En partner ruil ook niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mag niet van.
[..]
Hihi PAST NIET.
Ge kent een Bossche Bol krijgen zegtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En partner ruil ook niet?Elke keer als Lassie in jou fobo kijkt is het oh nice.
Nou vooruit, wel bij Jan graag.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ge kent een Bossche Bol krijgen zegt. Waarbij hij meewarrig zijn hoofd schudt.
ik vind het erger als ze van die mooie volle lippen hebben!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:39 schreef Lindytje het volgende:
Ik haat vrouwen met perfecte wenkbrauwen. Ik wil ze ook. Ik heb een obsessie
Is dat de zangeres van Evanescence?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:36 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
En dat ik haar wenkbrauwen wil hebben. Dus.
Kom maar halenquote:
een maar? hij heeft toch twee bossche bolletjes?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ge kent een Bossche Bol krijgen zegt. Waarbij hij meewarrig zijn hoofd schudt.
Dude stop. ik zie het weer voor me.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
een maar? hij heeft toch twee bossche bolletjes?
Met een dinosaurus eropquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
een maar? hij heeft toch twee bossche bolletjes?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dude stop. ik zie het weer voor me.
Jep!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Is dat de zangeres van Evanescence?
En waar blijft Ijsdraakje met haar hete Finnen filmpje?
Nee, bij mij zijn het echt wenkbrauwen. Ik word jaloers van perfecte wenkbrauwenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind het erger als ze van die mooie volle lippen hebben!
jaaa die is super mooi!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:41 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en zo ongeveer de eerste vrouw waarvan ik dacht: OMG!! Misschien val ik wel op vrouwen!![]()
[ afbeelding ]
Echt, perfectie
om weer even over lakjes te lullenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mirjam, ik heb de lakjes binnen, dankjewel
Ik moet werkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:46 schreef Diconnected het volgende:
damn we gaan lekker he damesssss!
wie heeft er zin om zondag ergens te gaan meeten ofzo? ik heb nog een albert heijn treinkaartje en die moet voor de 8e worden gebruikt
ik klinkt wel desperate zo hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:46 schreef Diconnected het volgende:
wie heeft er zin om zondag ergens te gaan meeten ofzo? ik heb nog een albert heijn treinkaartje en die moet voor de 8e worden gebruikt
Dat is nu echt mijn droomvrouw.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
wenkbrauwen + lippen = perfect
[ afbeelding ]
heb verjaardag van neefjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:46 schreef Diconnected het volgende:
Tha bitch!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
wenkbrauwen + lippen = perfect
[ afbeelding ]
de mijne ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is nu echt mijn droomvrouw.En iedereen kan doen en laten wat hij wil over haar plastische chirurgie wat ik overigens reuze mee vind vallen. Ze is en blijft mega sexy.
Valt best mee hoor!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik klinkt wel desperate zo hefail
Solly, zaterdag of zondag naar Ikeaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:46 schreef Diconnected het volgende:
ik kan alleen avond daten maar geen idee hoe lang je moet reizen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef Diconnected het volgende:
yeah ik ben altijd van de last moment dingen enzo
als alles meezit.. 1,5 uur volgens mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kan alleen avond daten maar geen idee hoe lang je moet reizen!
ja ik begin mezelf ook weer verrot te vndenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:56 schreef Lindytje het volgende:
Kak zeg, ik word chagrijnig van al die perfecte wijven op die foto's.
das wel lang voor drankje doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
als alles meezit.. 1,5 uur volgens mij
truste!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:58 schreef Lindytje het volgende:
Oh,is klaar met douchen, tijd om ons mandje in te gaan.
Tot morgen chickies!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'welterusten'quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:58 schreef Lindytje het volgende:
Oh,is klaar met douchen, tijd om ons mandje in te gaan.
Tot morgen chickies!![]()
het wordt ook echt van 2 tot ongeveer 6 gevierd, net tijden dat je ervoor en erna niet echt wat kan doen!quote:
grrquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het wordt ook echt van 2 tot ongeveer 6 gevierd, net tijden dat je ervoor en erna niet echt wat kan doen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Killditzie op 01-10-2010 23:35:03 ]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:23 schreef Killditzie het volgende:
[..]
eh waarom DC?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee alleen of ze het wel leuk vind als er fotos van haar gepost worden, maar daar reageert ze vast zelf wel op!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef Killditzie het volgende:
Omdat ze mooi is met dr oranje lippies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind haar mooi maar daar blijft het bij. Die Ramirez ofzo uit Greys is wel mooi!![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef Killditzie het volgende:
Nou, ik edit hem voor de zekerheid maar weg dan.het was niet zeurderig bedoeld hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind haar mooi maar daar blijft het bij. Die Ramirez ofzo uit Greys is wel mooi!
![]()
dag sq![]()
ik ben ook niet zo geilbaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
was ik vanavond net op vrouwen aan het geilen was jij er niet
sharana loopt een blauwtjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben ook niet zo geilbaardaarnaast hou ik vooral van mannen met lang zwart haar als het op geilen aankomt en daar maak je ook niet iedereen blij mee
die verft haar haarlokjes altijd roodquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:41 schreef Killditzie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nu op dreef hoor mensen![]()
neem jij eerst nog ff 5 biertjes dan, dat zwarte haar zie je dan ook vanzelfquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:42 schreef Stormqueen het volgende:
Maar sharana, als je nou een hele lage stem op zet, trap ik er misschien wel in!
Huh wat? Rood? En ze heeft blond haar?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die verft haar haarlokjes altijd rood
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Huh wat? Rood? En ze heeft blond haar?
Nee sorryquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:35 schreef princess-a het volgende:
Meeeurning deze eerste dag van het weekend!
Heeft hier iemand de ultieme 'ik heb migraine maar nog geen medicijnen' tip? Loop er nu sinds woensdagnacht mee rond en kan echt geen pijn meer hebbeniets waar je pijnstillerstoned van wordt zodat de Glamour Day voor mij vandaag wel door kan gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |