ik denk dat dat niet zoveel uit zal maken voor het proces. wellicht nog wat meer tegenstand, maar verder niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft al gespeecht begreep ik, en niet heel netjes
Misschien wel iets pittiger dan in NY, ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft al gespeecht begreep ik, en niet heel netjes
Nee, er is een "agree to disagree". Hij mag van het CDA dus zeggen wat hij wilt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat dat niet zoveel uit zal maken voor het proces. wellicht nog wat meer tegenstand, maar verder niet.
true. maar het wordt wel steeds lastiger het aanstaande kabinet te verdedigen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, er is een "agree to disagree". Hij mag van het CDA dus zeggen wat hij wilt.
http://twitter.com/KustawBessems/status/26186556490quote:Kustaw Bessems
Na voelspriet in partijtop: Ferrier móet om, anders blokkeert zij wat meerderheid fractie én congres wil #fccda
De eerste maanden veel plichtmatige retoriek vanuit het CDA in de tweede kamer denk ik, om maar aan te tonen dat ze het niet met wilders eens zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat dat niet zoveel uit zal maken voor het proces. wellicht nog wat meer tegenstand, maar verder niet.
Dat klopt en zal de weerzin verder aanwakkeren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:06 schreef dawg het volgende:
[..]
true. maar het wordt wel steeds lastiger het aanstaande kabinet te verdedigen.
Ik denk het ook.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:07 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk dat zowel Ferrier als Koppejan weg zullen gaan.
Met of zonder zetel?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:07 schreef Mutant01 het volgende:
Ferrier heeft niets te moeten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:06 schreef Toad het volgende:
[..]
http://twitter.com/KustawBessems/status/26186556490
Eens.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gok zelf zonder zetel, ze gaan een klinkje doen.
Ik hoop dat je dan flinke rellen krijgt, want dat zou te walgelijk voor woorden zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:06 schreef Toad het volgende:
[..]
http://twitter.com/KustawBessems/status/26186556490
Die Eurlings met z'n overslaande Fuhrer-stemquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eurlings deed even een "at your service"
[ afbeelding ]
Voor dit incident had ik ook nog nooit van ze gehoord.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wordt nog spannend inderdaad.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:07 schreef Mutant01 het volgende:
Ja:quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die Eurlings met z'n overslaande Fuhrer-stemStaat dat al op youtube?
Zonder.quote:
Maakt niet uit, het is in beide gevallen gezichtsverlies voor het groepje Verhagen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Koppejan heeft aangegeven in de fractie te blijven. Van Ferrier weet ik het niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:07 schreef Mutant01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |