Hij is echt mijn typ niet qua zijn karakter.

Nu heb ik dus paar weekjes terug een andere jongen ontmoet, zelfde leeftijd, houd ook van winkelen, had nog nooit een vriendin gehad, maar om de een of andere reden voelde ik me bij hem veel meer op mijn gemak, en had ik het idee van "bij hem wil ik wel zijn". Klinkt gek misschien. Bij de andere jongens voelde ik dat niet.
Alleen het probleem met die jongen is dat hij zo ver weg woont.
Hij weet trouwens nog niet van al dit gedoe maar dat wil ik hem liever niet op msn vertellen maar in reallife, mede door dat hij zo ver weg woont.
hoiiiiiii
pi_87184162
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:22 schreef privepersoon2 het volgende:

[..]

Ja dat kan ook ! :) Ik ben tot nu toe tegen iedereen eerlijk geweest. De ene jongen wilt een relatie maar ik voel niets bij hem, maar ben gewoon eerlijk geweest dat ik nu niet toe ben aan een relatie. Sowieso eigenlijk niet met hem. Hij is echt mijn typ niet qua zijn karakter.

Nu heb ik dus paar weekjes terug een andere jongen ontmoet, zelfde leeftijd, houd ook van winkelen, had nog nooit een vriendin gehad, maar om de een of andere reden voelde ik me bij hem veel meer op mijn gemak, en had ik het idee van "bij hem wil ik wel zijn". Klinkt gek misschien. Bij de andere jongens voelde ik dat niet.
Alleen het probleem met die jongen is dat hij zo ver weg woont.
Hij weet trouwens nog niet van al dit gedoe maar dat wil ik hem liever niet op msn vertellen maar in reallife, mede door dat hij zo ver weg woont.
Waarom zou je die leuke jongen hier over vertellen? Heeft dat toegevoegde waarde? Ik doelde meer op valse verwachtingen wekken bij die jongens. Als je die ene jongen écht zo leuk vindt, zou de afstand niet het probleem moeten zijn en raken die andere jongens vanzelf op de achtergrond ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_87184238
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 04:05 schreef privepersoon2 het volgende:
hoiiiii,

Samenvatting:
Anderhalve maand geleden relatie voorbij.

1e jongen gezoend, niks geworden ook geen vriendschap meer. = Ralph.
2e jongen gezoend, hij wilt een relatie en wilt wachten ondanks dat ik nu gewoon ook met anderen (heb)gezoend (hij weet dat) = Jeffrey.
3e jongen gezoend, mee afgesproken, in de stad, voelde er iets bij, en voelde me gelukkig en verliefd. = Justin.
4e jongen gezoend, goede vriend van mij, zegt me graag te mogen, ik vraag op welke manier en hij zoent me. = Dennis.

Je hebt gewoon een slechte smaak in namen.
pi_87187375
Binnen 1.5 maand 4 jongens gezoend? Dat klinkt eerder als wanhopig.
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:48:01 #75
255889 WeerEenPassVergeten
Een geheugen als een zeef
pi_87190072
Liefde is lekker, maar lekker is niet altijd liefde?
Your only limit is your imagination
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')