quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Kom maar langs Hans![]()
[ afbeelding ]
We gaan alleen maar wandelen, over stranden en over de dijk , en strandtentjes aandoen![]()
En 's avonds spelletjes spelen![]()
En idd, lege stranden en je komt overal dezelfde mensen tegen.
Ik hou dr zo van
Haha die foto! Prachtigquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Kom maar langs Hans![]()
[ afbeelding ]
We gaan alleen maar wandelen, over stranden en over de dijk , en strandtentjes aandoen![]()
En 's avonds spelletjes spelen![]()
En idd, lege stranden en je komt overal dezelfde mensen tegen.
Ik hou dr zo van
deze mashupquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:37 schreef Pino112 het volgende:
Wait wut wut, heb 3FM niet aanstaan, maar welke mash-up?
quote:
Tis niet mijn type hond.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kittig?
Dies van vorig jaar, ik heb er inmiddels 5![]()
Deze is van dit jaar:
[ afbeelding ]
quote:
jij bent ook niet echt Carry Tefsen he?quote:
is die zo goed verstopt dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:56 schreef alors het volgende:
omg wat is het mooi weeeeeeeeeeeeeeeerrrrrr![]()
![]()
Ik ga zo de tuin maar even opzoeken denk ik
Agree ! te lekker weer om binnen te zitten. Was hangt inmiddels. Zo ff tanden poetsen en dan maar eens de stad in, oid. 't is koopzondag!quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:56 schreef alors het volgende:
omg wat is het mooi weeeeeeeeeeeeeeeerrrrrr![]()
![]()
Ik ga zo de tuin maar even opzoeken denk ik
Zie net dat het 2x een penal was. Niet best. Gelukkig hebben ze nog wel even, maar de 1 - 2 zal wel snel moeten vallen.quote:
Er zit werkelijk geen idee in de acties/schoten/passen..quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zie net dat het 2x een penal was. Niet best. Gelukkig hebben ze nog wel even, maar de 1 - 2 zal wel snel moeten vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |