Nou gister gespeeddate, georganiseerd door de mensen van flitsdate.nl
Eerst drankje doen, en veel mensen zaten onwennig om zich heen te kijken, op 1 gast na die al druk met een meid in gesprek was. Ik grapte dat hij nu al begin met speeddaten

Nou dan uiteindelijk begon het allemaal. Kaartje in je poten en aanschuiven bij je datepartner. Meteen aan het kletsen natuurlijk en toen mochten we dan echt beginnen. Omdat deze eerste dus langer mee geluld heb dan de standaard drie minuten, brunette en het goede postuur had werd deze eerste een "Ja"dus op mijn lijstje.
Er waren 27 vrouwen, en 24 mannen. Dus er waren 3 lege plekken in de zaal, waar een meisje alleen zat te wachten op de volgende man. Gebrek aan mannen dus

Op datingsites is dat meestal wel anders

Na 11 vrouwen ofzo mezelf sufgeluld mee te hebben krijg je even pauze. Daar aan de praat gekomen met een andere meid. Wel lachen met haar, jammer alleen dat haar postuur niet matchte (1,85 m

) Later ook natuurlijk tijdens de speeddate tegen gekomen, en aan het end van de avond zeiden we beiden, dat als we het juiste postuur had gehad beiden ja hadden ingevuld. Maar ik vond dat zij haar benen moest amputeren, en zij vond dat ik de mijne moest verlengen. Kortom heel gezellig gesprek dus

Anyway na de eerste pauze volgde 10 vrouwen later weer een pauze, en daarna de laatste 10. Waarvan 2 afvielen want die vonden het duidelijk niet leuk.
Daarna duizelde het mij wel een beetje. Gelukkig ging het speeddaten goed af. Beetje over jezelf vertellen en open vragen stellen. Na 3 minuten wist ik soms alleen nog niks van de ander omdat ze alles van mij wilde horen

Ik heb denk ik kwart van de deelnemers ja gezegd, waarvan ik verwachtte dat 2 of 3 ook ja terug zeiden. Ik was iig bij 2 meiden in hun hoofd blijven hangen merkte ik later. Die eerste wist nog dat ik haar eerste was bv

Daarna was er nog een feest in de speeddate locatie (Panama, Amsterdam). Paar speeddaters zouden erheen gaan, we checkten het uit maar bleek geen hol aan.
Ze gingen naar huis en ik dook nog even de Melkweg in om wat te dansen.
Vandaag of morgen krijgen we de matchmailtjes, dus ik ben benieuwd

Aanrader? Ja als je beetje kan lullen wel. Anders heb je elke 3 minuten een probleem

Leuk? Ik vond van wel, achteraf vond ik mijzelf af en toe wat te serieus op de vragen ingaand, netjes over je beroep en hobbies enzo vertellen

Anyway, het is wat echter dan het chatten. Misschien later voor herhaling vatbaar.
Ow en tip: nooit zeggen dat je eerder geweest bent, Ha sommigen zeiden het achteraf dat ze eerder geweest waren terwijl ze tegen mij glashard de newbie uithingen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.