Ik weet niet precies hoe het zat maar het was iets met de folder-structuur in Firefox.. Hoe dan ook, met HTC Sync heb ik geen ervaring. Wat haast wel zeker moet werken;quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk sync ik niet met facebook. ik HEB geen facebook. Ik HAAT facebook. Maar telkens blijft het opduiken.
Waarom krijg ik in HTX Sync dan de optie om bookmarks vanuit IE of vanuit Firefox te syncen en krijg ik heul geen melding dat het eigenlijk heul niet kan?
Trouwens, bookmarks zijn ook maar HTML. Sinds wanneer boeit het wat of ik die onder WIndows 7 of onder Android gebruik?![]()
Ik heb hem sinds vanmiddag. Denk je dat ik een week tijd ga vrijmaken om te kijken hoe een telefoon werkt of zo?
Wat is er mis met de default PDF-reader of Adobe Reader 9 for Android?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:42 schreef Ireyon het volgende:
Zelf lees ik zelden PDF's maar voor $3,99 heb je met RepliGo Reader een goede aankoop in handen
Dat je niet verder dan 100 % kan inzoomen. Ik weet niet wat jij zelf onder "inzoomen" verstaat, maar dit is dus een beetje hetzelfde als "promoveren naar het minimumloon".quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:26 schreef James1988 het volgende:
Wat is er mis met de default PDF-reader of Adobe Reader 9 for Android?
Ja, 16 t/m 24 oktober vanwege bouwwerkzaamheden tussen Arnhem en Arnhem Velperpoort.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:43 schreef Klonk het volgende:
De ICE's gingen in Oktober toch ook nog een weekje weer over Venlo naar Duitsland, weet iemand wanneer precies?
Dit weekend ook:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, 16 t/m 24 oktober vanwege bouwwerkzaamheden tussen Arnhem en Arnhem Velperpoort.
quote:Werkzaamheden Driebergen-Rhenen/Ede-Wageningen
Op 2 en 3 oktober vinden er werkzaamheden plaats tussen Driebergen-Rhenen en Driebergen - Ede-Wageningen.
ICE Amsterdam-Duitsland rijdt via een andere route en stopt niet te Arnhem, Oberhausen Duisburg en Duesseldorf, extra te Den Bosch, Eindhoven en Moenchengladbach.
Etc Etc Etc
Oh dat moet wel idd ja. Ze waren de afgelopen tijd druk bezig met het klaar zetten van van alles. Ze gaan bovenleidingmasten vervangen. Hoe nuttigquote:
ah mooi, ik heb nog een paar plekjes waar ik ze op de plaat wil zetten en het gaat Zondag mooi weer wordenquote:
Ik zal op je letten. Moet nog STEEDS langs Wickrath.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah mooi, ik heb nog een paar plekjes waar ik ze op de plaat wil zetten en het gaat Zondag mooi weer worden
Oh? Waarom dat dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat moet wel idd ja. Ze waren de afgelopen tijd druk bezig met het klaar zetten van van alles. Ze gaan bovenleidingmasten vervangen. Hoe nuttig
Wat bedoel je precies? Kan me zo niks voor de geest halen namelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Volgende week wordt begonnen met het doortrekken van het perron op Groningen trouwens. Moet in week 48 klaar zijn.
Hebben we het een paar weken geleden even over gehad. Het perroneiland van 6/7 wordt gelijkvloers doorgetrokken naar de andere perrons. 4/5/6 worden dan dus zes kopsporen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Kan me zo niks voor de geest halen namelijk
Geen idee eigenlijk. Lijkt me wel zo logisch.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:21 schreef dennistd het volgende:
Oh ja, was ik alweer helemaal vergeten
Ik neem aan dat de bovenleiding boven de a-sporen ook weggehaald wordt dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |