Die snap ik nu even niet......quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
Hup Krak
Wijze les uit de CUL SC: jezelf sterk maken voor wat je mag krijgen betekent niet dat je onaardig bent tegen anderen, maar juist dat je aardig bent voor jezelf.
Ik bedoel dat je niet gelijk lastig bent wanneer je eens een keer iets voor jezelf vraagt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die snap ik nu even niet......
Maar ik lees hem morgen vroeg nog wel een keertje
Ow maar daar ben ik heel goed inquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je niet gelijk lastig bent wanneer je eens een keer iets voor jezelf vraagt.
Het gaat niet om het onaardig zijn. Het ging al fout bij het sterk maken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
Hup Krak
Wijze les uit de CUL SC: jezelf sterk maken voor wat je mag krijgen betekent niet dat je onaardig bent tegen anderen, maar juist dat je aardig bent voor jezelf.
Sorryquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind die pruik niet zo mooi, maar de onderkant is idd
Van wat je eerst had onder je control-v![]()
Hmm, past niet bij de TT. Er wordt niks gesteund.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:46 schreef Sarabi het volgende:
Hoe kwam ik nou van Femke Halsema naar Tiffany Amber Thiessen
[ afbeelding ]
Het zakt een beetje inderdaadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmm, past niet bij de TT. Er wordt niks gesteund.....
Vage associaties heb jij zegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:46 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Hm, voor 200 EUR in de categorie 'Vrouwelijke bitches' ...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:46 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vage associaties heb jij zegMaar niet onaardig
Je steunt de mannen aardig
Niks mis mee hoor, van mooie vrouwen houden. Trusten!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sorryik hou gewoon van mooie vrouwen
Ik zal wel naar bed gaansweet dreams allemaal
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
Vroegah was ze bekend. Spieren en toch een vrouw.
Wat een verschil met je vorige weekendvrijgezelle periodequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:59 schreef TAV74 het volgende:
Ik ga als weekendvrijgezel na 2 glazen cola maar eens heel woest naar mijn nest
Ik ken haar niet, maar die beginnende cameltoe is leuk om te zien.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:46 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Da's wel een uitspatting ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:59 schreef TAV74 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat een verschil met je vorige weekendvrijgezelle periode
Hier ook aangezet.quote:
Ach gossie.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:59 schreef TAV74 het volgende:
Vinyl bevalt dus goed?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit hier heerlijk muziekjes te luisterenGesprekken met TAV zijn iig altijd goed voor je ontwikkeling.... Tool wordt mijn volgende aankoop
wanneer weet ik nog niet, maar zal vermoedelijk niet al te lang wachten
![]()
Uhm...geen ideequote:
Oh. Ik dacht dat je platenspeler al werkte.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...geen ideeDie moet ik nog draaien
Ik zit nu achter de PC een beetje te FOK-ken en zo
Bij het begrip 'gedoogsteun' dacht ik al: bananenrepubliek.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
God, en dat krijgt zendtijd![]()
Bananenrepubliek
Zo ongeveerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie.
Is ze het hele weekend weg?
Alleen naar uitgesproken WNL op tv en echte jannen op de radio.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:17 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit naar dat PowNed gekeken. Is het echt zo erg als ik al verwachtte?
Heeft iemand trouwens al naar die ander Telegraaf-omroep gekeken, dat Wakker Nederland?
Ja, 2 keer, en nu dus echt niet meer. Vooral als die mannelijke presentator er zit is het echt walgelijk. Heel geforceerd tussendoor quasi rechtse dingen roepen en dan ook af en toe nog pulp roddelrommel tussendoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:17 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit naar dat PowNed gekeken. Is het echt zo erg als ik al verwachtte?
Heeft iemand trouwens al naar die ander Telegraaf-omroep gekeken, dat Wakker Nederland?
je mist er weinig aan, niet alles is heel slecht, maar echt boeiend is het ook niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:25 schreef golfer het volgende:
Dus tot nu toe heb ik niets gemist en hoef ik het verder niet op te zoeken?
Dan is je dochter ontmaagd door een loverboy. Zijn Steer en FFT een getrouwd stelletje en heeft Windigo alweer een nieuwe ziekte ontdekt bij zichzelf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:33 schreef Tezz het volgende:
Ik wil eigenlijk eventjes snel (heel eventjes maar) vijf jaar in de toekomst kijken....
quote:De Limburgse delegatie reist zaterdag naar Arnhem af gewapend met spandoeken met de teksten: Akkoord met dit akkoord, en: Stop met klagen, steun Verhagen.
Tsja.quote:
Rutte-Verhagen 1quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Tsja.
Het klapvee wordt aangevoerd en Rutte1 kan beginnen.
Proberen te slapen dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:39 schreef FutureFairytale het volgende:
dingen proberen goed te doen gaat vnv niet zo goed
Doet-ie ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat je platenspeler al werkte.
Puf steun kreunquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doet-ie ookMaar ik moet nog steeds wel zelf de plaat erop leggen he
Zoiets jaquote:
Check. Eigenlijk wel hequote:
One off these days?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:39 schreef FutureFairytale het volgende:
dingen proberen goed te doen gaat vnv niet zo goed
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
Kamer aan het opruimen. Foto's inladen in dozen. God wat was ik vroeger nog lelijker (en dikker) dan nu zeg!
Volgend weekend.quote:
Goedzo fdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:39 schreef flying-dutchman het volgende:
Ik veliefd. Vlindrrs, moet nu oppassen dat ik niet eager Dan steer kwa postal moet worden. En ja ik durf wel te bellen
Dronken en op wie verliefd en kennen we hem?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:39 schreef flying-dutchman het volgende:
Ik veliefd. Vlindrrs, moet nu oppassen dat ik niet eager Dan steer kwa postal moet worden. En ja ik durf wel te bellen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goedzo fd![]()
Toch een tip: beter niet nu bellen.
Zoals de waard is....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dronken en op wie verliefd en kennen we hem?
ben jij...?quote:
Maar nog steeds weten we hem/haar maten en cijfers niet en hoe je hem/haar hebt ontmoet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:49 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
*zucht*
Talk to the hand etc
Ehm te weinig bier gister?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 07:27 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen allemaal. Het is zaterdagochtend en ik ben alweer op pad. Wat klopt er hier niet?
Ooit stilgestaan bij het feit dat mensen net zo hard geen zin kunnen hebben in jouw dronkenmans gewauwel? En als je nuchter bent, is het net zo oninteressantquote:
Ook goedemorgen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ooit stilgestaan bij het feit dat mensen net zo hard geen zin kunnen hebben in jouw dronkenmans gewauwel? En als je nuchter bent, is het net zo oninteressant
/oeps, ik was hier om vrienden te maken toch?Dikke vette fail
Nu ga ik me een weekendje inlikken bij CUL's favoriete mod
zodat ik geen ban krijg
Yep, maak ik me er druk om, neequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ooit stilgestaan bij het feit dat mensen net zo hard geen zin kunnen hebben in jouw dronkenmans gewauwel? En als je nuchter bent, is het net zo oninteressant
/oeps, ik was hier om vrienden te maken toch?Dikke vette fail
Nu ga ik me een weekendje inlikken bij CUL's favoriete mod
zodat ik geen ban krijg
Leuke meid, 2 dates gehad en klikt waanzinnig voor mijn gevoel. Enige waar ik bang voor ben is dat ik het mijn enthousiasme verpruts. Toekomst zit er zeker denk ik wel in, en hoop het ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:27 schreef TAV74 het volgende:
Lekker nuchtere reactie Dutchmans![]()
Maar ik ben toch eigenlijk ook wel nieuwsgierig waar (lees: op wie) je verliefdheid zich nu op richt? Kans dat het iets wordt of een op het eerste oog lastig verhaal?
Als het echt klikt kan het ook gewoon heel goed werken als je je er wel gewoon aan overgeeft is mijn ervaring . Soms is ratio niet de beste invalshoek.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:29 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Leuke meid, 2 dates gehad en klikt waanzinnig voor mijn gevoel. Enige waar ik bang voor ben is dat ik het mijn enthousiasme verpruts. Toekomst zit er zeker denk ik wel in, en hoop het ook
Ik loop graag hard van stapel en als ik haar genoeg ken is ze meer van rustig aan doenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als het echt klikt kan het ook gewoon heel goed werken als je je er wel gewoon aan overgeeft is mijn ervaring
Gewoon een beetje aanvoelen hoe zij er op reageertquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:29 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Leuke meid, 2 dates gehad en klikt waanzinnig voor mijn gevoel. Enige waar ik bang voor ben is dat ik het mijn enthousiasme verpruts. Toekomst zit er zeker denk ik wel in, en hoop het ook
He, waar is je vorige avatar nu ineens weer geblevenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon een beetje aanvoelen hoe zij er op reageert
Iedereen vond mij ook te hard van stapel lopen maar kennelijk kon mijn vriendje er goed mee omgaan en is het helemaal goed gekomen
Deze is wel heel ondeugend sexyquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:41 schreef TAV74 het volgende:
He, waar is je vorige avatar nu ineens weer gebleven
Ik voelde me vandaag gewoon even slimquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
He, waar is je vorige avatar nu ineens weer gebleven
Goedemorgen Tezzquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:48 schreef Tezz het volgende:
Oh shit, ik ben echt nog niet wakker. Ik reageerde op posts van Golfer en Steer zonder te quoten en nu ik teruglees zie ik dat die posts gewoon een pagina terug staan, terwijl ik dacht dat ze recht boven mijn post stonden.
Anyway: ik ben nog niet wakker dus........
Ik snapte er al weinig vanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:48 schreef Tezz het volgende:
Oh shit, ik ben echt nog niet wakker. Ik reageerde op posts van Golfer en Steer zonder te quoten en nu ik teruglees zie ik dat die posts gewoon een pagina terug staan, terwijl ik dacht dat ze recht boven mijn post stonden.
Anyway: ik ben nog niet wakker dus........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |