Andere partijen nog opener.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het CDA is daar wat opener in dan bijv. de CU.
De mensen in de zaal konden het wel waarderenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik ga afsluiten... Jawel, dat ga ik doen, jawel! Echt!
Je kan moeilijk tot kerstmis dit congres voort laten duren toch.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:25 schreef Batsnek het volgende:
WTF is dit nou, wat boeien die paar mongolen die graag met de bus weer naar huis willen nou.
Het verschilt heel erg per persoon en zijn of haar status. Genoeg tegenstanders die óók hun punt hebben gemaakt hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik merkte ook al dat de voorstanders langere spreektijd krijgen.
Misschien omdat er vaker tegenstanders aan het woord zijn.
En dan noemen ze de SP een dictatuur. Bij CDA bepalen ze zelfs voor je wanneer je moet vertrekken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
heeft de CDA ookal zeggenschap over wanneer de bussen moeten vertrekken?
En dan dat gezicht bij de stilte ernaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik ga afsluiten... Jawel, dat ga ik doen, jawel! Echt!
Zijn gehuurde bussen, dacht ik?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
heeft de CDA ookal zeggenschap over wanneer de bussen moeten vertrekken?
Dat wist ik niet dan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wim van der Camp denkt er schijnbaar anders overVolgens mij willen ze niks doen tegen het homohuwelijk.
Briefjes zijn makkelijker na te tellen dan een verzameling enen en nullen hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:26 schreef Meddo het volgende:
Briefjes?? Lekker fraudegevoelig... waarom niet digitaal
Veel leden kunnen niet over weg met knopjesquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:26 schreef Meddo het volgende:
Eén van de twee is aan de beurt geweest.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:25 schreef verregentmeisje het volgende:
ZIjn die personen van net voor de lunchpauze eigenlijk nog gespot???
Stuur je keuze op naar: maximeverhagen@hotmail.com.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:26 schreef Meddo het volgende:
Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:27 schreef ThePianoMan het volgende:
Telt een stem van een prominent zwaarder?
Neequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Meaning: jij gaat hem een vervelende tijd geven?
Hij startte zijn pacemaker even door.quote:
Nee, ze mogen alleen langer sprekenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:27 schreef ThePianoMan het volgende:
Telt een stem van een prominent zwaarder?
haha ja, ook al gaat het wel door, het akkoord is zo slap dat het nog weinig uitmaakt. Behalve dat er wat allochtonen gepest worden en belangrijke zaken weer vier jaar blijven liggen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee
Mij boeit het verder niet zo wat ze stemmen gezien dat laffe vod van een regeerakkoord
Wishful thinking.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Het kabinet gaat toch wel binnen 3 maanden sneuvelen, met of zonder CDA.
Nee, alleen de bussen gaan zo vertrekkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:28 schreef TheSituation het volgende:
jezus die gasten praten allemaal alsof de aarde over enkel uren vergaat..![]()
Geert Wilders is evil.quote:
Zit helemaal achter mijn adem, de hele dag alquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:26 schreef Friek_ het volgende:
Allejezus, wat gaat dit topic kenkerhard.
Oh een hoop meer.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit is denk ik de zesde ofzo die spreekt hoor.
Lijkt me wel ja. Maar hij zit niet in de fractie toch, is alleen demissionair minister?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Is Hirsch-Ballin nou een dissident, hij houdt wel een speech dat het CDA dit niet moet doen, maar gaat hij straks ook tegen stemmen?
Hey, het rijmt wel.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een moslim bij een partij die voor geloofsvrijheid is.was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |