Eten valt niet helemaal goed, ben moe (ondanks 10 uur slaap vannacht), grote ergernissen aan huisgenoot, alleengevoel. Zoiets.quote:
dat is kut man!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eten valt niet helemaal goed, ben moe (ondanks 10 uur slaap vannacht), grote ergernissen aan huisgenoot, alleengevoel. Zoiets.
Ik doe gewoon ieder weekend wat en door de weeks als het uitkomt, komt wel goed, maar ik wil gewoon te snelquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Zondag 17 oktober!
De logées kunnen hun eigen kwast meenemen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eten valt niet helemaal goed, ben moe (ondanks 10 uur slaap vannacht), grote ergernissen aan huisgenoot, alleengevoel. Zoiets.
O dat alleengevoel heb ik nu ook, maar dat krijg ik altijd met klussen, dan slaat het wel eens toe dat alles alleen doen ook zijn nadelen heeftquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohwquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en uiteindelijk is het dan zo veel hè! Goed idee om beetje bij beetje wat aan te pakkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe gewoon ieder weekend wat en door de weeks als het uitkomt, komt wel goed, maar ik wil gewoon te snel
Ja het komt ook helemaal goedquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en uiteindleijk is het dan zo veel hè! Goed idee om beetje bij beetje wat aan te pakken
Ja, en zit ik binnen te studerenquote:
Kan je niet buiten studeren?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en zit ik binnen te studeren. Net als vandaag. En gisteren.
Geen balkon?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maak een uurtje vrij om lekker even naar buiten te gaan, of ga lekker in het zonnetje studerenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Over twee weken vraag ik jou of je mij het zout even wilt aangevenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dat doe ik dan met liefde en plezier!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Over twee weken vraag ik jou of je mij het zout even wilt aangeven
Heb je er nog niets aanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:35 schreef Cue_ het volgende:
Vanavond komt m'n pa een leentelefoon afgeven. Hopelijk heeft ie geen simlock.
Ik heb er echt zin inquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:36 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ja... het nu precies over 2 weken he![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dat doe ik dan met liefde en plezier!
Je 'normale' is kapot?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:35 schreef Cue_ het volgende:
Vanavond komt m'n pa een leentelefoon afgeven. Hopelijk heeft ie geen simlock.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |