En hier stopte ik met lezen.quote:Het begon allemaal met een fokker
Mijn samenvatting:quote:
Waarom moet je nou per se met iedereen zoenen? Ben je zo makkelijk dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:58 schreef privepersoon2 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook even hoor. Maar daar heb ik niets aan of wel dan ?
Een relatie lijkt dus slecht. Maar hoe ik nu bezig ben lijkt me ook niet zo geslaagd plan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:58 schreef D-Industries het volgende:
Je geniet ervan en je weet niet wat je wilt. Na anderhalve maand ben je helemaal overspoeld met aandacht, en je zal waarschijnlijk nog veel meer krijgen.![]()
Relatie lijkt mij een slecht idee zo snel.
Nee dat is het punt ik ben nooit zo gemakkelijk geweest.. Misschien doe ik het wel om te laten merken aan mijn ex? Dat ik toch geliefd ben (hij zei altijd, als je mij kwijt ben sta je er helemaal alleen voor enz.)quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom moet je nou per se met iedereen zoenen? Ben je zo makkelijk dan?
En hoe word er over jou gedachtquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:07 schreef Sander het volgende:
Ik kut al twee jaar zo aan, aandachtshoer die ik er ben. Ik zeg doorgaan
Ik ben 18, word begin mei 19. Dit was overigens ook mijn eerste relatie en duurde 2 en half jaar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:07 schreef Vandaag... het volgende:
Als je rond de 17 bent dan lijkt mij dit vrij normaal. Zoekend, onzeker, niet weten wat je wil etc. Gewoon een beetje aan het fladderen. Geniet er van, doe niet zo moeilijk en voel je niet zo schuldig zou ik dan zeggen
Ben je in de twintig dan weet ik het ook niet. Dan ben je gewoon een slettebak met issues
quote:Op zondag 3 oktober 2010 05:14 schreef TimMer1981 het volgende:
Korte samenvatting: je bent gewoon een ordinaire slet die bevestiging wil van andere sletten.
Ik heb geen idee hoor. Het kan ook gewoon zijn. Maar wat ik al (dacht) te zeggen. Het hoeft voor mij ook niet perse die aandacht te zijn om me "goed" te voelen. Een vriendschapsknuffel, een gezellig gesprek laat ik me ook goed bij voelen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
zoek je niet gewoon de aandacht die je had toen je nog n relatie had. Dat je gewoon ff graag wil horen en voelen dat je leuk en lief bent, ongeacht wie het zegt?
Dat kan best.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:14 schreef FireFox1 het volgende:
Aha, het is dus gewoon een manier om je onderdrukkende ex vriendje te vergeten.
en wat littledrummergirl zegt
Ik heb geen idee. Ik weet dat het niet "goed" is. In ieder geval, ik stel de mensen te leur. Maar ik geef ze wel zelf de keuze om te beslissen om er mee door te willen gaan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:18 schreef FireFox1 het volgende:
En ga je hier mee verder? Of neem je gewoon even tijd voor jezelf?
Dat soort beslissingen houd je toch het liefst in eigen hand? En mensen aan het lijntje houden is nooit goed. Ongeacht je ze de keuze geeft.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:19 schreef privepersoon2 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik weet dat het niet "goed" is. In ieder geval, ik stel de mensen te leur. Maar ik geef ze wel zelf de keuze om te beslissen om er mee door te willen gaan.
Ik heb het idee dat dit een soort "tijd voor mezelf" is.
Ja daar heb je ook gelijk in ik weet het. Daarom denk ik ook dat ik hiermee mijn relatie verdring? Ik weet het niet eigenlijk. Nee, weet ik daarom ben ik ook eerlijk geweest tegen ze.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat soort beslissingen houd je toch het liefst in eigen hand? En mensen aan het lijntje houden is nooit goed. Ongeacht je ze de keuze geeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |