abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87075423
Aanschouw hier; het vijftiende autorij topic.

Discussieer hier over:
- Autorijden in het algemeen
- Ergernissen, irritaties in het verkeer
- Auto's
- Klussen aan auto's
- Poetsen van je heilige koe
- Al het overige dat je kwijt zou willen gerelateerd aan het onderwerp

De vorige topics zijn hier te vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:48:46 #2
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_87075469
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:44 schreef Piles het volgende:

[..]

Of doe hier een oproep B-)
Precies.
pi_87084264
Vandaag weer flink gereden (voor mijn doen dan ;)), eerst naar Nijmegen en weer naar huis en toen naar Eindhoven. Alleen terug vanaf Eindhoven was niet tof, was zo ontzettend donker op de A50, voor het eerst alleen lang stuk rijden in het donker, was blij dat ik thuis was :')
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:43:59 #4
314372 Goddelijker
pi_87084340
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:42 schreef Empathologica het volgende:
Vandaag weer flink gereden (voor mijn doen dan ;)), eerst naar Nijmegen en weer naar huis en toen naar Eindhoven. Alleen terug vanaf Eindhoven was niet tof, was zo ontzettend donker op de A50, voor het eerst alleen lang stuk rijden in het donker, was blij dat ik thuis was :')
Radio aan, raam op een kiertje en gaan *O*
pi_87084507
Ja dat had ik ook hhaha, ben gewoon een watje :P
pi_87084647
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Radio aan, raam op een kiertje en gaan *O*
De opkomende zon tegemoet rijden is ook awesome O+
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:51:38 #7
314372 Goddelijker
pi_87084674
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:47 schreef Empathologica het volgende:
Ja dat had ik ook hhaha, ben gewoon een watje :P
Is ook wel schattig. :Y
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 10:21:23 #8
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87090851
Oehh, is er alweer een nieuwe O+
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_87090890
Gisteren heb ik nog een goeie 200 km gereden.
Het was tof, maar na 2 uur begon ik het te voelen aan mijn achterste, blij dat ik er was!
pi_87093777
Vanochtend voor het eerst alleen de snelweg op geweest. Ging goed, tot er twee een racespelletje gingen doen en mij dus links en rechts gingen inhalen en toen vlak voor me langs omdat ze toch die afslag op het allerlaatste momentje moesten hebben, waarbij ze bijna op andere auto's knalden die daar dus reden. Grijze haren, echt waar.

Op de terugweg een stuk waar je van 80 naar 50 gaat. Rijdt er voorop een bejaarde die ineens 30 ofzo ging rijden, iedereen vol op de rem. Later stond ik naast hem bij het stoplicht, hij had rood, gaat ie ineens stoppen :') . Die man zat maar te gebaren en te ruziën met z'n vrouw leek het, maar de tering hé.

Net de garage gebeld dat ik de auto niet vandaag kan ophalen, schijnt heel raar te zijn dat je dat even meldt. Ik denk: ik bel even voor ze zich afvragen of die auto nog eens opgehaald zal worden. M'n vader kent die mensen, ook persoonlijk, maar ik dus niet. En ik heb de stem van een 12-jarige, dus ik werd heel denigrerend toegesproken -O- . Ik laat gewoon even weten dat ik hem niet op kan halen, vandaag in ieder geval niet, bij gebrek aan een lift en ik ga over een uur ook weer weg. Dus ik vragen of hij misschien gebracht kan worden, doen ze bij m'n vader ook altijd, krijg ik allemaal commentaar dat ze maar met 4 man staan en geen eigen werkplaats hebben weet ik veel wat. Ho ho, het hoeft niet vandaag. Toen ik zei welke auto het betrof en m'n naam en adres noemde was ie ineens heel aardig en zouden ze hem maandag langsbrengen :') . Aardige mensen, echt. Volgende keer laten we de auto gewoon een week staan tot we hem op kunnen halen :') .
Tap tap tap
pi_87093915
O ja, ik weet niet wat de Yaris heeft, maar ik werd steeds gelanceerd als ik wegreed :{ . Als ik dan minder gas gaf, sloeg ie af :') .
Tap tap tap
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:30:16 #12
314372 Goddelijker
pi_87093939
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:29 schreef CherryLips het volgende:
O ja, ik weet niet wat de Yaris heeft, maar ik werd steeds gelanceerd als ik wegreed :{ . Als ik dan minder gas gaf, sloeg ie af :') .
Kort aangrijpingspunt van de koppeling.
pi_87095973
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Vanochtend voor het eerst alleen de snelweg op geweest. Ging goed, tot er twee een racespelletje gingen doen en mij dus links en rechts gingen inhalen en toen vlak voor me langs omdat ze toch die afslag op het allerlaatste momentje moesten hebben, waarbij ze bijna op andere auto's knalden die daar dus reden. Grijze haren, echt waar.

Op de terugweg een stuk waar je van 80 naar 50 gaat. Rijdt er voorop een bejaarde die ineens 30 ofzo ging rijden, iedereen vol op de rem. Later stond ik naast hem bij het stoplicht, hij had rood, gaat ie ineens stoppen :') . Die man zat maar te gebaren en te ruziën met z'n vrouw leek het, maar de tering hé.

Net de garage gebeld dat ik de auto niet vandaag kan ophalen, schijnt heel raar te zijn dat je dat even meldt. Ik denk: ik bel even voor ze zich afvragen of die auto nog eens opgehaald zal worden. M'n vader kent die mensen, ook persoonlijk, maar ik dus niet. En ik heb de stem van een 12-jarige, dus ik werd heel denigrerend toegesproken -O- . Ik laat gewoon even weten dat ik hem niet op kan halen, vandaag in ieder geval niet, bij gebrek aan een lift en ik ga over een uur ook weer weg. Dus ik vragen of hij misschien gebracht kan worden, doen ze bij m'n vader ook altijd, krijg ik allemaal commentaar dat ze maar met 4 man staan en geen eigen werkplaats hebben weet ik veel wat. Ho ho, het hoeft niet vandaag. Toen ik zei welke auto het betrof en m'n naam en adres noemde was ie ineens heel aardig en zouden ze hem maandag langsbrengen :') . Aardige mensen, echt. Volgende keer laten we de auto gewoon een week staan tot we hem op kunnen halen :') .
Heb je een auto gekocht? *O*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_87096041
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:39 schreef GuitarJJ het volgende:
Autorijden _O_
Ik geef er geen fuck om weet je dat? Het is handig als vervoermiddel maar ik kan er echt niet van genieten ofzo :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_87096424
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik geef er geen fuck om weet je dat? Het is handig als vervoermiddel maar ik kan er echt niet van genieten ofzo :')
Tja, dat kan :)
Ik vind het wel leuk om ritjes te maken, maar heb dan ook pas een half jaar mijn rijbewijs.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:53:38 #17
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87096494
Mijn ritje snelweg ging niet door ;(
Ik zou iemand naar R'dam Airport brengen, maar die had op het laatste moment ineens een andere chauffeur gevonden. Geen idee waarom, de laatste keer vond ie dat ik zo 'relaxed' reed. Nja, het is graag of niet hoor. Misschien dat ik dadelijk alsnog de rit ga maken.

@Cherry: Fijn zo'n ervaring, ga je iets alleen doen, loopt het weer zo :{
Mensen in een garage zijn niet de meest fijngevoelige mensen, reed laatst terug omdat ik het vermoeden had dat het lampje van mijn airco niet brandde. Maar bij de garage zeiden ze van wel, maar dat je dat alleen in het donker zou zien :? Verder werd er heel erg denigerend gedaan. Had 'm bij een hele rij nieuwe auto's neergezet, ging er zelfs eentje vragen of ie 'm op de middelstraat moest zetten voor me :')
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:00:07 #18
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87096697
Wat ik vergeet te vragen:

Ik heb op dit moment een crappy radio. Ik heb hem gekregen van de dealer waar ik 'm vandaan heb. Er zitten 6 radiozenders op, geen casette en al helemaal geen CD. Nu wil ik misschien over een tijdje, aantal maanden wel een nieuwe radio. Is zoiets makkelijk in te bouwen? Ik heb nu een hele kast, waar het frontje vanaf kan. Dat is behoorlijk irritant, want dat ding is hartstikke klein, en ben hem dan ook al twee keer bijna kwijtgeraakt..
pi_87097068
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:51 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Tja, dat kan :)
Ik vind het wel leuk om ritjes te maken, maar heb dan ook pas een half jaar mijn rijbewijs.
De eerste ritjes vond ik ook wel tof maar voor de rest, als ik me kan laten rijden zal ik het niet laten :+
pi_87097263
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:30 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Kort aangrijpingspunt van de koppeling.
Maar dat had hij eerst nog niet voor zover ik weet, ik schoot nu zowat de garage uit :') .
Tap tap tap
pi_87097323
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Heb je een auto gekocht? *O*
Nee :P Heb het niet echt nodig, kan altijd de auto van m'n vader lenen. Als ie niet stuk is. Ik ga er maandag denk ik wat korte stukjes mee rijden, ik vertrouw dat ding niet meer :') .
Tap tap tap
pi_87097476
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:53 schreef Purdey het volgende:
Mijn ritje snelweg ging niet door ;(
Ik zou iemand naar R'dam Airport brengen, maar die had op het laatste moment ineens een andere chauffeur gevonden. Geen idee waarom, de laatste keer vond ie dat ik zo 'relaxed' reed. Nja, het is graag of niet hoor. Misschien dat ik dadelijk alsnog de rit ga maken.
Ga gewoon rijden joh, die auto staat er niet voor niks :D

Van autoradio's heb ik geen verstand, bij mij zat er een vrij nieuwe in :P Maar volgens mij is het niet echt ingewikkeld, als ie maar past (ook qua aansluitingen) :)
pi_87097503
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De eerste ritjes vond ik ook wel tof maar voor de rest, als ik me kan laten rijden zal ik het niet laten :+
Hoelang heb je je rijbewijs al? :)
Ik vond het in het begin ook nog niet echt leuk, maar hoe meer ik rij, hoe leuker het wordt :P
pi_87097652
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:21 schreef Piles het volgende:

[..]

Hoelang heb je je rijbewijs al? :)
Ik vond het in het begin ook nog niet echt leuk, maar hoe meer ik rij, hoe leuker het wordt :P
Heuh, een jaar of 8, 9. En hoe meer ik rij, hoe minder ik eraan vind :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Grrrrrrrr op 02-10-2010 14:33:35 (dt fouten :') ) ]
pi_87097680
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Heuh, een jaar of 8, 9. En hoe meer ik rij, hoe minder ik eraan vindt :')
Oh :D Nou ja, kan he :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')