jij ook enferquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:40 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben naar de verjaardag van mn nichtje, en daarna eten bij mn ouders, fijne zaterdag allemaal![]()
Jij ook een fijne dagquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:40 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben naar de verjaardag van mn nichtje, en daarna eten bij mn ouders, fijne zaterdag allemaal![]()
dat lukt meestal wel hoor, wat voor weer het ook isquote:
nee man, heerlijk weer juist!quote:
hier nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee man, heerlijk weer juist!
wokquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat lukt meestal wel hoor, wat voor weer het ook is
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gfquote:
tsja, vette pech voor jou danquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
hier niet![]()
het is hier weer eens aan het regenen
Hey STquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* wel.o.k knuffelt even met STquote:
* suikertaartje geniet even van woks armen om haar heenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k knuffelt even met ST![]()
dan ga ik nu eens kijken of ik de keueken plint weer netjes strak krijg
ik heb al klosjes gemaakt zodat de speelgoedkist niet meer tegen de muur komt,quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje geniet even van woks armen om haar heen
Hmm...sterkte, meneer de klusjesman
Zo te horen ben jij een bezige bijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb al klosjes gemaakt zodat de speelgoedkist niet meer tegen de muur komt,
de keukenplint zit goed, de poten van de eettafel stoelen zitten weer vast en nu nog fietstassen op de fiets van maxiwok maken
iddquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tsja, vette pech voor jou dan
goed bezig wokquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de keukenplint zit goed, de poten van de eettafel stoelen zitten weer vast en nu nog fietstassen op de fiets van maxiwok maken
Lieverdje!quote:
Zie je eigen sig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Hohooooooooooooooi!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverdje!
Hoe is het daar?
Opruimen gaat lekkerben al een heel eind
Alleen straks afwassen en de caviakooi doen en stofzuigen enzo, en daar heb ik dan weer geen zin in
Er gaat een os op de barbecue?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:49 schreef MPG het volgende:
Afgewerkt.
Iets minder keelpijn dan gister.
Nu douchen en dan naar het ossenfeest van een vriend van me.
MPGquote:
hij wordt gecastreertquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:49 schreef MPG het volgende:
Afgewerkt.
Iets minder keelpijn dan gister.
Nu douchen en dan naar het ossenfeest van een vriend van me.
Ja, want het giet hier helemaal niet al 2 uur langquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
iedereen is aan het genieten van het mooie weer
inmiddels regent het hier hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
iedereen is aan het genieten van het mooie weer
quote:
dat is voor mij ontspanningquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen ben jij een bezige bij
quote:
koffiequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
Muffins
Latte Macchiato
Mijn avond begint al goed
hier is de winkel nog tot 21:00 open dus je kan nog koffie halenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:56 schreef DR34M3R het volgende:
Is hier nog koffie te krijgen op de zaterdagavond?
Ja hoor, wat voor een koffie?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:56 schreef DR34M3R het volgende:
natuurlijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:56 schreef DR34M3R het volgende:
Als ik jou toch niet hadquote:
Hm.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kruidnoten:
[ afbeelding ]
Chocolade kruidnoten:
[ afbeelding ]
where are you tolkin aboutquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
whehehehehe![]()
![]()
Zo zinkt dat bootje wel ja
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
Zat naar de Belgische tv te kijken. Een docu over de piraten bij Somalie. Daar vond de marine een leeg piraten bootje. En dat moest dus zinken
Oplossing was simpel hoor. Meteen een mooie oefening om de kanonnen etc van het fregat weer eens te gebruikenquote:
het is maar wat je leuk vindquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oplossing was simpel hoor. Meteen een mooie oefening om de kanonnen etc van het fregat weer eens te gebruiken
disco fever partyquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als ik jou toch niet had![]()
Tnx
Staat er nog wat leuks op de planning ook voor vanavond?
Ik zit met de oudste "Het dagboek van Anne Frank" te kijken.quote:
Ik stootte mijn elektrische botjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:05 schreef Enfermera het volgende:
Zo, wat een rust hier! Eén pagina verder sinds ik doei zei!
Was gezellig bij mn nichtje en lekker gegeten
Nu aan de theemet ribbelchips
Hoe ist hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:10 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik stootte mijn elektrische botje![]()
Of hoe je dat ook wil noemen..
Maar ik dacht dat ik als boven was maar is moest nog 1 traptree.. En toen op een of andere manier stootte ik mijn arm tegen het laatste paaltje wat de leuning houdt.Ohh, auw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klote is dat. Ja, ik snap wat je bedoelt XD
Dat deed ik net ook, van mn arm die al pijn deed, voel mn zenuw nu extra goed!
Ik noem het altijd 'Het Telefoonbotje' of 'Hé! Ik word gebeld'.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
1994 gaat pas snelquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:16 schreef Enfermera het volgende:
Topique 1990 gaat lang niet zo snel als 1985![]()
hier is het rustigquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:05 schreef Enfermera het volgende:
Zo, wat een rust hier! Eén pagina verder sinds ik doei zei!
Was gezellig bij mn nichtje en lekker gegeten
Nu aan de theemet ribbelchips
Hoe ist hier?
De spookmelodie van Mary Higgins Clark..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:22 schreef DaMart het volgende:
Welk boek?
En komt hij in je lijstje voor de boekentop 100?.
ja, 1994 ging best snel jaquote:
het is ook weekendquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:16 schreef Enfermera het volgende:
Topique 1990 gaat lang niet zo snel als 1985![]()
Soms blijft het echt 15 minuten hangenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohh, auw!Klote is dat. Ja, ik snap wat je bedoelt XD
Dat deed ik net ook, van mn arm die al pijn deed, voel mn zenuw nu extra goed!
Ik noem het altijd 'Het Telefoonbotje' of 'Hé! Ik word gebeld'.![]()
Wrom was dat een kutjaar dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:
Kutjaren moeten we zo snel mogelijk doorheen, inderdaad.
Goede berichtenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het rustig![]()
maar in de zaak gelukkig niet
Truequote:
Erg hequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:30 schreef Ferb het volgende:
[..]
Soms blijft het echt 15 minuten hangen![]()
Of op school, tegen je stoelleuning![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wrom was dat een kutjaar dan?
Omdat ik toen nog Frans had op school... onder anderequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wrom was dat een kutjaar dan?
rare jongen, jij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
Omdat ik toen nog Frans had op school... onder andere.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik toen nog Frans had op school... onder andere.
Frans is een kuttaal... elke keer als ik het in Nederland probeerde te spreken tegen een Fransman die weigerde een andere taal te spreken, werden die Fransen boos... terwijl ik alleen maar mijn woordjes uit de les opdreundequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ik wou zeggen, zo problematisch moet Frans niet geweest zijn toch?
Alhoewel, mijn man heeft daar wel slechte ervaringen mee. Hij heeft dyslexie en bakte niks van Frans. 3 weken lang elke dag een uur blokken op een lijst van 25 woorden, en dan nog een 3 halen. En dan zei zn lerares: wel beter leren hè, de volgende keer?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Frans is een kuttaal... elke keer als ik het in Nederland probeerde te spreken tegen een Fransman die weigerde een andere taal te spreken, werden die Fransen boos... terwijl ik alleen maar mijn woordjes uit de les opdreunde.
Wij hebben echt bagger Frans leraren/leraressen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ik wou zeggen, zo problematisch moet Frans niet geweest zijn toch?
Alhoewel, mijn man heeft daar wel slechte ervaringen mee. Hij heeft dyslexie en bakte niks van Frans. 3 weken lang elke dag een uur blokken op een lijst van 25 woorden, en dan nog een 3 halen. En dan zei zn lerares: wel beter leren hè, de volgende keer?![]()
![]()
![]()
![]()
En daar is een verband tussen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
Kurt heeft wel 2 weken na mijn geboorte zelfmoord gepleegd...
Ik heb ook wel een beetje een talenknobbel... had ook een SAP samengesteld voor mijn eindexamen, met 5 talen, behalve Fransquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ja, die Fransen zijn wat star wat dat betreft... Beetje jammer.
Ik ben wel goed in Frans, maar heb dan ook wel een talenknobbel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |