vind het allebei leuk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:30 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik raar als ik zeg dat VOH me nog steeds niet echt kan boeien?
Ja met die rare band in haar haarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:33 schreef Karina het volgende:
Die met dat blonde haar een grijs jasje, is volgens mij ook al wat ouder.
Dat dus.,..... Ik heb nog steeds de hoop dat SBS naar de zaterdag uit gaat wijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:32 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
vind het allebei leuk.
SBS en RTL zouden een boete moeten krijgen om deze twee programma's tegelijk uit te zenden.
Ja jammer, ik vind haar leukquote:
NOu inderdaad, doe lekker het ene op vrijdag en het andere op zaterdag, kun je allebei kijken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:32 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
vind het allebei leuk.
SBS en RTL zouden een boete moeten krijgen om deze twee programma's tegelijk uit te zenden.
Met de kijkcijfers van gister.. zou het wel zo kunnen zijn dat dat met de liveshows gebeurdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
NOu inderdaad, doe lekker het ene op vrijdag en het andere op zaterdag, kun je allebei kijken.
Krijgt Popstar misschien wat meer kijkcijfers ook, 2.7 tegenover 0.6 in voordeel van VOHquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
NOu inderdaad, doe lekker het ene op vrijdag en het andere op zaterdag, kun je allebei kijken.
dat ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met de kijkcijfers van gister.. zou het wel zo kunnen zijn dat dat met de liveshows gebeurd
als het puur om kijkcijfers gaat is de zondag misschien ook niet zo slechtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met de kijkcijfers van gister.. zou het wel zo kunnen zijn dat dat met de liveshows gebeurd
Oh dat heb ik echt nog nooit gekeken, vreselijk programma.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het puur om kijkcijfers gaat is de zondag misschien ook niet zo slecht
zaterdag zitten ze tegenover Ik hou van Holland, ook zo'n kijkcijferkanon
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
verschil van 2.2 miljoen kijkers toch?
Ja nu helemaal weer met de televisieringquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het puur om kijkcijfers gaat is de zondag misschien ook niet zo slecht
zaterdag zitten ze tegenover Ik hou van Holland, ook zo'n kijkcijferkanon
Eenschquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat heb ik echt nog nooit gekeken, vreselijk programma.
Echt? Ik vind het geweldigquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat heb ik echt nog nooit gekeken, vreselijk programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |