abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87103833
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:46 schreef Catch_me het volgende:
Is dat OKC nu wat? Ik heb net een profieltje gemaakt en het ziet er best goed uit, of hebben mensen hier andere ervaringen?
Ik vond het best grappig, alleen ik kom uit het oosten en er zijn weinig vrouwen uit mijn regio die op OKC actief zijn.
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_87104700
Nou gister gespeeddate, georganiseerd door de mensen van flitsdate.nl

Eerst drankje doen, en veel mensen zaten onwennig om zich heen te kijken, op 1 gast na die al druk met een meid in gesprek was. Ik grapte dat hij nu al begin met speeddaten :P

Nou dan uiteindelijk begon het allemaal. Kaartje in je poten en aanschuiven bij je datepartner. Meteen aan het kletsen natuurlijk en toen mochten we dan echt beginnen. Omdat deze eerste dus langer mee geluld heb dan de standaard drie minuten, brunette en het goede postuur had werd deze eerste een "Ja"dus op mijn lijstje.

Er waren 27 vrouwen, en 24 mannen. Dus er waren 3 lege plekken in de zaal, waar een meisje alleen zat te wachten op de volgende man. Gebrek aan mannen dus :D Op datingsites is dat meestal wel anders :P

Na 11 vrouwen ofzo mezelf sufgeluld mee te hebben krijg je even pauze. Daar aan de praat gekomen met een andere meid. Wel lachen met haar, jammer alleen dat haar postuur niet matchte (1,85 m :D) Later ook natuurlijk tijdens de speeddate tegen gekomen, en aan het end van de avond zeiden we beiden, dat als we het juiste postuur had gehad beiden ja hadden ingevuld. Maar ik vond dat zij haar benen moest amputeren, en zij vond dat ik de mijne moest verlengen. Kortom heel gezellig gesprek dus :P

Anyway na de eerste pauze volgde 10 vrouwen later weer een pauze, en daarna de laatste 10. Waarvan 2 afvielen want die vonden het duidelijk niet leuk.

Daarna duizelde het mij wel een beetje. Gelukkig ging het speeddaten goed af. Beetje over jezelf vertellen en open vragen stellen. Na 3 minuten wist ik soms alleen nog niks van de ander omdat ze alles van mij wilde horen :D

Ik heb denk ik kwart van de deelnemers ja gezegd, waarvan ik verwachtte dat 2 of 3 ook ja terug zeiden. Ik was iig bij 2 meiden in hun hoofd blijven hangen merkte ik later. Die eerste wist nog dat ik haar eerste was bv :)

Daarna was er nog een feest in de speeddate locatie (Panama, Amsterdam). Paar speeddaters zouden erheen gaan, we checkten het uit maar bleek geen hol aan.

Ze gingen naar huis en ik dook nog even de Melkweg in om wat te dansen.

Vandaag of morgen krijgen we de matchmailtjes, dus ik ben benieuwd :)

Aanrader? Ja als je beetje kan lullen wel. Anders heb je elke 3 minuten een probleem :D

Leuk? Ik vond van wel, achteraf vond ik mijzelf af en toe wat te serieus op de vragen ingaand, netjes over je beroep en hobbies enzo vertellen :D

Anyway, het is wat echter dan het chatten. Misschien later voor herhaling vatbaar.

Ow en tip: nooit zeggen dat je eerder geweest bent, Ha sommigen zeiden het achteraf dat ze eerder geweest waren terwijl ze tegen mij glashard de newbie uithingen :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:27:28 #78
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87105881
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:06 schreef Godshand het volgende:
Ow en tip: nooit zeggen dat je eerder geweest bent, Ha sommigen zeiden het achteraf dat ze eerder geweest waren terwijl ze tegen mij glashard de newbie uithingen :P
Iedereen zit toch ook altijd net 'twee dagen pas!!' op paiq? :P

Haha, leuk verslag wel Godshand! :)
Gourmetten of steengrillen?
pi_87107069
Leuk verslag Godshand :) Ben benieuwd naar de uitslag.
Ben je ook van plan daadwerkelijk iets af te gaan spreken met de vrouwen die ook ja hebben gezegd?
pi_87107582
Hmm, nu kan ik kiezen tussen een 23 jarige vrouw, mbo, beide benen op de grond, en muziekfan, of een 30 jarige vrouw, succesvol en producente en erg druk, maar wel geinteresseerd.
Of zal ik nu mijn principes eens te grabbel gooien en gewoon met beiden daten?

Mijn RP-meisje stuurde ook nog wat sms-jes nadat ik mijn 'onaardige' afsluiting meldde, maar ik denk dat ze denkt dat ze wel op een relatie wacht, maar dat het onder haar omstandigheden gewoon niet gaat werken.
Ik heb wel mijn eerste opmerking wat genuanceerd naar haar, omdat ik me toch een beetje lullig voelde om het zo af te kappen, nu zegt ze dat als ik het zo zie, ze me niet meer lastig zal vallen.
Ik voel me net een vrouw nu, zoveel keuze, maar aan alles mankeert wel iets. :P
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:17:27 #81
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87107923
als ik in jouw schoenen stond Lamon, zou ik voor de 1e gaan...maar dat ben ik :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_87108374
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:07 schreef Lamon. het volgende:
Hmm, nu kan ik kiezen tussen een 23 jarige vrouw, mbo, beide benen op de grond, en muziekfan, of een 30 jarige vrouw, succesvol en producente en erg druk, maar wel geinteresseerd.
Of zal ik nu mijn principes eens te grabbel gooien en gewoon met beiden daten?

Waarom niet met beide daten? Je hoeft aan niemand verantwoording af te leggen :)
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:31:59 #83
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87108391
mmmm, ze komt net online. ik sta op afwezig....wachten of aanspreken.....
pi_87108422
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:31 schreef 3rdRock het volgende:
mmmm, ze komt net online. ik sta op afwezig....wachten of aanspreken.....
Even wachten, dan aanspreken. Meteen aanspreken schrikt blijkbaar af, hoe onzinnig het ook is. :+
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:33:58 #85
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87108441
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:33 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Even wachten, dan aanspreken. Meteen aanspreken schrikt blijkbaar af, hoe onzinnig het ook is. :+
dat is precies wat ik van plan was :)
pi_87108600
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:33 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

dat is precies wat ik van plan was :)
Maar ook niet te lang wachten hoor, dat player gedrag mag soms wel werken, maar ik denk persoonlijk dat als je iemand leuk vindt, je best een beetje enthousiast mag zijn...ik weet niet of dat handig is, maar een beetje spontaan mag vast wel. :P
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:39:46 #87
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87108647
ik ga gewoon verder met waar we gebleven waren :) zit nu op haar reactie te wachten :)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:42:17 #88
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87108738
Ergens is het toch raar dat we het over 'daten' en 'dating' hebben...waarom is er geen goed Nederlands woord voor?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:43:04 #89
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87108760
afspreken en afspraakjes maken?
pi_87108919
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:42 schreef Neelix het volgende:
Ergens is het toch raar dat we het over 'daten' en 'dating' hebben...waarom is er geen goed Nederlands woord voor?
Ik zou het omschrijven als iemand leren kennen of ontmoeten in de hoop dat je elkaar leuk vindt, maar Nederlands is altijd zo omslachtig, ik doe vertaalwerk en het is verdraaide kut om 1 Engels woord kort te omschrijven. :{
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:52:09 #91
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87109044
Mja, vroeger gebruikten we denk ik ook het overbeladen 'afspraakje' maar een 'afspraakjessite' klinkt wel heel fout :')
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:31:11 #92
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87110175
Ik ben ook weer single! Ga er nu niet al te uitgebreid op in (hallo, ik mag toch ook wel wat dingen voor mezelf houden o|O ) maar in het kort komt het erop neer dat ons leeftijdsverschil en verschil in levensfase toch net effe wat te groot was. :)

Ben benieuwd of ik me de komende maanden weer ga verliezen in veelteveel vrouwen of het rustig aan ga doen. Wil me eigenlijk gaan bezatten en naar de kroeg, helaas moet ik morgen om 08.30 uur werken. :')
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:48:54 #93
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87110778
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:39 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga gewoon verder met waar we gebleven waren :) zit nu op haar reactie te wachten :)
dat ging best lekker....eens kijken of ik het een volgende keer evt kan aansturen richting een kleine dateje ofzo :)
pi_87110886
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:48 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

dat ging best lekker....eens kijken of ik het een volgende keer evt kan aansturen richting een kleine dateje ofzo :)
Rustig aan dan komt het wel. :)
Waar hebben jullie raakvlakken?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:54:22 #95
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87110967
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:52 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Rustig aan dan komt het wel. :)
Waar hebben jullie raakvlakken?
nja, dat is niet echt uit te leggen. roken niet, drinken niet, beetje zelfde muziek smaak, zelfde films. geen uitgaanstypes. dat soort dingetjes.
en ik doe rustig aan, maar niet te rustig. ze moest ineens weg anders had ik het misschien vanavond al wel geprobeerd.
pi_87110978
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:31 schreef Silenus het volgende:
Ik ben ook weer single! Ga er nu niet al te uitgebreid op in (hallo, ik mag toch ook wel wat dingen voor mezelf houden o|O ) maar in het kort komt het erop neer dat ons leeftijdsverschil en verschil in levensfase toch net effe wat te groot was. :)

Ben benieuwd of ik me de komende maanden weer ga verliezen in veelteveel vrouwen of het rustig aan ga doen. Wil me eigenlijk gaan bezatten en naar de kroeg, helaas moet ik morgen om 08.30 uur werken. :')
Jammer voor je!

Voor ons echter wel leuk als je weer iemand treft die blogs over je gaat schrijven O-)
pi_87113119
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:54 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Jammer voor je!

Voor ons echter wel leuk als je weer iemand treft die blogs over je gaat schrijven O-)
Als jij nou eens begint met blogs schrijven... hoeven we ook niet op iemand anders te wachten ;)
En je kunt beginnen met de soaps hier op Fok :+
pi_87113892
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:56 schreef Arnax het volgende:

[..]

Als jij nou eens begint met blogs schrijven... hoeven we ook niet op iemand anders te wachten ;)
En je kunt beginnen met de soaps hier op Fok :+
Ik een blog? Nee, dat wordt niks :N
Ik kan geen epistels schrijven met een lichtelijk psychopatisch ondertoontje..helaas.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:48:35 #99
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87114802
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:31 schreef Silenus het volgende:

Klote voor je....want het was wel echt behoorlijk serieus met haar toch?
Maar goed nu kunnen weer uitkijken naar verhalen over jouw dating avonturen :')
pi_87114994
Hmmm,,, na een msn gesprek vroeg ik mezelf ineens af, wat doe ik als 35 jarige met een meisje van 23.
Ik ga denk ik toch voor die 30-jarige, ik voel me jong, maar het wordt een beetje te gek nu denk ik. :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')