Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Het ergste vind ik trouwens nog wel die reclames voor Amstel Light op bussen enzo, met een grote foto van Amsterdam en dan de slogan "A Dam Good Bier". Er is niks Nederlands aan Amstel Light.
Inderdaad... in sommige staten mag je op zondag geen bier/drank verkopen, dus wordt dat gedeelte van de supermarkt afgesloten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Die prijzen zijn niet verkeerd! Hier in Philly is het denk ik iets duurder, maar ook nog wel te doen als je niet al te veel drinkt.Wel jammer dat je hier geen bier in de supermarkt kunt kopen, en ook niet bij slijters vanwege een of andere rare wet die ooit is bedacht om pizzeria's te beschermen.
(Heb ik me laten vertellen.)
http://en.wikipedia.org/wiki/F%C3%A5rik%C3%A5lquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:18 schreef KarinJ. het volgende:
MMmm echt vies was t niet, maar het komt ook niet op het lijstje met favoriet eten, n mager 7tje zou ik zeggen.
Inderdaad frappant ja!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:49 schreef wonderer het volgende:
Ook grappig om te zien hoe de counties naar het westen toe steeds groter worden.
het is hier altijd soft drink, niemand gebruikt hier het woord soda of pop.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:26 schreef wonderer het volgende:
Ja, in restaurants, officieel. Als iemand vraagt wat ie moet halen bij de super, zeg jij dan ook soft drink? Of gewoon soda? (of cola omdat je cola wil?).
Ik kan wel e.e.a....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 05:13 schreef popolon het volgende:
Good stuff maartje.
Nu de hamvraag: Hoe handig ben je?
Oh, sorry, ik dacht dat het het Amerika topic wasquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het is hier altijd soft drink, niemand gebruikt hier het woord soda of pop.
Soda en pop zijn volgens mij echt Amerikaans, er zijn behoorlijk wat woorden die verschillen in het Amerikaans en Nieuw Zeelands
even gegoogled: http://www.richard-seaman(...)alandVocabulary.html
Hou je wel alle bouwcodes in de gaten?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 05:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik kan wel e.e.a....
Om nou te zeggen dat ik een klusjesman zou kunnen zijn..... nou nee, echt niet. Maar kleine dingetjes gaat allemaal wel prima. Heb al een lijst
Je hebt wel wat gelijk. Laten we de details etc. in het bekende topic houden. Dit is ook namelijk het sloooooooow chat topic voor iedereen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 06:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik dacht dat het het Amerika topic wasNee, dan zal het wel.
klopt Popolon, maar als een van de weinige KAA'ers from the land of the long white clouds moet ik af en toe wel het vaandel hoog houden voor Godzonequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 06:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Je hebt wel wat gelijk. Laten we de details etc. in het bekende topic houden. Dit is ook namelijk het sloooooooow chat topic voor iedereen.
Oh 't ging me meer om het VS gehalte hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 06:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
klopt Popolon, maar als een van de weinige KAA'ers from the land of the long white clouds moet ik af en toe wel het vaandel hoog houden voor Godzone
vraag me af waar basekid NZ uithangt
Dat heb ik echt al jaren niet meer gedaan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 07:01 schreef Libris het volgende:
Singapore still alive. 31 graden met een lekker windje en een zonnetje
Van de week een gourmet stel gevonden, dus vanavond racletten
same island, wrong sidequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 07:02 schreef wonderer het volgende:
Mijn oom woont in Picton... is dat bij jou in de buurt?
ik had er nog nooit van gehoord maar even gegoogled en het ziet er heerlijk uit, zeker nu het hier bijna teatime isquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 07:01 schreef Libris het volgende:Singapore still alive. 31 graden met een lekker windje en een zonnetje
Van de week een gourmet stel gevonden, dus vanavond racletten
Waterpijpen laat ik doen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 06:15 schreef wonderer het volgende:
Hou je wel alle bouwcodes in de gaten?Vooral met elektriciteit en waterpijpen enzo.
Oh ja. Nou ja, als je van duiken houdt en daar in de buurt bent, moet je maar even langsgaanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 07:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
same island, wrong sideik woon helemaal onder op het zuidereiland en Picton is bovenin het zuidereiland
Oooh ik ook niet. Net als kaasfondueenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 07:04 schreef popolon het volgende:
Dat heb ik echt al jaren niet meer gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |