Het hoort bij Den Haag, maar die schollenkoppen die er wonen denken er anders over.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:23 schreef pl4kkie het volgende:
Scheveningen is dat onderdeel van Den Haag? Of is het een opzichzelf staande stad?
is volgens mij stadsdeel. Net als Zeeheldenkwartier bijv.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:25 schreef pl4kkie het volgende:
Ah okee. Want een aantal van die mongolen in Oh Oh Cherso komen namelijk uit scheveningen. Maar ze zeggen dat ze allemaal uit Den Haag komenDus vroeg het me eigen af:P
Is dat zo? Ik ken heel dat programma niet trouwens.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:25 schreef pl4kkie het volgende:
Ah okee. Want een aantal van die mongolen in Oh Oh Cherso komen namelijk uit scheveningen.
Ja dat is zo. Sowiezo 3 komen er uit scheveningen. De rest weet ik zo gauw ff niet. Geen zin om optezoeken ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ken heel dat programma niet trouwens.
Scheveningen is inderdaad een stadsdeel. Zeeheldenkwartier dan weer niet, dat is gewoon een wijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:27 schreef Sport_Life het volgende:
is volgens mij stadsdeel. Net als Zeeheldenkwartier bijv.toch?
![]()
Ik moet eens wat minder op FOK! zitten en wat meer tv kijken. Wanneer komt het?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:32 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Sowiezo 3 komen er uit scheveningen. De rest weet ik zo gauw ff niet. Geen zin om optezoeken ook
Donderdags avond om 21:35 op rlt 5quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik moet eens wat minder op FOK! zitten en wat meer tv kijken. Wanneer komt het?
Dit komt er veel in voor:Pquote:
quote:
Hoe fucking triest ben je danquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef MissMSX het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)friend.html#comments
ja echt he?! Hoe verzin je 't..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef MissMSX het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)friend.html#comments
En welk luchtje is dat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:05 schreef Flappekz het volgende:
Schoenen gekauft![]()
En toch weer mn oude vertrouwde luchtje
Ik las Homoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |