Prima OPquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Jij liet je recht om een nieuw topic te openen te lang liggen en toen vond iemand anders het gerechtvaardigd om dat wat van jou is in te pikken en te gebruiken.
Vervelend hè?
Dat is het enige wat je kan doen tegen die rijke elite die nu op slinkse wijze de verkiezingen heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die bedoelde ik nou juist niet.
Maar die rellende idioten...
Kennelijk lees je niet goed, maar ik zie krakers liever in lege panden, dan dat huisjesmelkers etc en bedrijven ze opkopen met zulke hoge woningnood in steden als Amsterdam. Ik ben absoluut geen kraker maar ik hoop zo dat we eens in opstand komen tegen die egoistische liberalen die alleenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Krakers minder bedeelden noemenals er een groep is die juist teert op andermans zakken en niks kwijt is aan woonlasten, dan is het die groep wel. Parasieten zijn het, uitvreters van het ergste soort.
ok , laten we kijken wie eerder was.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Jij liet je recht om een nieuw topic te openen te lang liggen en toen vond iemand anders het gerechtvaardigd om dat wat van jou is in te pikken en te gebruiken.
Vervelend hè?
quote:
zoals je ziet was ik ruim 3 minuten eerder.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:53 schreef Gulo het volgende:
... waar duidelijk wordt dat de politie het geweld initieerde.
uit de originele OP:
[..]
http://www.watkijkjij.tv/(...)len_in_amsterdam/%22
Sorry, ik was even vergeten dat krakers volgens ongeschreven regels redenerenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:24 schreef kitao het volgende:
en laten we dan eens kijken wie volgens een ongeschreven regel het recht heeft om een vervolgtopic te openen:
jawel , de laatste post.
Ja dat zijn niet wetten waar TS zich aan houdt...kan toch??quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:24 schreef kitao het volgende:
en laten we dan eens kijken wie volgens een ongeschreven regel het recht heeft om een vervolgtopic te openen:
jawel , de laatste post.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:48 schreef kitao het volgende:
hallo.
sorry dat ik afwezig was maar ik lag de hele dag hier in de clinch.
Krakers bedreigen Amsterdamse politiechef en officier
tot later.
Kijk je uit, het is nu half zeven ... over een half uur naar bed.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:07 schreef kitao het volgende:
[..]
wil je me zien vechten ?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Kitao, je neemt geen afstand van het krakersgeweld, je veroordeeld dat niet?
bemoei je met je eigen zaken bijdehand.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja dat zijn niet wetten waar TS zich aan houdt...kan toch??
Trouwens... heb je nog een beetje bijval kunnen genereren??
[..]
[..]
Kijk je uit, het is nu half zeven ... over een half uur naar bed.
Ik bemoei me toch met mijn eigen zaken. Zelf verwijs je net naar de regels van dit forum en daarin staat niet dat je niet in iemands historie mag kijken om vervolgens te constateren dat hij als klein kind bijval tracht te vindenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:31 schreef kitao het volgende:
[..]
bemoei je met je eigen zaken bijdehand.
ben je big brother ofzo dat je mij in andere forums loopt te volgen ?
je lijkt de kgb wel.
Dat is met een T Piet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Kitao, je neemt geen afstand van het krakersgeweld, je veroordeeld dat niet?
Oh, gelden daar protocollen voor? Ben ik me niet van bewust, en had over jouw topic heen gekeken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:12 schreef kitao het volgende:
maakt niet uit hoor Gulo , maar ik had de laatste post in het vorige topic.
![]()
dief.
'U wilt recht op woonruimte, kijkt u eens, recht op woonruimte'quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is er geen boorplatform over bij Mexico??
Kan niet want er komt geen wet die zegt dat mensen niet meer mogen kopen of huren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:34 schreef Gulo het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als de wet gewijzigd wordt waardoor jullie dakloos zou worden?
nou , ik vind het maar eng dat je mijn hele posts gaat zitten nakijken om een reactie op mij te kunnen geven.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik bemoei me toch met mijn eigen zaken. Zelf verwijs je net naar de regels van dit forum en daarin staat niet dat je niet in iemands historie mag kijken om vervolgens te constateren dat hij als klein kind bijval tracht te vinden![]()
Als ik een auto jat, dan ga ik ook niet rellen als de politie hem weer terug vordert.quote:Hoe zouden jullie reageren als de wet gewijzigd wordt waardoor jullie dakloos zou worden?
behalve in jouw gezicht.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Lekker inhoudelijke reactie. Jij bent volgens mij nog te dom om te poepen.
Ik vind het maar eng dat iemand krakers steunt die kinderen bedreigen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:35 schreef kitao het volgende:
[..]
nou , ik vind het maar eng dat je mijn hele posts gaat zitten nakijken om een reactie op mij te kunnen geven.
wat heeft tal en v&a met nws te maken?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:07 schreef kitao het volgende:
[..]
wil je me zien vechten ?
Dat kan niet, want ik bezit daadwerkelijk een huis. Iets wat krakers dus niet doen. subtiel, maar groot verschil.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:34 schreef Gulo het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als de wet gewijzigd wordt waardoor jullie dakloos zou worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |