En partner ruil ook niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mag niet van.
[..]
Hihi PAST NIET.
Ge kent een Bossche Bol krijgen zegtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En partner ruil ook niet?Elke keer als Lassie in jou fobo kijkt is het oh nice.
Nou vooruit, wel bij Jan graag.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ge kent een Bossche Bol krijgen zegt. Waarbij hij meewarrig zijn hoofd schudt.
ik vind het erger als ze van die mooie volle lippen hebben!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:39 schreef Lindytje het volgende:
Ik haat vrouwen met perfecte wenkbrauwen. Ik wil ze ook. Ik heb een obsessie
Is dat de zangeres van Evanescence?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:36 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
En dat ik haar wenkbrauwen wil hebben. Dus.
Kom maar halenquote:
een maar? hij heeft toch twee bossche bolletjes?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ge kent een Bossche Bol krijgen zegt. Waarbij hij meewarrig zijn hoofd schudt.
Dude stop. ik zie het weer voor me.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
een maar? hij heeft toch twee bossche bolletjes?
Met een dinosaurus eropquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
een maar? hij heeft toch twee bossche bolletjes?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dude stop. ik zie het weer voor me.
Jep!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Is dat de zangeres van Evanescence?
En waar blijft Ijsdraakje met haar hete Finnen filmpje?
Nee, bij mij zijn het echt wenkbrauwen. Ik word jaloers van perfecte wenkbrauwenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind het erger als ze van die mooie volle lippen hebben!
jaaa die is super mooi!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:41 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en zo ongeveer de eerste vrouw waarvan ik dacht: OMG!! Misschien val ik wel op vrouwen!![]()
[ afbeelding ]
Echt, perfectie
om weer even over lakjes te lullenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mirjam, ik heb de lakjes binnen, dankjewel
Ik moet werkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:46 schreef Diconnected het volgende:
damn we gaan lekker he damesssss!
wie heeft er zin om zondag ergens te gaan meeten ofzo? ik heb nog een albert heijn treinkaartje en die moet voor de 8e worden gebruikt
ik klinkt wel desperate zo hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:46 schreef Diconnected het volgende:
wie heeft er zin om zondag ergens te gaan meeten ofzo? ik heb nog een albert heijn treinkaartje en die moet voor de 8e worden gebruikt
Dat is nu echt mijn droomvrouw.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
wenkbrauwen + lippen = perfect
[ afbeelding ]
heb verjaardag van neefjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:46 schreef Diconnected het volgende:
Tha bitch!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
wenkbrauwen + lippen = perfect
[ afbeelding ]
de mijne ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is nu echt mijn droomvrouw.En iedereen kan doen en laten wat hij wil over haar plastische chirurgie wat ik overigens reuze mee vind vallen. Ze is en blijft mega sexy.
Valt best mee hoor!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik klinkt wel desperate zo hefail
Solly, zaterdag of zondag naar Ikeaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:46 schreef Diconnected het volgende:
ik kan alleen avond daten maar geen idee hoe lang je moet reizen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef Diconnected het volgende:
yeah ik ben altijd van de last moment dingen enzo
als alles meezit.. 1,5 uur volgens mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kan alleen avond daten maar geen idee hoe lang je moet reizen!
ja ik begin mezelf ook weer verrot te vndenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:56 schreef Lindytje het volgende:
Kak zeg, ik word chagrijnig van al die perfecte wijven op die foto's.
das wel lang voor drankje doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
als alles meezit.. 1,5 uur volgens mij
truste!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:58 schreef Lindytje het volgende:
Oh,is klaar met douchen, tijd om ons mandje in te gaan.
Tot morgen chickies!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'welterusten'quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:58 schreef Lindytje het volgende:
Oh,is klaar met douchen, tijd om ons mandje in te gaan.
Tot morgen chickies!![]()
het wordt ook echt van 2 tot ongeveer 6 gevierd, net tijden dat je ervoor en erna niet echt wat kan doen!quote:
grrquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het wordt ook echt van 2 tot ongeveer 6 gevierd, net tijden dat je ervoor en erna niet echt wat kan doen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Killditzie op 01-10-2010 23:35:03 ]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:23 schreef Killditzie het volgende:
[..]
eh waarom DC?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee alleen of ze het wel leuk vind als er fotos van haar gepost worden, maar daar reageert ze vast zelf wel op!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef Killditzie het volgende:
Omdat ze mooi is met dr oranje lippies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind haar mooi maar daar blijft het bij. Die Ramirez ofzo uit Greys is wel mooi!![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef Killditzie het volgende:
Nou, ik edit hem voor de zekerheid maar weg dan.het was niet zeurderig bedoeld hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind haar mooi maar daar blijft het bij. Die Ramirez ofzo uit Greys is wel mooi!
![]()
dag sq![]()
ik ben ook niet zo geilbaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
was ik vanavond net op vrouwen aan het geilen was jij er niet
sharana loopt een blauwtjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben ook niet zo geilbaardaarnaast hou ik vooral van mannen met lang zwart haar als het op geilen aankomt en daar maak je ook niet iedereen blij mee
die verft haar haarlokjes altijd roodquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:41 schreef Killditzie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nu op dreef hoor mensen![]()
neem jij eerst nog ff 5 biertjes dan, dat zwarte haar zie je dan ook vanzelfquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:42 schreef Stormqueen het volgende:
Maar sharana, als je nou een hele lage stem op zet, trap ik er misschien wel in!
Huh wat? Rood? En ze heeft blond haar?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die verft haar haarlokjes altijd rood
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Huh wat? Rood? En ze heeft blond haar?
Nee sorryquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:35 schreef princess-a het volgende:
Meeeurning deze eerste dag van het weekend!
Heeft hier iemand de ultieme 'ik heb migraine maar nog geen medicijnen' tip? Loop er nu sinds woensdagnacht mee rond en kan echt geen pijn meer hebbeniets waar je pijnstillerstoned van wordt zodat de Glamour Day voor mij vandaag wel door kan gaan
Ik was aan het werkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Is dat de zangeres van Evanescence?
En waar blijft Ijsdraakje met haar hete Finnen filmpje?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
ZOMG drie dwaze dagen!!
We gingen ff kussens halen omdat de onze na zes jaar hun beste tijd wel gehad hebben. Sta je daar in die bak te kijken, douwen van die vijftigjarige vrouwen zichzelf er tussendoor om te graaien. Ik werd zo geirriteerd dat ik zelfs een kussen uit iemands klauwen heb getrokken*trots is*
gingen ze niet gillen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
ZOMG drie dwaze dagen!!
We gingen ff kussens halen omdat de onze na zes jaar hun beste tijd wel gehad hebben. Sta je daar in die bak te kijken, douwen van die vijftigjarige vrouwen zichzelf er tussendoor om te graaien. Ik werd zo geirriteerd dat ik zelfs een kussen uit iemands klauwen heb getrokken*trots is*
Nee, brabanders gillen alleen met carnaval en als PSV speeltquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gingen ze niet gillen?
trots hoor!
Jij en rozequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb een dekbedovertrek gevonden in hetzelfde patroon als het behang in de slaapkamert. Maar dan roze/paars![]()
oh ja, maar het is heel donkerroze, bijna rood. En ik kan roze prima hebben, alleen niet als make-upquote:
Oh god, ik wil ze niet zien hoor!quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:02 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Oh god, ik wil ze niet zien hoor!![]()
Ik ben met opzet een tijd weggebleven uit de topics hier, vanwege een compleet uit de hand gelopen nagellakverslaving.
Mag niet opnieuw in de verleiding komen
picsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:05 schreef Lindytje het volgende:
Ik lak mijn nagels te weinig... het lijkt nu net of een kind van 5 mijn nagels heeft gelakt, mijn halve handen zitten onder
die shippen toch geen nagellak naar het buitenland?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:04 schreef DeltaCephei het volgende:
ASOS heeft een beautysale. Illamasqua voor £6,50.. Essie £2.. ASOS Paint Pot by Ciaté £1..
Yup! de 28e geshipt!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
whut via TD? dan koemn die van mij misschien ook wel!!
oh hou op hoor, ik ga gillen
Wel naar NL sinds kortquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die shippen toch geen nagellak naar het buitenland?
Per lakje, of per pakketje?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:10 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Wel naar NL sinds kortVerzendkosten zijn £2,27
Ikke welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:26 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Illamasqua RampageHelaas keine centen
Zijn jullie al aan het kijken?
dank nogquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:55 schreef Mirjam het volgende:
dan moet alleen cyntiaa nog een envelop binnenkrijgen
laat je hetm me weten als je hem hebt cyntiaaa?
Helemaal onderaan de site, CC en PP!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
hoe kun je betalen bij asos? waarom zie ik het niet zo snel
Ja, Lindy heeft zojuist een lijstje gePMd aan Sjaantjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik skip de asos sale even. Ze hebben alice nog wel zag ik! En lindy
Maar ik heb heul niet meegedaan met de RBL'squote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik skip de asos sale even. Ze hebben alice nog wel zag ik! En lindy
ik doelde op je lakkunstenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar ik heb heul niet meegedaan met de RBL's
staat je smtp wel goed?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WORD GVD SCHIJTZIEK VAN![]()
Laptop was opnieuw geinstalleerd, hij had outlook er weer opgezet, alleen met foute account voor mn email. account verwijderd en goede erin gedaan. Maar nu op een of andere manier haalt ie alleen mn mail binnen en verstuurd ie niks, omdat dat wss via dat oude account nog gaat. 'Ja dan moet je office eraf halen en er weer opnieuw opzetten'.
DAT KAN TOCH WEL MAKKELIJKER.
"Ja vraag maar aan je broer ofzo".
stik lekker in je xbox mongool
staan je smtp en pop3 server wel goed?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WORD GVD SCHIJTZIEK VAN![]()
Laptop was opnieuw geinstalleerd, hij had outlook er weer opgezet, alleen met foute account voor mn email. account verwijderd en goede erin gedaan. Maar nu op een of andere manier haalt ie alleen mn mail binnen en verstuurd ie niks, omdat dat wss via dat oude account nog gaat. 'Ja dan moet je office eraf halen en er weer opnieuw opzetten'.
DAT KAN TOCH WEL MAKKELIJKER.
"Ja vraag maar aan je broer ofzo".
stik lekker in je xbox mongool
pop3 staat goed want ze krijgt mail binnen, de smtp zal wel niet goed staanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
staan je smtp en pop3 server wel goed?
ik heb geen pop3quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pop3 staat goed want ze krijgt mail binnen, de smtp zal wel niet goed staan
k log wel ff in op msn
wat is je provider?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen pop3 maar IMAP oid.
Dat was goed, maar die andere hadden we geprobeerd met pop3 en dat was fout, die is eruit maar daar staat nog wel een postvak in en alles van :S Dat is toch niet goed?
'Dat geeft niks hoor'
Wel dus mongool, lekker snel afmaken zodat je 2 minuten langer kan xboxen
ja jij bent de vakidioot... Ik wist niet meer zeker wat nou wat wasquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pop3 staat goed want ze krijgt mail binnen, de smtp zal wel niet goed staan
k log wel ff in op msn
ben benieuwd hoeveel uur het duurtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, haarvrij, dat is altijd fijn!!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zelf?![]()
contact@lacquercocktail.com
Dat dan weer wel... wij hebben altijd lekker een sien-vachtje op het dekbed...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben benieuwd hoeveel uur het duurt
nee, ze rust zeker alleen, net als onze nazenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat dan weer wel... wij hebben altijd lekker een sien-vachtje op het dekbed...
Terwijl ze er toch nooit op slaapt!
Soms misschien, heel eventjes...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ze rust zeker alleen, net als onze nazen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Soms misschien, heel eventjes...
Hoewel ze nu bijna niet meer boven komt, want madame is een keer van de trap geflikkerd en nu komt ze alleen met héél veel coaching nog naar beneden. Dus dan sta je wie unne mongol 10 minuten op de trap: 'kom maar Sientje!! Jaaaaaaaa, kom maar hoor!! Is helemaal niet eng!!'
Ja, en dan dat gejank er bij: Oeeeeehhhhhwoewoewoewoe....huuuuuuoooeeeeeeeeeeequote:
O.P.I Spanish Collection - Can You Tapas This! / 15ml 1 £4.00 £4.00quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, en dan dat gejank er bij: Oeeeeehhhhhwoewoewoewoe....huuuuuuoooeeeeeeeeeee
En hárd! Dus dan wil je wel coachen
Troep?? troep???quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:37 schreef Sharana_LV het volgende:
oke, bij spaceinvaders werkt alles weer ... mijn mandje zit vol met troep van lindy ... nu nog even bestellen en dan kan ik weer verder met schoonmaken
Ja, klopt helemaal!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
O.P.I Spanish Collection - Can You Tapas This! / 15ml 1 £4.00 £4.00
O.P.I Spanish Collection - Pamplona Purple / 15ml O.P.I Spanish Collection - Pamplona Purple / 15ml 1 £4.00 £4.00
O.P.I Spanish Collection - Barefoot In Barcelona / 15ml O.P.I Spanish Collection - Barefoot In Barcelona / 15ml 1 £4.00 £4.00
Models Own Sultry Nail Polish Collection - Green Tea / 14ml Models Own Sultry Nail Polish Collection - Green Tea / 14ml 1 £1.00 £1.00
Models Own Nail Polish - Purple Poppy / 14ml Models Own Nail Polish - Purple Poppy / 14ml 1 £3.00 £3.00
Models Own Nail Polish - Slate Green / 14ml Models Own Nail Polish - Slate Green / 14ml 1 £3.00 £3.00
Models Own Nail Polish - Purple Grey / 14ml Models Own Nail Polish - Purple Grey / 14ml 1 £3.00 £3.00
klopt toch?
wat voor shipping wil je?quote:
Doe maar de tweedequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat voor shipping wil je?
*
Standard Delivery
Delivered on or before Monday 11 October 2010
£2.27
*
Express
Delivered on or before Wednesday 06 October 2010
£4.53
De rekening uiteindelijk:quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De rekening uiteindelijk:
Product Name Quantity Unit Price Total
Models Own Nail Polish - Purple Grey / 14ml Models Own Nail Polish - Purple Grey / 14ml 1 £3.00 £3.00
Models Own Nail Polish - Slate Green / 14ml Models Own Nail Polish - Slate Green / 14ml 1 £3.00 £3.00
Models Own Nail Polish - Purple Poppy / 14ml Models Own Nail Polish - Purple Poppy / 14ml 1 £3.00 £3.00
Models Own Sultry Nail Polish Collection - Green Tea / 14ml Models Own Sultry Nail Polish Collection - Green Tea / 14ml 1 £1.00 £1.00
O.P.I Spanish Collection - Barefoot In Barcelona / 15ml O.P.I Spanish Collection - Barefoot In Barcelona / 15ml 1 £4.00 £4.00
O.P.I Spanish Collection - Pamplona Purple / 15ml O.P.I Spanish Collection - Pamplona Purple / 15ml 1 £4.00 £4.00
O.P.I Spanish Collection - Can You Tapas This! / 15ml O.P.I Spanish Collection - Can You Tapas This! / 15ml 1 £4.00 £4.00
Sub total: £22.00
Continue Shopping Edit Basket Delivery: £4.53
Grand Total £26.53
ik pm je zodra ik de omgerekende rekening heb van PP!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
doe maar even een PM met je rekeningnummer, dan komen de centjes er zo aan! (weet je toevallig ook een wisselkoers? Heb je PP of CC gebruikt? Dat scheelt in wisselkoers toch?)
Nou ja, doe maar even een pmmen als je wil
OK!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik pm je zodra ik de omgerekende rekening heb van PP!
Is er geen Nikie? :pquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een ASOS paint by ciaté heet Gwen
bestellen gaat
Er liep hier deze week trouwens iemand die op Nick lijktquote:
Schiet m neerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er liep hier deze week trouwens iemand die op Nick lijkt
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:14 schreef PriemGirl het volgende:
Gmrpfl... Net terug van Hellemond(Vriend moet pak hebben.. Niet geslaagd, dus morgen mogen we naar Eindhoven grmfpl). Maar... Hond zat alleen thuis; heeft ie onze harde schijf van de wii aan gort gebeten
Heeft tig speeltjes liggen en dan moet ie toch weer iets van tafel afpikken zucht..
Ik ook gefaald, toch. Waren wat dingen die ik niet kon laten liggenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:59 schreef Diconnected het volgende:
mandje gevuld bij Asos. En weer geleegdEn Space vind me een kutwijf
quote:ASOS Paints by Ciaté - Victoria / One Size 1 £1.00
ASOS Paints by Ciaté - Olivia / One Size 1 £1.00
ASOS Paints by Ciaté - Lauren / One Size 1 £1.00
ASOS Paints by Ciaté - Lily / One Size 1 £1.00
ASOS Paints by Ciaté - Megan / One Size 1 £1.00
Illamasqua Nail Varnish - Muse / 15ml 1 £5.00
ASOS Paints by Ciaté - Alexa / One Size 1 £1.00
Essie Trend Collection - Pink Parka / 15ml 1 £2.00
Essie Trend Collection - Mint Candy Apple £2.00
Essie Trend Collection - Mink Muffs / 15ml 1 £2.00
Sub total: £17.00
Delivery: £2.27
Grand Total £19.27
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:59 schreef Diconnected het volgende:
mandje gevuld bij Asos. En weer geleegdEn Space vind me een kutwijf
Duurt gewoon belachelijk lang binnen NL.quote:
JE HEBT EEN LAKJE GEKOCHT MET MIJN NAAMquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook gefaald, toch. Waren wat dingen die ik niet kon laten liggen
[..]![]()
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
JE HEBT EEN LAKJE GEKOCHT MET MIJN NAAM
*gaat lakkie zoeken en hopen dat ie niet groen wasquote:
Ja nou ja wie weet zometeen nog? Vind ik dan. Teambuilding vanochtend was wel vet trouwens, van alles klimmen en klauteren enzoquote:
cool! Was het ook nuttig? Voor het team?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja nou ja wie weet zometeen nog? Vind ik dan. Teambuilding vanochtend was wel vet trouwens, van alles klimmen en klauteren enzo!
nee mooi blauwquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
*gaat lakkie zoeken en hopen dat ie niet groen was*
Boeit mij dat, ga toch wegquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
cool! Was het ook nuttig? Voor het team?
quote:Eyeko Nail Polish Collection - Posh / One Size/One Size/Taille Unique /Einheitsgröße XBBDB1170982 1 1.25
Eyeko Nail Polish Collection - Lilac / One Size/One Size/Taille Unique /Einheitsgröße WBBDB896910 1 1.25
O.P.I Brights Nail Lacquers - Dating A Royal / 15ml/15ml/15ml/15 ml RBBDB534006 1 6.00
ASOS Paints by Ciaté - Paris / One Size/One Size/Taille Unique /Einheitsgröße VBBDB821287 1 1.00
ASOS Paints by Ciaté - Kate / One Size/One Size/Taille Unique /Einheitsgröße VBBDB821284 1 1.00
ASOS Paints by Ciaté - Katy / One Size/One Size/Taille Unique /Einheitsgröße VBBDB821288 1 1.00
ASOS Paints by Ciaté - Alexa / One Size/One Size/Taille Unique /Einheitsgröße VBBDB821283 1 1.00
ASOS Paints by Ciaté - Lily / One Size/One Size/Taille Unique /Einheitsgröße XBBDB1017362 1 1.00
ASOS Paints by Ciaté - Blake / One Size/One Size/Taille Unique /Einheitsgröße XBBDB1017364 1 1.00
ASOS Paints by Ciaté - Lauren / One Size/One Size/Taille Unique /Einheitsgröße XBBDB1017363 1 1.00
O.P.I Spanish Collection - Barefoot In Barcelona / 15ml/15ml/15ml/15 ml VBBDB828828 1 4.00
Essie Trend Collection - Mint Candy Apple- NEW / 15ml/15ml/15ml/15 ml XBBDB943236 1 2.00
Essie Fashion Collection - Haute As Hello / 15ml/15ml/15ml/15 ml YBBDB1199470 1 4.00
ASOS Paints by Ciaté - Victoria / One Size/One Size/Taille Unique /Einheitsgröße
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:04 schreef tliciouz het volgende:
[quote]Eyeko Nail Polish Collection - Posh / One Size/One Size/Taille Unique /Einheitsgröße XBBDB1170982 1 1.25
Eyeko Nail Polish Collection - Lilac / One Size/One Size/Taille Unique /Einheitsgröße WBBDB896910 1 1.25
Ik niet! Ik ben snert aan het kokenquote:
Hè gedsie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik niet! Ik ben snert aan het koken
Nomnomquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik niet! Ik ben snert aan het koken
Doe maarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:39 schreef tliciouz het volgende:
Dames, ik ben mijn sieradenkistje aan het uitmesten. Ik heb nogal wat er bij zitten dat ik niet meer gebruik en zonde vind om weg te gooien. Zal ik er foto's van maken en dan kunnen jullie kijken of je er wat leuks tussen zit? Het is maar een idee, wil er ook niets voor hebben want gooi het anders toch weg?
Die kip is niet ongezond hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:36 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Hè gedsie.
Ik ben vandaag Braadstomen van maggi aan het uitproberen met aardappelschijfjes ofzo
Dus vet ongezond, maar ach
Sieradenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:39 schreef tliciouz het volgende:
Dames, ik ben mijn sieradenkistje aan het uitmesten. Ik heb nogal wat er bij zitten dat ik niet meer gebruik en zonde vind om weg te gooien. Zal ik er foto's van maken en dan kunnen jullie kijken of je er wat leuks tussen zit? Het is maar een idee, wil er ook niets voor hebben want gooi het anders toch weg?
ik ook niet, daarom flikker ik er altijd kipfilets inquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Sieradenja doe maar, ben benieuwd
Ik probeer m'n moeder ook aan het braadstomen te krijgen, maar ze houd niet van kluiven
Ik zat al te denken, kan dat ook? Maar ja dus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook niet, daarom flikker ik er altijd kipfilets in
zeker! En het vlees is dan echt supermals en sappigquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zat al te denken, kan dat ook? Maar ja dus.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn hectic is binnendank ijsdraakje!
Die doppen zijn echt belachelijk ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben m nu aan het lakken, wát een liefdeWat een stom dopje ook
Ik heb het nu met kipfilet, geloof iets van 500-600 gram, dat leek me wel weer genoegquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
Je kan er alles in tiefen, denk dat het met varkenshaas ook heel lekker is
Varkenshaas braadstomen? Culinaire barbaar!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
Je kan er alles in tiefen, denk dat het met varkenshaas ook heel lekker is
Die ketting met 2 blaadjesquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:31 schreef tliciouz het volgende:
Oke hier zijn ze dan.Hoop niet dat jullie er teveel van verwacht hebben.
Alles word uiteraard schoongemaakt als ik het verzend.
1. h&m soort van parelmoer schelpjes oorbellen.
[ link | afbeelding ]
2. Lange h&m ketting met blaadjes.
[ link | afbeelding ]
3. Horloge. Nooit gedragen zitten wel een aantal krassen op maar dat komt omdat hij tussen alle sieraden gezeten heeft. Als je deze wilt alsjeblieft wel alleen nemen als je hem ook echt gaat dragen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
4. h&m armband.
[ link | afbeelding ]
5. h&m ketting, met groot zwart iets er aan.
[ link | afbeelding ]
6. Primark oorbelletjes, deze gebruik ik niet, heb ze alleen om het gouden en zilveren paar strikjes gekocht.
[ link | afbeelding ]
7. h&m paarse en witte knopjes.
[ link | afbeelding ]
8. h&m oorbellen.
[ link | afbeelding ]
9. Voor iemand die er nog naar op zoek is de transdesign armband.![]()
[ link | afbeelding ]
10. h&m oorbellen.
[ link | afbeelding ]
11. Ketting van de h&m even aanfoto gemaakt zodat je hem beter kan zien.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
12. Zilveren armband.
[ link | afbeelding ]
Zo het lijkt wel een verkoop advertentie.Maar goed heb ik ook weer wat te doen gehad deze avond.
Haha ik zei het nog tegen Jochem. Ik houd deze maar apart voor Debster want die wilt hem vast wel.quote:
Hihi. Zal ik even PMen danquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ik zei het nog tegen Jochem. Ik houd deze maar apart voor Debster want die wilt hem vast wel.
Heel vaak met CG glittersquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:59 schreef kieskleurig het volgende:
Wat zijn die China Glaze Halloween glitters grof zeg
Alsof ik schuurpapier op mijn nagels heb.
Ja. Maar even later denk je dat je al die lakjes helemaal niet kan missen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:13 schreef mirannie het volgende:
Waarom heb ik toch zo hard het gevoel dat ik mijn stash moet uitruimen? Alsof er van alles in zit dat ik toch niet vaker dan 1 keer ga gebruiken en daarom dus net zo goed weg kan...
Hebben jullie dat ook wel eens?? Dat je denkt: waar slaat dit op? Wat moet ik met zoveel en ga ik het grootste gedeelte uberhaupt vaker dan 1 keer dragen?
De suede heb ik wel als je wiltquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:16 schreef tliciouz het volgende:
Oh en dames. Ik heb trouwens een vraagje. Ik wil heel graag OPI - You Don't Know Jacques! hebben. Is er iemand die hem kwijt wilt misschien?
Heel herkenbaarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:13 schreef mirannie het volgende:
Waarom heb ik toch zo hard het gevoel dat ik mijn stash moet uitruimen? Alsof er van alles in zit dat ik toch niet vaker dan 1 keer ga gebruiken en daarom dus net zo goed weg kan...
Hebben jullie dat ook wel eens?? Dat je denkt: waar slaat dit op? Wat moet ik met zoveel en ga ik het grootste gedeelte uberhaupt vaker dan 1 keer dragen?
Die heb ik al.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De suede heb ik wel als je wilt
Heb ik nou opquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De suede heb ik wel als je wilt
In ieder geval ondergoed, een onderstuk en bovenstuk en bijbehorende sokken/panty/leggingquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja. Maar even later denk je dat je al die lakjes helemaal niet kan missen.
Oh, gelukkig ben ik dus niet de enige. Heb het al heel vaak gehad trouwens. En ik denk dat ik toch maar eens drastisch ga sorteren. Daarmee bestaat wel de kans dat straks 60% van mijn stash paars isquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:18 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Heel herkenbaar
Niet alleen met stash uitzoeken, maar vooral met het maar blijven kopen. Ik heb echt zoveel lakjes, zoveel untrieds en bleef maar kopen.
Daarom even weggebleven uit de SHJN topics en heb het nu wel weer even onder controle geloof ik. Zolang ik geen Burlesque lakjes zie ga ik het wel volhouden..denk ik![]()
Erg fijn dat ik al zo twijfel terwijl ik het tik
Want paars.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
[..]
Oh, gelukkig ben ik dus niet de enige. Heb het al heel vaak gehad trouwens. En ik denk dat ik toch maar eens drastisch ga sorteren. Daarmee bestaat wel de kans dat straks 60% van mijn stash paars isPaars mag niet gaan
Me tooquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:20 schreef tliciouz het volgende:
Ben me nieuwe sieradenkistje aan het witten.
Preciesquote:
leuks?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Precies
Maar goed, net even in mijn spreadsheetje gekeken en er staan er 25 op de nominatie lijst om te vertrekken
Je bent bijna evenveel aan verzendkosten kwijt. Want als je met iemand mee besteld moet je ook verzendkosten van daar naar hier en van nl naar jou huis betalen. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:31 schreef Linnie20v het volgende:
Gaat er nog iemand bij Asos bestellen?
Ik wil een lakkie hebben, maar ga er niet speciaal voor bestellen.
Verzenden is inderdaad maar 2.25 pond o.i.d dus veel goedkoper is het niet om samen te bestellenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je bent bijna evenveel aan verzendkosten kwijt. Want als je met iemand mee besteld moet je ook verzendkosten van daar naar hier en van nl naar jou huis betalen. Of zie ik dat verkeerd?en je hebt een excuus om nog een lakje mee te bestellen.
HAHAHA zo denk ik ook altijd, prachtigquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:36 schreef princess-a het volgende:
maar als mn bestelling morgenochtend nog op voorraad is was het voorbestemd en bestel ik alsnog
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:24 schreef Diconnected het volgende:
Ik sta te dansen in m'n ondergoed. Ik heb zin in feestjahhhhhh
meestal zijn dat toch de vrouwen die dat denken?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
Ik heb net een 'zwaar' gesprek metgehad over onze relatie.
Men....it ain't all roses
snap da dan es!!
Ik laat het je wel weten als ik tijd heb gehad om het uit te zoeken. Misschien zit er nog wel wat voor je bijquote:
Ik wil ChG party hearty en Zoya valerie (is toch die paarse??? haal alles door elkaar) en verder nog ruilen voor oudjes die onmogelijk te vinden zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil er nog 2 dit jaar: peace on earth van china glaze en crystal van zoya. Dan is het wel mooi geweest
Heb vanmiddag al 2 bestellingen gedaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:31 schreef Linnie20v het volgende:
Gaat er nog iemand bij Asos bestellen?
Ik wil een lakkie hebben, maar ga er niet speciaal voor bestellen.
Heel goed, ben trots op jequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Verzenden is inderdaad maar 2.25 pond o.i.d dus veel goedkoper is het niet om samen te bestellen
Ik gooide net mijn hele mandje vol bij Asos, toen keek ik naar mn nieuwe prachtige laarzen aan mn voeten en klikte ik zonder pardon op het kruisje![]()
maar als mn bestelling morgenochtend nog op voorraad is was het voorbestemd en bestel ik alsnog
Mja schijnbaar zijn bij ons de rollen omgedraaid.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meestal zijn dat toch de vrouwen die dat denken?Gaat ie wel een beetje?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:55 schreef Mirjam het volgende:
dan moet alleen cyntiaa nog een envelop binnenkrijgen
laat je hetm me weten als je hem hebt cyntiaaa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |