Die snap ik nu even niet......quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
Hup Krak
Wijze les uit de CUL SC: jezelf sterk maken voor wat je mag krijgen betekent niet dat je onaardig bent tegen anderen, maar juist dat je aardig bent voor jezelf.
Ik bedoel dat je niet gelijk lastig bent wanneer je eens een keer iets voor jezelf vraagt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die snap ik nu even niet......
Maar ik lees hem morgen vroeg nog wel een keertje
Ow maar daar ben ik heel goed inquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je niet gelijk lastig bent wanneer je eens een keer iets voor jezelf vraagt.
Het gaat niet om het onaardig zijn. Het ging al fout bij het sterk maken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
Hup Krak
Wijze les uit de CUL SC: jezelf sterk maken voor wat je mag krijgen betekent niet dat je onaardig bent tegen anderen, maar juist dat je aardig bent voor jezelf.
Sorryquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind die pruik niet zo mooi, maar de onderkant is idd
Van wat je eerst had onder je control-v![]()
Hmm, past niet bij de TT. Er wordt niks gesteund.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:46 schreef Sarabi het volgende:
Hoe kwam ik nou van Femke Halsema naar Tiffany Amber Thiessen
[ afbeelding ]
Het zakt een beetje inderdaadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmm, past niet bij de TT. Er wordt niks gesteund.....
Vage associaties heb jij zegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:46 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Hm, voor 200 EUR in de categorie 'Vrouwelijke bitches' ...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:46 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vage associaties heb jij zegMaar niet onaardig
Je steunt de mannen aardig
Niks mis mee hoor, van mooie vrouwen houden. Trusten!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sorryik hou gewoon van mooie vrouwen
Ik zal wel naar bed gaansweet dreams allemaal
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
Vroegah was ze bekend. Spieren en toch een vrouw.
Wat een verschil met je vorige weekendvrijgezelle periodequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:59 schreef TAV74 het volgende:
Ik ga als weekendvrijgezel na 2 glazen cola maar eens heel woest naar mijn nest
Ik ken haar niet, maar die beginnende cameltoe is leuk om te zien.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:46 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Da's wel een uitspatting ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:59 schreef TAV74 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat een verschil met je vorige weekendvrijgezelle periode
Hier ook aangezet.quote:
Ach gossie.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:59 schreef TAV74 het volgende:
Vinyl bevalt dus goed?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit hier heerlijk muziekjes te luisterenGesprekken met TAV zijn iig altijd goed voor je ontwikkeling.... Tool wordt mijn volgende aankoop
wanneer weet ik nog niet, maar zal vermoedelijk niet al te lang wachten
![]()
Uhm...geen ideequote:
Oh. Ik dacht dat je platenspeler al werkte.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...geen ideeDie moet ik nog draaien
Ik zit nu achter de PC een beetje te FOK-ken en zo
Bij het begrip 'gedoogsteun' dacht ik al: bananenrepubliek.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
God, en dat krijgt zendtijd![]()
Bananenrepubliek
Zo ongeveerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie.
Is ze het hele weekend weg?
Alleen naar uitgesproken WNL op tv en echte jannen op de radio.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:17 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit naar dat PowNed gekeken. Is het echt zo erg als ik al verwachtte?
Heeft iemand trouwens al naar die ander Telegraaf-omroep gekeken, dat Wakker Nederland?
Ja, 2 keer, en nu dus echt niet meer. Vooral als die mannelijke presentator er zit is het echt walgelijk. Heel geforceerd tussendoor quasi rechtse dingen roepen en dan ook af en toe nog pulp roddelrommel tussendoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:17 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit naar dat PowNed gekeken. Is het echt zo erg als ik al verwachtte?
Heeft iemand trouwens al naar die ander Telegraaf-omroep gekeken, dat Wakker Nederland?
je mist er weinig aan, niet alles is heel slecht, maar echt boeiend is het ook niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:25 schreef golfer het volgende:
Dus tot nu toe heb ik niets gemist en hoef ik het verder niet op te zoeken?
Dan is je dochter ontmaagd door een loverboy. Zijn Steer en FFT een getrouwd stelletje en heeft Windigo alweer een nieuwe ziekte ontdekt bij zichzelf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:33 schreef Tezz het volgende:
Ik wil eigenlijk eventjes snel (heel eventjes maar) vijf jaar in de toekomst kijken....
quote:De Limburgse delegatie reist zaterdag naar Arnhem af gewapend met spandoeken met de teksten: Akkoord met dit akkoord, en: Stop met klagen, steun Verhagen.
Tsja.quote:
Rutte-Verhagen 1quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Tsja.
Het klapvee wordt aangevoerd en Rutte1 kan beginnen.
Proberen te slapen dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:39 schreef FutureFairytale het volgende:
dingen proberen goed te doen gaat vnv niet zo goed
Doet-ie ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat je platenspeler al werkte.
Puf steun kreunquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doet-ie ookMaar ik moet nog steeds wel zelf de plaat erop leggen he
Zoiets jaquote:
Check. Eigenlijk wel hequote:
One off these days?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:39 schreef FutureFairytale het volgende:
dingen proberen goed te doen gaat vnv niet zo goed
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
Kamer aan het opruimen. Foto's inladen in dozen. God wat was ik vroeger nog lelijker (en dikker) dan nu zeg!
Volgend weekend.quote:
Goedzo fdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:39 schreef flying-dutchman het volgende:
Ik veliefd. Vlindrrs, moet nu oppassen dat ik niet eager Dan steer kwa postal moet worden. En ja ik durf wel te bellen
Dronken en op wie verliefd en kennen we hem?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:39 schreef flying-dutchman het volgende:
Ik veliefd. Vlindrrs, moet nu oppassen dat ik niet eager Dan steer kwa postal moet worden. En ja ik durf wel te bellen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goedzo fd![]()
Toch een tip: beter niet nu bellen.
Zoals de waard is....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dronken en op wie verliefd en kennen we hem?
ben jij...?quote:
Maar nog steeds weten we hem/haar maten en cijfers niet en hoe je hem/haar hebt ontmoet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:49 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
*zucht*
Talk to the hand etc
Ehm te weinig bier gister?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 07:27 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen allemaal. Het is zaterdagochtend en ik ben alweer op pad. Wat klopt er hier niet?
Ooit stilgestaan bij het feit dat mensen net zo hard geen zin kunnen hebben in jouw dronkenmans gewauwel? En als je nuchter bent, is het net zo oninteressantquote:
Ook goedemorgen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ooit stilgestaan bij het feit dat mensen net zo hard geen zin kunnen hebben in jouw dronkenmans gewauwel? En als je nuchter bent, is het net zo oninteressant
/oeps, ik was hier om vrienden te maken toch?Dikke vette fail
Nu ga ik me een weekendje inlikken bij CUL's favoriete mod
zodat ik geen ban krijg
Yep, maak ik me er druk om, neequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ooit stilgestaan bij het feit dat mensen net zo hard geen zin kunnen hebben in jouw dronkenmans gewauwel? En als je nuchter bent, is het net zo oninteressant
/oeps, ik was hier om vrienden te maken toch?Dikke vette fail
Nu ga ik me een weekendje inlikken bij CUL's favoriete mod
zodat ik geen ban krijg
Leuke meid, 2 dates gehad en klikt waanzinnig voor mijn gevoel. Enige waar ik bang voor ben is dat ik het mijn enthousiasme verpruts. Toekomst zit er zeker denk ik wel in, en hoop het ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:27 schreef TAV74 het volgende:
Lekker nuchtere reactie Dutchmans![]()
Maar ik ben toch eigenlijk ook wel nieuwsgierig waar (lees: op wie) je verliefdheid zich nu op richt? Kans dat het iets wordt of een op het eerste oog lastig verhaal?
Als het echt klikt kan het ook gewoon heel goed werken als je je er wel gewoon aan overgeeft is mijn ervaring . Soms is ratio niet de beste invalshoek.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:29 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Leuke meid, 2 dates gehad en klikt waanzinnig voor mijn gevoel. Enige waar ik bang voor ben is dat ik het mijn enthousiasme verpruts. Toekomst zit er zeker denk ik wel in, en hoop het ook
Ik loop graag hard van stapel en als ik haar genoeg ken is ze meer van rustig aan doenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als het echt klikt kan het ook gewoon heel goed werken als je je er wel gewoon aan overgeeft is mijn ervaring
Gewoon een beetje aanvoelen hoe zij er op reageertquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:29 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Leuke meid, 2 dates gehad en klikt waanzinnig voor mijn gevoel. Enige waar ik bang voor ben is dat ik het mijn enthousiasme verpruts. Toekomst zit er zeker denk ik wel in, en hoop het ook
He, waar is je vorige avatar nu ineens weer geblevenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon een beetje aanvoelen hoe zij er op reageert
Iedereen vond mij ook te hard van stapel lopen maar kennelijk kon mijn vriendje er goed mee omgaan en is het helemaal goed gekomen
Deze is wel heel ondeugend sexyquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:41 schreef TAV74 het volgende:
He, waar is je vorige avatar nu ineens weer gebleven
Ik voelde me vandaag gewoon even slimquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
He, waar is je vorige avatar nu ineens weer gebleven
Goedemorgen Tezzquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:48 schreef Tezz het volgende:
Oh shit, ik ben echt nog niet wakker. Ik reageerde op posts van Golfer en Steer zonder te quoten en nu ik teruglees zie ik dat die posts gewoon een pagina terug staan, terwijl ik dacht dat ze recht boven mijn post stonden.
Anyway: ik ben nog niet wakker dus........
Ik snapte er al weinig vanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:48 schreef Tezz het volgende:
Oh shit, ik ben echt nog niet wakker. Ik reageerde op posts van Golfer en Steer zonder te quoten en nu ik teruglees zie ik dat die posts gewoon een pagina terug staan, terwijl ik dacht dat ze recht boven mijn post stonden.
Anyway: ik ben nog niet wakker dus........
Klinkt als het ultieme vrijgezellenweekendquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:57 schreef TAV74 het volgende:
Het is weer voor knoeien met websites, films en boeken
Handsfree!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:56 schreef TAV74 het volgende:
Het is wel duidelijk een CDA-congres![]()
"voelt u de spanning"
"ja, ik heb in de auto toch wel even gebeden"
Uhuhquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:03 schreef Tezz het volgende:
Jezelf terughoren is altijd kut FD! Je stem klinkt anders en je wilt altijd andere dingen zeggen dan dat je deed............
Ik zal het straks eens beluisteren.
Je stem is het probleem niet, het is je lijstjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:01 schreef flying-dutchman het volgende:
Net mezelf even terug gehoord op de radio![]()
Het is bij Coen en Sander van gister na 1.15 playtime direct na greenday
Niet te hard lachen aub
Heb zelfs de hele lijst gepost in een aantal topics terugquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je stem is het probleem niet, het is je lijstje![]()
Zelfs ik mis wel eens ietsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:18 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Heb zelfs de hele lijst gepost in een aantal topics terug
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:16 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo kon het niet laten. Toch maar ff gesmst dat ik haar hartstikke leuk vind... *keeps fingers crossed*
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:23 schreef LieLie het volgende:
Even het geluid aan gezet.
Alsof ik een preek hoor! Jeugdsentiment
Had ook live er in staan en van dik hout (stil in mij en niet de overkant)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zelfs ik mis wel eens ietsMaar kom op, 10 jaar muziek en dan 15 miljoen mensen
![]()
We hebben gewoon een wat andere smaakquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:30 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Had ook live er in staan en van dik hout (stil in mij en niet de overkant)
Britney Spears in jouw lijstjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We hebben gewoon een wat andere smaakNiet te serieus op ingaan verder
Zeker, op 1quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:34 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Britney Spears in jouw lijstje
Christina aguiler op 2quote:
Close! Je hebt mijn favorieten aardig te pakkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:39 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Christina aguiler op 2
3 Jessica Simpsons
4 backstreet boys?
Tlc ook nog ergens?
Of zit ik er naast?
Wel met het gezin als hoeksteen van de samenleving, dus een echte CDA-erquote:
Hey, dat hoorde ik pas toen ik jouw post las. Vertraging op de lijnquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wel met het gezin als hoeksteen van de samenleving, dus een echte CDA-er
Je hoort het echt he? Zouden ze daar les in krijgen ofzo?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:47 schreef TAV74 het volgende:
Oeh, deze preekt normaal in de kerk, dat kan niet missen
Het leek ook net alsof ze ineens meer echo op haar stem hadquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je hoort het echt he? Zouden ze daar les in krijgen ofzo?
En weer proberen de aandacht weg te halen bij de samenwerking met de PVV, terwijl daar voor velen juist de pijn zit.quote:
Ja, iets met een bord, en een kop.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En weer proberen de aandacht weg te halen bij de samenwerking met de PVV, terwijl daar voor velen juist de pijn zit.
Hey lullo, heb je al gebedenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:44 schreef TAV74 het volgende:
OMG, dit is gewoon een dag lang Jiskefet
Dat oud papier zekerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:10 schreef TAV74 het volgende:
Ik ga even wat nuttigs doen, buikpijn van het lachen
CFquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
Wat heb ik zoal gemist? Behalve, blijkbaar, een en ander aan politiek nieuws? Hoe was de culireis van onze Bloemendalers, bijvoorbeeld?
hey CF, weebeequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:25 schreef ColdFeet het volgende:Wat heb ik zoal gemist? Behalve, blijkbaar, een en ander aan politiek nieuws? Hoe was de culireis van onze Bloemendalers, bijvoorbeeld?
Ik heb er 3500 geschoten geloof ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:26 schreef LieLie het volgende:
Hey CF!!![]()
WB!
Hoe was het? Waar staan de foto's?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb er 3500 geschoten geloof ikNog even uitzoeken
Het was heel gaaf! en ik heb nu helemaal geen jetlag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 jaar denk ik.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:32 schreef flying-dutchman het volgende:
Stel dit kabinet komt er toch.... hoe lang geven jullie het?
ik ga voor de 6 maanden
en pvv gooit denk ik de handdoek in de ring als er niet genoeg van hun meuk uitgevoerd word. Gewoon motie voor opzeggen vertrouwen en hup alle oppositie partijen stemmen in en we kunnen weer naar de stembusquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:46 schreef TAV74 het volgende:
CF![]()
Ik denk dat het kabinet gewoon 4 jaar zit als ze er eenmaal zijn, CDA en VVD kunnen elkaar wel vinden.
Die hebben niets in de ring te gooien, enige wat ze te doen hebben in voor stemmen op de items die nu in het akkoord staan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:48 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
en pvv gooit denk ik de handdoek in de ring als er niet genoeg van hun meuk uitgevoerd word. Gewoon motie voor opzeggen vertrouwen en hup alle oppositie partijen stemmen in en we kunnen weer naar de stembus
als hoeveel procent van de 2e kamer een motie van wantrouwen steunt is het einde verhaal? 51% toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die hebben niets in de ring te gooien, enige wat ze te doen hebben in voor stemmen op de items die nu in het akkoord staan.
Dan wel ja, maar de meeste kabinetten struikelen op onenigheid binnen de regering zelf en dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:52 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
als hoeveel procent van de 2e kamer een motie van wantrouwen steunt is het einde verhaal? 51% toch?
waar ik op doelde is dat PVV niet in de regering zit en er dus een minderheidskabinet is. PVV kan het volgens mij gewoon elk moment opblazen als ze niet genoeg hun zin krijgenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan wel ja, maar de meeste kabinetten struikelen op onenigheid binnen de regering zelf en dat zie ik niet gebeuren.
Juist niet omdat ze niet in de regering zitten, alleen als ze een kamer meerderheid meekrijgen kunnen ze echt iets. Hoewel ze wel heel lastig kunnen doen als ze de gedoogsteun opzeggen uiteraard.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:58 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
waar ik op doelde is dat PVV niet in de regering zit en er dus een minderheidskabinet is. PVV kan het volgens mij gewoon elk moment opblazen als ze niet genoeg hun zin krijgen
CF-jequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
Wat heb ik zoal gemist? Behalve, blijkbaar, een en ander aan politiek nieuws? Hoe was de culireis van onze Bloemendalers, bijvoorbeeld?
Komt! Heus!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:52 schreef Bluezz het volgende:CFje & LOS weer veilig terug
![]()
Verhalen! Foto's!
En over onze ferkansiereis kan ik maar 1 ding zeggen en dat is dit
Qua sprekers wel ja, maar dat zijn natuurlijk ook degenen die nu aan het woord willen, zwijgende meerderheid zal wel voor stemmen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik zet net het congres aan
Veel tegenstemmers dus Tav?
van de mensen die aan het woord zijn wel ja, maar dat is maar een fractie van de zaal natuurlijk [/tav]quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik zet net het congres aan
Veel tegenstemmers dus Tav?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:09 schreef TAV74 het volgende:
Ze zijn vroeg aan de drank zo te horen
Zei hij nou "zakhitlertje"??![]()
Schön, heb je mooie herfstkleuren gezien?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Komt! Heus!
Paar hoogtepunten: Siberie in de herfst is ongelooflijk mooien wat een enorm land is Rusland, realiseer je je als je met de trein reist; Meneer die in enigszins aangeschoten toestand door een ADHD-rus werd getrakteerd op zes gerookte vissen; ongelooflijk weidse, barre Mongoolse steppes; daartegenover de extreme drukte van Beijing; Chinese muur gelopen, naderhand drie dagen spierpijn; Seoul is misschien nog wel overweldigender dan Beijing, herfstwandelingen in Seoraksan.
Minpunten: in Ulan Bator mijn tas gerold (schade viel mee, hij had ook de camera kunnen pakken), opa is vrij snel na ons vertrek overleden
Noord-Korea was ongelooflijk, een ervaring die ik niet had willen missen maar die me ook enorm treurig stemt (overheersend gevoel: het zou echt hilarisch zijn als het niet zo ongelooflijk triest was).
En nu ga ik jouw verslag lezen!
ik wil nog een keer de citroen-mozzarella rondjes van jamie olivier makenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:17 schreef LieLie het volgende:
Ik moet nog iets koken vandaag!
Iets met mozzarella..
Lekker, in een salade of op een aangekleed broodje als lunch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:17 schreef LieLie het volgende:
Ik moet nog iets koken vandaag!
Iets met mozzarella..
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Komt! Heus!
Paar hoogtepunten: Siberie in de herfst is ongelooflijk mooien wat een enorm land is Rusland, realiseer je je als je met de trein reist; Meneer die in enigszins aangeschoten toestand door een ADHD-rus werd getrakteerd op zes gerookte vissen; ongelooflijk weidse, barre Mongoolse steppes; daartegenover de extreme drukte van Beijing; Chinese muur gelopen, naderhand drie dagen spierpijn; Seoul is misschien nog wel overweldigender dan Beijing, herfstwandelingen in Seoraksan.
Minpunten: in Ulan Bator mijn tas gerold (schade viel mee, hij had ook de camera kunnen pakken), opa is vrij snel na ons vertrek overleden
Noord-Korea was ongelooflijk, een ervaring die ik niet had willen missen maar die me ook enorm treurig stemt (overheersend gevoel: het zou echt hilarisch zijn als het niet zo ongelooflijk triest was).
En nu ga ik jouw verslag lezen!
Klinkt als een rare combi?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:20 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik wil nog een keer de citroen-mozzarella rondjes van jamie olivier maken
http://moscowfoodies.blog(...)la-lemon-rounds.htmlquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Klinkt als een rare combi?
Ik zat toch meer in de pastahoek te denken
En zo is het en als Cyber/Dutchmans daar niet tegen kan moet ie ons gewoon negeren en er niet op in gaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:44 schreef Isabeau het volgende:
En golfer en Lein zijn gewoon golfer en Lein
En Rutte heeft zijn liberale ziel aan de duivel verkochtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:09 schreef TAV74 het volgende:
Ze zijn vroeg aan de drank zo te horen
Zei hij nou "zakhitlertje"??![]()
Wij riepen hier al in koor : "Haaaaaaaaaiiiii"quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
Hahahahha koordirectie
Voer hem af! Hij is homo
Lijkt mij geweldig! of lekker marineren met olie, citroenrasp en peterseliequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Klinkt als een rare combi?
Ik zat toch meer in de pastahoek te denken
quote:Hoi, Alles goed?
Het is voor mij een beetje onwenning om via deze weg contact te zoeken. Het is allemaal nieuw voor mij. Ik ben Beca en ik ben 31 jaar oud. Ik ben sinds een jaar of twee gescheiden. Ik woon in Brussel in mijn eigen huisje. Ik heb er zelf niet voor gekozen om verder alleen door het leven te gaan, maar helaas door omstandigheden moest ik een punt achter mijn huwelijk zetten. Ik hoop via deze weg een nieuwe liefde te vinden en weer gelukkig te worden. Ik wil een man die echt voor de 100% er voor zal gaan. Als je me een berichtje stuurt zal ik je nog meer gaan vertellen.
Ik ben nooit ernstig en maak nooit van muggen olifantenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ohhhh, ik vond de Chinezen zo grappig! Ze zijn zo vreselijk ernstigKoreanen trouwens eigenlijk ook wel. Deed me aan jou denken
kan er prima tegen. ga er dan ook niet over miepen. maar was op dat moment niet helemaal in de mood vandaar de geïrriteerde reactiequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:24 schreef golfer het volgende:
[..]
En zo is het en als Cyber/Dutchmans daar niet tegen kan moet ie ons gewoon negeren en er niet op in gaan.![]()
En welkom terug CF.Ben heel benieuwd naar de foto's.
en je belt ook veel tochquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben nooit ernstig en maak nooit van muggen olifanten![]()
![]()
Ik eis het woord.quote:
Ja, die Geert heeft het slim aangepaktquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:38 schreef Stereotomy het volgende:
Hey, de moslimachtige wordt emotioneel
Ingehuurd.
Ja he?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, die Geert heeft het slim aangepakt
Weet je, je gaat ervan uit dat je alleen het mooie en goede te zien krijgt, maar als je er bent, kunnen ze zelfs dat niet overtuigend tonen ofzo. De armoede straalt er vanaf. Zeker buiten PY zijn de mensen verschrikkelijk mager en afgeleefd; de landbouw is superprimitief; men werkt 7 dagen per week en alles ziet eruit alsof het sinds de jaren '80 niet meer is gerenoveerd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:25 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt heel bijzonder CF, en dat hilarische gevoel als het niet zo triest was over N-Ko hadden wij al met het bekijken van die docu die Steer voorstelde een paar maanden geleden... 'dit kan toch niet waar zijn'.
Als je daar dan echt zelf rondloopt zal het gevoel wel helemaal sterk aanwezig zijn.
Wat een ervaringen en herinneringen hebben jullie weer verzameld
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, die Geert heeft het slim aangepakt
Worden wij hier monddood gemaakt??quote:
ik ben ook heel geduldig op dit soort momenten.... NOTquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!!![]()
gisteren bioscoop gehad: "Inception" vreemd maar wel goed.
CF! wat een leuk kort verslag!! Ben benieuwd naar de 3500 foto's
hoe was je indruk van Seoul? wat heb je daar gedaan? beter dat je geen last van een jetlag hebt!
FD; ben benieuwd!! wel jammer dat ze nog niet heeft gesmst. ik zou daar gek van worden, maar ik heb ook geen geduld.
hmm ik ga lekker thee drinken nu
Ja, da's het stomme he, je kunt niet stoppen met hulpgoederen daarnaartoe omdat iedereen dan verhongert, maar tegelijkertijd hou je het regime in stand. Schrijnende beelden van Noord-Korea.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weet je, je gaat ervan uit dat je alleen het mooie en goede te zien krijgt, maar als je er bent, kunnen ze zelfs dat niet overtuigend tonen ofzo. De armoede straalt er vanaf. Zeker buiten PY zijn de mensen verschrikkelijk mager en afgeleefd; de landbouw is superprimitief; men werkt 7 dagen per week en alles ziet eruit alsof het sinds de jaren '80 niet meer is gerenoveerd.
Ik vond het wel heel boeiend om mee te maken, maar in het vliegtuig terug kon ik echt niet stoppen met huilen - het zijn zulke aardige mensen, die koreanen!
Lijkt mij ook heel geftig en emotioneel om zo geconfronteerd te worden met die harde werjkelijkheid en die enorme armoede en dan zie je als toerist nog het meest goede en mooie van het land.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vond het wel heel boeiend om mee te maken, maar in het vliegtuig terug kon ik echt niet stoppen met huilen - het zijn zulke aardige mensen, die koreanen!
Mijn motto tijdens vergaderingen: nooit praten met een lage bloedsuikerspiegel.quote:
Precies, en na zo'n lunch slaap je als toehoorder vaak ook net even rustigerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn motto tijdens vergaderingen: nooit praten met een lage bloedsuikerspiegel.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weet je, je gaat ervan uit dat je alleen het mooie en goede te zien krijgt, maar als je er bent, kunnen ze zelfs dat niet overtuigend tonen ofzo. De armoede straalt er vanaf. Zeker buiten PY zijn de mensen verschrikkelijk mager en afgeleefd; de landbouw is superprimitief; men werkt 7 dagen per week en alles ziet eruit alsof het sinds de jaren '80 niet meer is gerenoveerd.
volgens mij kan je het niet eens meer min of meer noemen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kan het me goed voorstellen. Ze zitten daar toch min of meer opgesloten....
De vriendin bij wie zij in Zuid logeerden, vertelde dat ZK net iets eerder na de tyfoon veel rijst naar het Noorden hadden gestuurd - best kans dat wij toeristen die kregen voorgezetquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, da's het stomme he, je kunt niet stoppen met hulpgoederen daarnaartoe omdat iedereen dan verhongert, maar tegelijkertijd hou je het regime in stand. Schrijnende beelden van Noord-Korea.
Hoeveel kostte het nou in totaal, die rondleiding, als ik vragen mag?
De kachel aan ! en de lange mouwen weer vooraan in de kast.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:46 schreef Bluezz het volgende:
Anne hadden jullie het ook zo koud bij thuiskomst?
dit ja, afschuwelijk. wel goed dat je daar bent geweest. ik heb t niet gedaan maar wil het graag zien in combinatie met nog een keer ZKquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Gewoon helemaal; om van county naar county te reizen moet je 'grenspapieren' kunnen overleggen. Meneer vond dat een van de meest schokkende dingen, dan je om Pyongyang weer in te mogen door een militaire controle moest.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben allang terugquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:48 schreef AnneX het volgende:
Hé, en er is nog een vakantieganger.
P. ging naar Schotland... hoe was het daaro? na alle voorpret.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, nee hoor, ik ben er nog steeds een beetje verdrietig om dat het zo is gelopen, maar het is ook beter dat het afgelopen was en ik denk toch heel positief terug aan het afscheid dat ik nog kon nemen die zaterdag, hoe naar dat ook was! Het is goed zo
Hmmm...lijkt me echt naarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
Gewoon helemaal; om van county naar county te reizen moet je 'grenspapieren' kunnen overleggen. Meneer vond dat een van de meest schokkende dingen, dan je om Pyongyang weer in te mogen door een militaire controle moest.
Jammer dat alles dan toch zo'n vieze nasmaak heeft he? En toch zou ik die massaspelen ook wel graag zien! Ik houd van parades en tegelijk bewegen en unifomen enzoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De vriendin bij wie zij in Zuid logeerden, vertelde dat ZK net iets eerder na de tyfoon veel rijst naar het Noorden hadden gestuurd - best kans dat wij toeristen die kregen voorgezetSowieso voelt het echt heel smerig dat je zoveel eten krijgt voorgezet daar; het feit dat een gemiddelde koreaan misschien drie keer per jaar vlees eet, maakt zo'n duck-BBQ-vreetfestijn echt niet plezierig
Die massaspelen overtroffen trouwens wel echt alles wat ik ooit heb gezien, zegEcht wel
voor die performance - maar ook daar weer een nare nasmaak, omdat het over de heldendaden en de prosperity van het land gaat.
Ok. ik was weg en heb niet bijgelezen en wel een update gevraagd en niet gezien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben allang terug![]()
Schotland was leuk hoor
http://series.peterdehoog.nl/Schotland2010 voor de foto's
Vannacht best goed geslapen in het vliegtuig! Ik ben wel moe, maar niet zo helemaal jetlag-kapot.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:39 schreef FutureFairytale het volgende:
CF! wat een leuk kort verslag!! Ben benieuwd naar de 3500 foto's
hoe was je indruk van Seoul? wat heb je daar gedaan? beter dat je geen last van een jetlag hebt!
Ik heb ook een hoog cijfer gegeven en had nog een gefundeerde kritische noot geplaatst over 1 van de accommodaties. Kreeg de dag daarop meteen een onpersoonlijk bedankmailtje met de mededeling dat ze serieus en kritisch naar die accommodatie zouden gaan kijken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:50 schreef AnneX het volgende:
Bluexx: vanmorgen was er een mail met vragen over de reis van Riksja travel.
Welk cijfer hebben jullie oa. gegeven? Ikke een tien.
Verburg, er zijn weinig mensen waar ik een grotere aversie tegen heb...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:55 schreef LieLie het volgende:
Verburg vindt dat er geen anti-PVV-stemming is
Oh Peetje, wat een prachtige foto'squote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben allang terug![]()
Schotland was leuk hoor
http://series.peterdehoog.nl/Schotland2010 voor de foto's
Jaa ik vond die hippe koffietenten en torenhoge kledingzaken ook hip, en daaronder een kraampje met een vrouw die 5 dagen achter elkaar (zolang als ik er was) dezelfde kleding aan had.. was erg dichtbij mijn hotel nml. bibimbap geproefd? of bulgogi? pork bbq? ik keek wel naar de restaurantjes die niet zo stonken, er waren er toch wat bij wat absoluut niet uit te houden was en je er niet durft te eten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vannacht best goed geslapen in het vliegtuig! Ik ben wel moe, maar niet zo helemaal jetlag-kapot.
Seoul is gaaf! Echt heel erg booming en hip, vond ik - leuke kleding en massa's leuke koffietentjes en barretjes, en toch ook veel traditionele bibimbap-achtige restaurants. Wel jammer dat we er maar twee dagen zijn geweest. Die vrienden wonen er inmiddels al jaren, en we hebben erg leuk gekaraoke'dBen jij toen ook in Sokcho/Seoraksan geweest? Ik wil nog weleens terug en dan gewoon drie weken rondreizen en het hele land zien.
Hoe heb jij daar gereisd, ook met die bruut-sjieke limousinebussen? Hoe leuk is dat
Hmm, das nog opgeslotener dan ik dacht inderdaadquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gewoon helemaal; om van county naar county te reizen moet je 'grenspapieren' kunnen overleggen. Meneer vond dat een van de meest schokkende dingen, dan je om Pyongyang weer in te mogen door een militaire controle moest.
Bluezz, nee hoor, ik ben er nog steeds een beetje verdrietig om dat het zo is gelopen, maar het is ook beter dat het afgelopen was en ik denk toch heel positief terug aan het afscheid dat ik nog kon nemen die zaterdag, hoe naar dat ook was! Het is goed zo
OK. de mail van hun was vannacht om 2 uur verzonden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoog cijfer gegeven en had nog een gefundeerde kritische noot geplaatst over 1 van de accommodaties. Kreeg de dag daarop meteen een onpersoonlijk bedankmailtje met de mededeling dat ze serieus en kritisch naar die accommodatie zouden gaan kijken.
Let je er goed op dat je iPod netjes tegen een boom plast?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:57 schreef TAV74 het volgende:
Ik ga eens even een ronde lopen met Sam en mijn ipod
Klopt, dat was de keer direct de ochtend na het dansen. Ik voelde me toen ook erg gedehydreerd.quote:
Bibimbap en bulgogi wel ja, en overal kimchi bijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jaa ik vond die hippe koffietenten en torenhoge kledingzaken ook hip, en daaronder een kraampje met een vrouw die 5 dagen achter elkaar (zolang als ik er was) dezelfde kleding aan had.. was erg dichtbij mijn hotel nml. bibimbap geproefd? of bulgogi? pork bbq? ik keek wel naar de restaurantjes die niet zo stonken, er waren er toch wat bij wat absoluut niet uit te houden was en je er niet durft te eten.
Seoraksan hmm kan het me niet herinneren. wat was daar te zien? ik heb 3-4 weken rondgereisd per trein omdat ik vaak hele lange afstanden moest maken. Maar als je gaat kan ik je zeker wat tips geven over steden/gebieden die je moet zien!
ok nou netjes toch? heb je een streefgewicht?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt, dat was de keer direct de ochtend na het dansen. Ik voelde me toen ook erg gedehydreerd.
Typische fluctuatie van watergehalte in je lichaam.
aah ik weet het nog niet want ZK ligt zo vol met nationale parken, weet niet meer welke ik allemaal heb gezienquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bibimbap en bulgogi wel ja, en overal kimchi bijSeoraksan ligt aan de oostkust, nationaal park vlakbij de kust. Erg mooi om te wandelen. De treinen zijn ook heel goed, zei de vriendin - wij namen de snelbus, omdat dat sneller was. En het metrosysteem in Seoul
Amai! Groot!
Ik vond trouwens Noord- en Zuid-Koreanen verrassend veel overeenkomsten vertonen
Goeiemorgen Sarabiquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
![]()
WB CF trouwens
Ik ben nog een beetje wakker aan het worden en ga eerst maar even hardlopen
Beetje grauw is het .....dus ga lekker op de loopband lopenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goeiemorgen Sarabi![]()
is het lekker weer buiten? ik moet nog steeds mn dag beginnenga nu maar gauw naar beneden met mn laptop. thee erbij, filmpje aan en ik doe wat met mn dag
Thnxquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh Peetje, wat een prachtige foto'sDe herfstkleuren, mooi zeg! En ik vind van die zware luchten altijd heel erg passen bij het landschap daar
Green Zone heb ik gehuurd. ook al in de bios gezien maar wil em best nog een keer zienquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beetje grauw is het .....dus ga lekker op de loopband lopen
Welk filmpje ga je kijken?
Tot over een half uurtje
fotografen zien al gauw dingen die ze beter willenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ThnxMaar ik was niet helemaal tevreden
De herfstkleurtjes hadden iets prominenter mogen zijn, een beetje meer licht en zon was leuk geweest voor de kleurtjes en het was te kort
62-63 kg op 1-1-2011, dat moet ongeveer overeenkomen met 15-17% lichaamsvet. Om dat te halen moet ik gemiddeld vanaf nu elke dag -450 kcal meer verbruiken dan ik verbrand. Ik heb dat gewicht 'symbolisch' gekozen omdat het voor mij een BMI van 22.3 is, precies het midden tussen 18.5 en 25, wat als 'gezond' wordt bestempeld.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok nou netjes toch? heb je een streefgewicht?
Herfstkleuren zijn ook moeilijk te fotograferen Peequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:16 schreef PdeHoog het volgende:
ThnxMaar ik was niet helemaal tevreden
De herfstkleurtjes hadden iets prominenter mogen zijn, een beetje meer licht en zon was leuk geweest voor de kleurtjes en het was te kort
mag ik ook?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:14 schreef Sarabi het volgende:
Oja CF kom jij 6 november ook naar de sushimeet van mij & P?
All you can eat sushi ergens in den haag
Tuurlijk, iedereen die wilquote:
Paddo'squote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:02 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een hobby gekocht voor mijn 65 jarige zussie.
Een kastanjechampignon kwekerij
Who knows! Is het een fotomeet?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:14 schreef Sarabi het volgende:
Oja CF kom jij 6 november ook naar de sushimeet van mij & P?
All you can eat sushi ergens in den haag
Aan een schoolgenootje van mij van vroegerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:06 schreef TAV74 het volgende:
Verhagen gaat zo nog even huilen en dan gaan we allemaal voorstemmen
Gouden Kalf is gisteren toch al uitgereikt?![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:06 schreef TAV74 het volgende:
Verhagen gaat zo nog even huilen en dan gaan we allemaal voorstemmen
Gouden Kalf is gisteren toch al uitgereikt?![]()
Leukquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
Aan een schoolgenootje van mij van vroeger![]()
voor beste docu.
Denk 70/30 stemmingquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:08 schreef TAV74 het volgende:
Dit gaat echt niet spannend worden hoor, CDA gaat gewoon meedoen. Wel een beetje een hoog USA-emotieterroristische aanpak, maar alles voor het goede doel natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |