Knapquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Ik was echt heel heel heel erg braaf
Ja die woordsoorten enzo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
SowiesoooooooooooHihi
Vet. Maar bij NL een spiekbrief?
Waarvoor dan?
Ja, Engels is eitje, vond ik ook. Had ook altijd hoge cijfers. Maar het is makkelijker dan NL vind ik, logischer die taal.
Ik ook... ben in 6 jaar maar 1 keer de klas uitgestuurd... omdat iemand anders tegen mij zat te praten en ik telkens zei dat hij stil moest zijnquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Ik was echt heel heel heel erg braaf
Oh zo, ik snap 'mquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:25 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja die woordsoorten enzo.
Was Lijdend voorwerp, Meewerkend voorwerp en Bijwoordelijke bepaling vergeten..
Was het 7e uur en was vrij moe..
Ik wist ze die ochtend nog en nu ook..
maar het uur daarvoor opeens niet meer
Hm,..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:44 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hm,..
Volgens mij lag het niveau sowieso hoger in die tijd..
De jeugd wordt steeds luier![]()
niet iedereen..
Ik ook
Nee, de jeugd wordt steeds later volwassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook 1 hele keer. Ik weet niet eens meer waarom...En ik was heel bang, omdat ik bij die ene hoge piefmeneer moest komen. Was me dat toch een leuke manquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook... ben in 6 jaar maar 1 keer de klas uitgestuurd... omdat iemand anders tegen mij zat te praten en ik telkens zei dat hij stil moest zijn.
whehehequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen dat zijn ouders beter geen geboortekaartje hadden kunnen sturen, maar dat klonk ook weer zo gemeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
snoepiequote:
Dat was een flitsend bezoekquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
snoepiehet is zo rustig hier
ik ga naar bed, ik ben zoooooooo moe![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:23 schreef tochweerhenk het volgende:
Ben ik weer..ja, ben je er toch weer, henk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Feest?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Feest was gezellig. Wel weer wat emoties momenten natuurlijknu weer in de trein naar utrecht.
Ja idd, wat voor feest was je?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Feest was gezellig. Wel weer wat emoties momenten natuurlijknu weer in de trein naar utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |