Ze heeft het onthoudenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:58 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
18 he.. met 23 jaar ervaring
Mijn geheugen laat me zelfs op vrijdagavond niet in de steekquote:
That's life...after deathquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:59 schreef xFriendx het volgende:
Ja lekker weer, zelfs als je dood bent naaien je vrienden je nog.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je laat het toe, das bijna hetzelfde. En je zit nog toe te kijken ook. Voyeur!
uhm....waar hadden we het ook al weer over?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:00 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Mijn geheugen laat me zelfs op vrijdagavond niet in de steek
Seks, altijd seks. Ook al lijkt het soms niet zo, toch seks.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
uhm....waar hadden we het ook al weer over?
Dat kan ik heb iets minder met Kurt..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die boeien me een stuk minder...en Freddie al helemaal niet
jij wel jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Seks, altijd seks. Ook al lijkt het soms niet zo, toch seks.
Ja.. en dan draaien ze echt niet wat er in je last will stond..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:59 schreef xFriendx het volgende:
Ja lekker weer, zelfs als je dood bent naaien je vrienden je nog.
Duh... man hierquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Seks, altijd seks. Ook al lijkt het soms niet zo, toch seks.
Eh... over vrijdagavond..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
uhm....waar hadden we het ook al weer over?
*traantje wegpinkt* Cliffquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan ik heb iets minder met Kurt..
Een van mijn andere helden hoewel ik ehm pas ontdekte lang na zijn dood was slechts 24 toen hij stierf![]()
Cliff Burton van Metallica ,,,
Ah...seks dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:06 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Eh... over vrijdagavond..
Ja en drugs en roc.. eh.. happy hardcore momenteelquote:
nee alleen zo schrijft zelfs nu weer alleen maar sex!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat ik het alleen maar zo lees?
NEUKEN! BATSEN! RAMMEN! SOPPEN! HARDE PIEMEL!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:09 schreef JoeBravo het volgende:
kunnen we nu ophouden over sex? wat een kloterig, frustrerend onderwerp![]()
![]()
Ik heb het dan altijd nog over seksquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee alleen zo schrijft zelfs nu weer alleen maar sex!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:09 schreef Tally het volgende:
[..]
NEUKEN! BATSEN! RAMMEN! SOPPEN! HARDE PIEMEL!
HA!
inderdaad er over praten is niks, neuken?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:09 schreef JoeBravo het volgende:
kunnen we nu ophouden over sex? wat een kloterig, frustrerend onderwerp![]()
![]()
Tally is zo sociaalquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:09 schreef Tally het volgende:
[..]
NEUKEN! BATSEN! RAMMEN! SOPPEN! HARDE PIEMEL!
HA!
er staat in de papieren: niet hakkuh na verwijderen van verstandskies ivm interne bloeding gevaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:11 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Ik heb ineens zin om ouderwets te hakken... Maar het mag niet vanwege interne-bloedingen-gevaar..
Verstandkies eruit..![]()
Ik denk aan iedereenquote:
Hoeveel funky beans is dat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
inderdaad er over praten is niks, neuken?
doe je adres maar en ik kom daarnaartoequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
inderdaad er over praten is niks, neuken?
Ja precies! en zeker niet op oude (happy) hardcore.. vanwege complicaties enzo..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er staat in de papieren: niet hakkuh na verwijderen van verstandskies ivm interne bloeding gevaar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt pmquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
doe je adres maar en ik kom daarnaartoe
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Pijpen: 6 Funky BeansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuken: 12 Funky Beans
Beffen: 9 Funky Beans
Anaal: 15 Funky Beans
Zoiets?
*noteert*quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet ie betalen om te beffenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pijpen: 6 Funky Beans
Neuken: 12 Funky Beans
Beffen: 9 Funky Beans
Anaal: 15 Funky Beans
Zoiets?
You go girlquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:08 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ja en drugs en roc.. eh.. happy hardcore momenteel
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]dat had je net al gedaan ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij betalen natuurlijk. Dat is een eer toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moet ie betalen om te beffen
of moet ik dan betalen?
maar idd zoiets, zo doen hoeren dat toch ook of niet?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:15 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
wil je nog een muziekje voor onderweg?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |