abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 november 2010 @ 23:06:23 #251
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_88762239
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef Halcon het volgende:

[..]



Met jongens als Zuiverloon ga je niet voor plek 1. Goede aankoop voor Vitesse hoor, maar als je voor de 1e plek gaat heb je spelers van een ander kaliber nodig...
Ik hoop juist op dat soort spelers. Ik wil geen rigoureuze veranderingen met Ibrahimovic als spits :P Gewoon de weg van de geleidelijkheid. Beter beginnen ze Aisatti en Rajkovic vast te leggen voor 4 jaar.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  dinsdag 16 november 2010 @ 00:10:27 #252
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_88764899
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 23:06 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Ik hoop juist op dat soort spelers. Ik wil geen rigoureuze veranderingen met Ibrahimovic als spits :P Gewoon de weg van de geleidelijkheid. Beter beginnen ze Aisatti en Rajkovic vast te leggen voor 4 jaar.
Aisatti zou nog wel kunnen, ben benieuwd of Rajkovic dat zelf ziet zitten... Maar ben er natuurlijk niet tegen. Leg dan ook gelijk Matic even vast, als je dan toch bezig bent.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 06:54:41 #253
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_88767535
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]



Aisatti zou nog wel kunnen, ben benieuwd of Rajkovic dat zelf ziet zitten... Maar ben er natuurlijk niet tegen. Leg dan ook gelijk Matic even vast, als je dan toch bezig bent.
Ja dat zou geniaal zijn. Matic is een geweldenaar in spé
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_88779444
quote:
Van Arum tot nader order uit functie ontheven
Vitesse stelt voorlopig geen prijs op de aanwezigheid van Hans van Arum. De assistent-trainer was maandag de grote afwezige bij de eerste training van de nieuwe eindverantwoordelijke Albert Ferrer.
"Ted van Leeuwen (technisch directeur, red.) heeft me aangegeven dat ik tot nader order uit mijn functie ben ontheven", vertelt Van Arum aan Voetbal International. "De nieuwe trainer Albert Ferrer heeft geen taken voor me. Alles wijst erop dat ik niet meer nodig ben bij de club. Hoe ik dat heb ervaren? Als schokkend en enorm teleurstellend."

Zondag leidde Van Arum Vitesse nog naar een 1-5 overwinning op VVV-Venlo, een dag later moest hij constateren dat zijn werkkamer reeds was leeggehaald. "Dus ben ik maar weer naar huis gegaan", vervolgt de voormalige spits van Vitesse. "Wat moet ik anders? Maar het was wel heel zuur om van het feestje zondag in deze teleurstelling te moeten vallen. Of het ook echt definitief is? Dat weet je nooit. Maar Ferrer heeft mij blijkbaar niet nodig."

Van Leeuwen weigert om van een definitieve breuk te spreken. "Het is natuurlijk onzin om Van Arum voor Hans Worst in een trainingspak het veld op te sturen. We gaan dus op zoek naar iets passends, waar hij zich ook goed bij voelt. Wat dat is, kan ik nu nog niet zeggen, maar er is nog voldoende werk hier", aldus de directeur.
Hehe, gevalletje Sturing.

Het zakenleven is nou eenmaal hard.
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:54:36 #255
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_88779561
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 23:06 schreef Elvislives het volgende:
Beter beginnen ze Aisatti en Rajkovic vast te leggen voor 4 jaar.
Aisatti is officieel toch nog gewoon eigendom van Ajax? Als hij het goed doet kunnen ze hem vast wel weer gebruiken ;) (Zeker indien er een trainingswissel in Amsterdam komt, dan kan iedereen weer voor zijn kans gaan)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_88779718
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:54 schreef Mark het volgende:

[..]



Aisatti is officieel toch nog gewoon eigendom van Ajax? Als hij het goed doet kunnen ze hem vast wel weer gebruiken ;) (Zeker indien er een trainingswissel in Amsterdam komt, dan kan iedereen weer voor zijn kans gaan)
Ze hebben hem gehuurd met optie tot koop. Nou weet ik niet precies wat dat inhoudt, maar volgens mij kunnen ze dan een koop afdwingen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:00:03 #257
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_88784930
Ja dat van die optie is gewoon des Vitesses: raar. Zowel Vitesse als Ajax meldden ten tijde van de overname dat er een optie op zit (later kwam in de media dat deze optie 1,5 miljoen bedroeg), maar van de week meldde Aisatti zelf dat er géén optie in zijn huurcontact zit. Mogelijk hebben Vitesse en Ajax wel een afgesproken prijs maar heeft Vitesse nog geen contract met Aisatti, mochten ze besluiten hem vast te leggen. Roda had dat vorig jaar bijv. wel met Junker. Die konden dan de optie met Vitesse lichten en daardoor kwam Junker automatisch voor 2 jaar vast te liggen bij Roda.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_88785240
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:00 schreef Elvislives het volgende:
Ja dat van die optie is gewoon des Vitesses: raar. Zowel Vitesse als Ajax meldden ten tijde van de overname dat er een optie op zit (later kwam in de media dat deze optie 1,5 miljoen bedroeg), maar van de week meldde Aisatti zelf dat er géén optie in zijn huurcontact zit. Mogelijk hebben Vitesse en Ajax wel een afgesproken prijs maar heeft Vitesse nog geen contract met Aisatti, mochten ze besluiten hem vast te leggen. Roda had dat vorig jaar bijv. wel met Junker. Die konden dan de optie met Vitesse lichten en daardoor kwam Junker automatisch voor 2 jaar vast te liggen bij Roda.
Hmm, ik zie Ajax hem wel weer terughalen, waarna ze hem weer compleet verneuken :').
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 16 november 2010 @ 17:09:16 #259
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_88785352
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:06 schreef Kloonscanner het volgende:

[..]


Hmm, ik zie Ajax hem wel weer terughalen, waarna ze hem weer compleet verneuken :').
Hij kan de top gewoon niet aan en moet lekker in het midden van de Eredivisie gaan ballen. En zolang Jol er zit wordt Isi echt niet teruggehaald.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:13:19 #260
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_88785501
Mooi, dan mag ie mooi bij ons blijven schitteren
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:17:18 #261
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_88790345
Naar wat ik weet is er met Rajkovic en Matic ook een optie tot koop. Pedersen is van Vitesse en wie hebben we dan nog meer? Delac en Barazite waar volgens mij alleen een huurovereenkomst mee is. Matic, Rajkovic en Aisatti vind ik peroonlijk voor Vitesse echt wel goed. Pedersen komt er denk ik ook wel.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_88790841
Als je Rajkovic, Matic en Assaiti kunt behouden, heb je met Pedersen erbij al een keurig 4tal van goede spelers. Jeugdspelers als met name Propper en Pluim zullen alleen maar beter worden door dit soort gasten. Kashia ben ik (verdedigend) ook redelijk tevreden over, aanvallend brengt hij weinig (productiefs), al is hij wel bij heel veel betrokken.

De zwakke schakels blijven gewoon overduidelijk de centrale verdediger naast Rajkovic en de linksback. Ik hoop dat ze die in de winterstop versterken.

Jenner doet het nu aardig, maar daar durf ik echt niet op te vertrouwen voor de toekomst. Een goede winger zou ook echt geen overbodige luxe zijn, zeker niet als je 433 wilt gaan hanteren. Ik vrees dat we wel afscheid gaan nemen van Nilsson door dit systeem, al kan hij best van waarde zijn als hangende linksbuiten, maar dat is afwachten.

Wat vinden jullie eigenlijk van Room? Ik zeg, laat hem dit seizoen afmaken en oordeel dan. Koop je nu een nieuwe keeper dan druk je hem ook duidelijk met de neus op de feiten dat hij er nooit meer in zal komen. Hij pakt niet de punten die Velthuizen deed en ik zie ook zeker niet het talent in hem als dat bij Velthuizen vanaf het begin duidelijk was, maar hij fungeert prima toch? Ik weet even zijn naam niet, maar in de jeugd loopt trouwens een (top)talent rond als keeper. Ben benieuwd, maar die schurkt echt tegen Velthuizen aan zeg maar.
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:40:54 #263
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_88794610
Patrick ter Mate denk ik dat je bedoelt. Ik zou het raar vinden een keeper van 18 voor een jaar te huren en er vervolgens geen gebruik van te maken, is al de 2de keer dat ze zich in zo'n vervelende situatie vinden. Toen met Stojkovic/Piet ook al...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_88796189
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:27 schreef DeVinger het volgende:
Als je Rajkovic, Matic en Assaiti kunt behouden, heb je met Pedersen erbij al een keurig 4tal van goede spelers. Jeugdspelers als met name Propper en Pluim zullen alleen maar beter worden door dit soort gasten. Kashia ben ik (verdedigend) ook redelijk tevreden over, aanvallend brengt hij weinig (productiefs), al is hij wel bij heel veel betrokken.

De zwakke schakels blijven gewoon overduidelijk de centrale verdediger naast Rajkovic en de linksback. Ik hoop dat ze die in de winterstop versterken.

Jenner doet het nu aardig, maar daar durf ik echt niet op te vertrouwen voor de toekomst. Een goede winger zou ook echt geen overbodige luxe zijn, zeker niet als je 433 wilt gaan hanteren. Ik vrees dat we wel afscheid gaan nemen van Nilsson door dit systeem, al kan hij best van waarde zijn als hangende linksbuiten, maar dat is afwachten.

Wat vinden jullie eigenlijk van Room? Ik zeg, laat hem dit seizoen afmaken en oordeel dan. Koop je nu een nieuwe keeper dan druk je hem ook duidelijk met de neus op de feiten dat hij er nooit meer in zal komen. Hij pakt niet de punten die Velthuizen deed en ik zie ook zeker niet het talent in hem als dat bij Velthuizen vanaf het begin duidelijk was, maar hij fungeert prima toch? Ik weet even zijn naam niet, maar in de jeugd loopt trouwens een (top)talent rond als keeper. Ben benieuwd, maar die schurkt echt tegen Velthuizen aan zeg maar.
Ze hebben al een nieuwe keeper, hij wordt alleen niet opgesteld.

Verder is van der Struik de laatste wedstrijden wel echt goed bezig. Wat een wereld van verschil met eerst.
pi_88805079
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef Kloonscanner het volgende:

[..]


Ze hebben al een nieuwe keeper, hij wordt alleen niet opgesteld.

Verder is van der Struik de laatste wedstrijden wel echt goed bezig. Wat een wereld van verschil met eerst.
Tsjah, ik weet het niet hoor. Ik heb een beetje hetzelfde als met Jenner. Zouden ze snuiven ofzo?
pi_88805140
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:40 schreef Elvislives het volgende:
Patrick ter Mate denk ik dat je bedoelt. Ik zou het raar vinden een keeper van 18 voor een jaar te huren en er vervolgens geen gebruik van te maken, is al de 2de keer dat ze zich in zo'n vervelende situatie vinden. Toen met Stojkovic/Piet ook al...
Inderdaad, die ja. Ja het is afwachten wat ze met die Delac van plan zijn. Ik hoop gewoon dat Room tot de zomer blijft staan en dan kun je in de zomer het politieke-concurrentie-spelletje gaan spelen en dan zien we wel wie er komt bovendrijven, maar dan gaan er geen ego-tjes kapot.
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:53:37 #267
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_88805365
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:17 schreef INViCTuS het volgende:
Delac en Barazite waar volgens mij alleen een huurovereenkomst mee is.
Barazite is geloof ik zelfs maar tot eind 2010 gehuurd.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 17 november 2010 @ 02:21:18 #268
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_88807603
Klopt, denk niet dat we hem na de winterstop terug gaan zien..
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_88868584
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 23:06 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Ik hoop juist op dat soort spelers. Ik wil geen rigoureuze veranderingen met Ibrahimovic als spits :P Gewoon de weg van de geleidelijkheid. Beter beginnen ze Aisatti en Rajkovic vast te leggen voor 4 jaar.
Met geleidelijkheid kan het alleen maar tegenvallen. Dan verdwijnt ook de interesse van jongens die wel het niveau hebben om iets bij te dragen aan een club die voor de prijzen speelt. Zuiverloon is een leuke speler voor de middenmoot, maar niet voor het niveau dat Vitesse nastreeft.

Ibrahimovic zal echt niet komen, maar tussen spelers van het niveau Ibrahimovic en spelers van het niveau Zuiverloon zit een hele hoop.
  donderdag 18 november 2010 @ 19:21:42 #270
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_88873821
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:10 schreef Halcon het volgende:

[..]



Met geleidelijkheid kan het alleen maar tegenvallen. Dan verdwijnt ook de interesse van jongens die wel het niveau hebben om iets bij te dragen aan een club die voor de prijzen speelt. Zuiverloon is een leuke speler voor de middenmoot, maar niet voor het niveau dat Vitesse nastreeft.

Ibrahimovic zal echt niet komen, maar tussen spelers van het niveau Ibrahimovic en spelers van het niveau Zuiverloon zit een hele hoop.
Twente heeft het ook geleidelijk gedaan. Ik bedoel gewoon dat het niet zo is dat en komende winter 8 basisspelers bijkomen en de rest eruit geflikkerd wordt. Maar het klopt dat toppers ook topspelers om zich heen willen hebben
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_88874190
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:21 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Twente heeft het ook geleidelijk gedaan. Ik bedoel gewoon dat het niet zo is dat en komende winter 8 basisspelers bijkomen en de rest eruit geflikkerd wordt. Maar het klopt dat toppers ook topspelers om zich heen willen hebben
Klopt, maar het is niet gezegd dat dat altijd goed uitpakt. AZ werd met een prima selectie bv. ook eens 11e onder van Gaal.

Wil je echt doorgroeien dan moet je wat neerzetten. Twente werd kampioen en dat oefent aantrekkingskracht uit. Een club die 11e is geworden oefent dat niet echt uit. Stap 1 is een beetje continuiteit en dat wil zeggen doorselecteren en je beste spelers behouden. Je hebt er weinig aan om 11e te worden, Aisatti, Matic, Rajkovic en Pedersen te zien vertrekken en weer n hele rezem nieuwe aankopen te moeten halen.

Het is wel lastig om in te schatten wat nu precies de mogelijkheid en vooral de onmogelijkheden van Jordania zijn. Kan hij echte toppers halen of blijft het bij het huren van spelers die bij Chelsea nooit en te nimmer aan de bak zullen komen?

Ik zou het genoemde viertal houden, daarnaast nog vier a zes talentvolle jongens behouden en daarnaast 10 spelers van het niveau Ajax/PSV halen. Wil je meedoen van het kampioenschap dan win je de oorlog niet met Zuiverloon en 'n hoop hele jonge jongens, maar zul je ook wat spelers met een wat ruimer CV moeten halen en kampioen ga je niet worden met spelers die op de bank of tribune zitten van bij je toekomstige concurrenten.

Ik ben erg benieuwd. Om van dit seizoen nog iets te kunnen maken, moet er wat bijkomen. Alles is afhankelijk van de mogelijkheden van Jordania en het komende transfer window gaan we iets meer zien van zijn financiele (on)mogelijkheden. :)
pi_88877057
De elfde plek is zo haalbaar, wanneer ze komende twee wedstrijden winnen tegen Heracles en de Graafschap. Wanneer ze continu blijven spelen (lees: tegen lager staande teams winnen) kunnen ze ook best hoger eindigen Daarnaast zijn ze ook afhankelijk van wat Jordania doet idd en of goede spelers überhaupt bij Vitesse willen spelen.

Laten we er in ieder geval van uit gaan dat Vitesse zaterdag wint :P
pi_88877436
Ergens vanuit gaan moet je niet doen bij Vitesse.
pi_88877680
Owja dat klopt :P
maar nu de nieuwe trainer er is begin ik toch wat meer vertrouwen te krijgen, ook hoe hij denkt qua spel :Y
  donderdag 18 november 2010 @ 22:42:09 #275
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_88883183
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:43 schreef DeVinger het volgende:
Ergens vanuit gaan moet je niet doen bij Vitesse.
Je kan er vanuit gaan dat vroeg of laat weer een of ander schandaal des Vitesses ontstaat. Daar bestaat echt geen twijfel over ;)
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')