Bron?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:55 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Kom, laten we huilen om wie de OP maakt..serieus maakt dat ene fuck uit?
Er is btw een dode gevallen in nijmegen.
He nerd, als je niet kan discussiėren tief dan op maar ga niet als een kleuter dit topic verzieken, kinderachtige draak.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je zoekt steun omdat je het zelf niet afkunt, iets wat je inmiddels reeds hebt aangetoond
ja hoor, je hebt me helemaal overtuigd en dat blijkt ook uit al mijn vorige posts.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je zoekt steun omdat je het zelf niet afkunt, iets wat je inmiddels reeds hebt aangetoond
Kijk de filmpjes nog eens.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:49 schreef Gulo het volgende:
En het geweld wat er bij komt kijken is misschien niet goed, maar een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Mensen worden zo gewoon de wanhoop in gedreven.
Kennis die in nijmegen woont.quote:
Ook dat, maar ik ben wel realistisch genoeg om in te zien dat de demonstranten nu ook weer niet al te hard hun best doen om een confrontatie uit de weg te gaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:56 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Kijk de filmpjes nog eens.
Als je mij 10 keer met een knuppel op mijn hoofd slaat ga ik na een tijdje ook terugslaan.
Volgens mij valt dit onder zelfverdediging?
WTF ?!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:55 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Kom, laten we huilen om wie de OP maakt..serieus maakt dat ene fuck uit?
Er is btw een dode gevallen in nijmegen.
Okequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:57 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Kennis die in nijmegen woont.
(geen kraker, gewoon een schattig meisje die ging winkelen zonder iets te weten van de demo)
Zal zo snel mogelijk een bron zoeken.
Zoals gezegt.quote:
niet mooi , dat wordt dan een oorlogsverklaring wmb.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:00 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Zoals gezegt.
Ik weet zeker dat het geen leugen is, maar het is feitelijk niet waar tot ik een bron heb. Zodra ik die heb zal ik het laten weten.
Vermoord door de politie?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:00 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Zoals gezegt.
Ik weet zeker dat het geen leugen is, maar het is feitelijk niet waar tot ik een bron heb. Zodra ik die heb zal ik het laten weten.
Dan kan het voor eens en altijd opgelost worden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:01 schreef kitao het volgende:
[..]
niet mooi , dat wordt dan een oorlogsverklaring wmb.
Wie weet is het gewoon iemand die neergestoken is om een portemonnee.quote:
geen commentaar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:02 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Dat is toch precies wat je wilde? Met al je verheerlijking van straatgeweld hier en op de FP.
Ik heb je gemist, met je prachtig gefundeerde feiten!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:01 schreef draaijer het volgende:
Het zijn gewoon vieze links extremisten
Maak er nou nog geen sensatie van.quote:
Dat klopt idd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:04 schreef Gulo het volgende:
[..]
Maak er nou nog geen sensatie van.
Een omstander kan niet zomaar beoordelen of iemand overleden is. Als er echt een duidelijk sterfgeval is hadden we dat al wel teruggelezen. Via mobiel internet, twitter en dat soort fratsen blijft zoiets echt niet lang stil hoor.
Het kan best dat iemand knock out gemept is door de blauwe fascisten, en dat de 'winkelende bekende' dat als een dode aangemerkt heeft.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:05 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Dat klopt idd.
alleen dan gooien ze er geen wit doek overheen?
Hier over speculeren heeft weinig zin btw tot er een bron beschikbaar is.
Ja dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:04 schreef Nibb-it het volgende:
Ik zie niks staan op indymedia in ieder geval, daar was het vast wel verschenen
Mijn intentie is niet sensatie, ik wil het gewoon weten man.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:04 schreef Gulo het volgende:
[..]
Maak er nou nog geen sensatie van.
Een omstander kan niet zomaar beoordelen of iemand overleden is. Als er echt een duidelijk sterfgeval is hadden we dat al wel teruggelezen. Via mobiel internet, twitter en dat soort fratsen blijft zoiets echt niet lang stil hoor.
Het kan best dat iemand knock out gemept is door de blauwe fascisten, en dat de 'winkelende bekende' dat als een dode aangemerkt heeft.
Ik heb in Nijmegen gewoond. Ik woonde daar op de Bijleveldsingel in het oude klooster. Daar heb ik gezien hoe Groenlinks gewoon die stad naar de knoppen helpt. GroenLinks trekt ook allemaal die linkse extremisten (krakers) aan. Dude, I've been there, seen it and didn't like it. Die hele stad zit vol met alto's. Ik heb serieus nog nooit in mijn regio bonje gehad en in Nijmegen 3 keer door dat alto tuig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:03 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik heb je gemist, met je prachtig gefundeerde feiten!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |