Wat is je serieuze mening ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:50 schreef 9611Niels het volgende:
Wacht even, is dit nou een serieus topic?
Weet niet, maar als het een serieus topic is ga ik hem even lezen.quote:
Deze regel bevat trouwens 100% waarheid. Als je het hebt over instrumenten of composities kijkt het talentenjacht kijkend volk je aan alsof ze een geest zien. Voor hen gaat het enkel om de stem. Liefst zo doorsnee mogelijk, zodat zoveel mogelijk mensen het wel "oké" zullen vinden.quote:In talentenprogramma's hetzelfde. Als je maar hoge tonen haalt in zeikmuziek ga je door.
Ja tong80 slaat wel eens een plank raak maar dan nog het is en blijft tong80 .quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Deze regel bevat trouwens 100% waarheid. Als je het hebt over instrumenten of composities kijkt het talentenjacht kijkend volk je aan alsof ze een geest zien. Voor hen gaat het enkel om de stem. Liefst zo doorsnee mogelijk, zodat zoveel mogelijk mensen het wel "oké" zullen vinden.
De mooiste post die ik ooit over dit item las :quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Deze regel bevat trouwens 100% waarheid. Als je het hebt over instrumenten of composities kijkt het talentenjacht kijkend volk je aan alsof ze een geest zien. Voor hen gaat het enkel om de stem. Liefst zo doorsnee mogelijk, zodat zoveel mogelijk mensen het wel "oké" zullen vinden.
Ik Ben een zapper en na Voetbal Insite kom ik in één van die programma's terecht. Denk dan 'Goeie stem.'quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:59 schreef Gitaarmat het volgende:
De oplossing tong80 is heel simpel, kijk gewoon niet naar programma's als Popstars.
Je zult al gauw resultaat merken!
Greontjens,
Gitaarmat
Je begon te hoogquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had afgelopen week toen ik Bronski Beat hoorde op de radio weer zo'n tong80-momentje over wat Jimmy Somerville bij een Idols-auditie te horen zou krijgen. Toch 2 nummer 1-hits.
Zou tong weten wie dat is?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Daarom is Justin Bieber uitgevonden!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:28 schreef Radioheader het volgende:
Baas, alweer heb je gewoon gelijk
voor je topic
Normaal lees ik alleen onliners van Tong, anders zonde van de tijd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is een schrijfstijl sinds 3 december van het jaar 2000. Wen er maar aan.
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:48 schreef tong80 het volgende:
Het enige programma waar ze nog een beetje muziek laten horen is in DWDD.
Hoe kom je daarbij ?quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:14 schreef Arcee het volgende:
Veertigers vonden in de jaren 80 laawaaiige punkmuziek ook kut, Tong.
Ik was erbij.quote:
Ik heb ooit gelezen dat muziekstukken van langer dan anderhalve minuut een probleem zijn op tv, omdat veel mensen daarna gaan wegzappen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:42 schreef Heufd het volgende:
Als DWDD muziek zo belangrijk vindt wordt het tijd dat ze die muzikanten gewoon een heel nummer laten spelen in plaats van een kort fragment.
Ik zou niets anders willen dan de stembanden uit die flikkeresse te rukken...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Daarom is Justin Bieber uitgevonden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |