Die was echt geniaal jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:01 schreef Mss het volgende:
Met het mooiste moment uit de afgelopen aflevering:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:01 schreef Mss het volgende:
Met het mooiste moment uit de afgelopen aflevering:
[ afbeelding ]
Alvast bedankt!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:22 schreef Trafasi het volgende:
[quote]Op woensdag 29 september 2010 18:13 schreef Mirel het volgende:
Vind een filmpje, en ik rip het geluid wel voor je.
Niet goed gezocht?quote:Op zondag 3 oktober 2010 03:17 schreef HenkieVdV het volgende:
Waarom kan ik nergens de nieuwste EP vinden?
[/quote]quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:52 schreef Trafasi het volgende:
tvp, gaat snel hier ! Iemand al het geluidsfragment voor mij ?
[..]
Alvast bedankt!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn mensen die dit soort dingen graag in spoilertags willen zien. Vorig topic was daar althans nog een hoop gedoe over..quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:23 schreef remlof het volgende:
Inderdaad enorm leuke aflevering weer
Hoop ook dat ze het volhouden.
Volgende ep is:
Volgens mij heeft niemand het gezienquote:
ik heb het iig gemist. (gelukkig maarquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand het gezien
*loopt onschuldig fluitend door.
[/quote]quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:52 schreef Trafasi het volgende:
tvp, gaat snel hier ! Iemand al het geluidsfragment voor mij ?
[..]
Alvast bedankt!![]()
Ik heb de aflevering uiteindelijk wel gevonden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:52 schreef Komakie het volgende:
Bazinga!
Laatste aflevering nog niet gezien. Kon hem gisteravond ook niet vinden
Nog maar eens zoeken vanavond....
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:50 schreef Dos37 het volgende:
Echt een te geniale sreie. Voor mij de beste comedy sinds Friends
Dan heb je Arrested Development zeker niet gezien? Hands down de leukste serie die ik ken, en ik vraag me af of er ooit een leukere gemaakt gaat worden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:50 schreef Dos37 het volgende:
Echt een te geniale sreie. Voor mij de beste comedy sinds Friends
Ik vind toch nog steeds dit de grappigste serie ooit gemaakt:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:53 schreef Orbis het volgende:
[..]
Dan heb je Arrested Development zeker niet gezien? Hands down de leukste serie die ik ken, en ik vraag me af of er ooit een leukere gemaakt gaat worden.
Morgen komt daar S04E03 uitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:16 schreef 67Impala het volgende:
Ik ben me als een speer aan het bij kijkenzit nu Seizoen 3 aflevering 8 , maar waar zijn ze precies in Amerika op het moment en wanneer worden die uitgezonden? Dan kan ik daar rekening mee gaan houden met me andere series
Wat is er zo bijzonder aan die aflevering danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:54 schreef BaRdmann het volgende:
Vanavond weer een nieuwe. En twitter werkt echt!
Had aan Bill Prady (producer/bedenker) de titel van de 6e aflevering gevraagd, en heb nog antwoord gekregen ook! Woehoe!
Ze heet 'The Irish Pub Formulation'
Ze hebben wel vaker guest stars. Steve Wozniak zat nog in de laatste epquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan die aflevering danBehalve dat er een guest star in komt te spelen.
Volgens mij had dat de eerste moeten zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:56 schreef Woodpecker het volgende:
Vanaf welke aflevering ligt Penny met een gebroken been buiten beeld?
I know, maar ik dacht misschien is dat de reden dat hij de titel wilde weten ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hebben wel vaker guest stars. Steve Wozniak zat nog in de laatste ep
Oei nee hoor. Eergisteren is aflevering 6 opgenomen:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:01 schreef JDx het volgende:
Volgens mij lopen ze wel een tijdje voor hoor. Denk dat ze nu ergens rond episode 15 aan het opnemen zijn.
don't mess with Blossomquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:55 schreef JDx het volgende:
Net de aflevering gezien en ik had niet verwacht dat ik het zou zeggen, maar het wordt minder leuk... wat een irritant stom wijf, die van Sheldon, dacht yesss... ze is weg, maar nee! Bah.
Ik vond het juist een leuke toevoeging en was wel blij dat ze nog even kon blijvenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:55 schreef JDx het volgende:
Net de aflevering gezien en ik had niet verwacht dat ik het zou zeggen, maar het wordt minder leuk... wat een irritant stom wijf, die van Sheldon, dacht yesss... ze is weg, maar nee! Bah.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:58 schreef PieterBas het volgende:
Wat drinken ze bij TBBT nu ook al Bavaria? @ 8:14
Dit dus. Dat karakter is zoveel precies als Sheldon dat het imo totaal niet werkt met de rest van de cast ...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:55 schreef JDx het volgende:
wat een irritant stom wijf, die van Sheldon, dacht yesss... ze is weg, maar nee! Bah.
Idd, het komt over als een karakter die Sheldon voor moet stellen, maar niet zo grappig is in een remake ofzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dit dus. Dat karakter is zoveel precies als Sheldon dat het imo totaal niet werkt met de rest van de cast ...
Duh, het is een vrouw.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:24 schreef JDx het volgende:
[..]
Idd, het komt over als een karakter die Sheldon voor moet stellen, maar niet zo grappig is in een remake ofzo.
volgens mij snap je de ":')" smiley niet helemaalquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:02 schreef Komakie het volgende:
Net aflevering 2 gezien. Weer geniaal
Nu aflevering 3 aan het downloaden
quote:
moet natuurlijk zijn "geen enkel stadion dat"quote:
Uiteraard, maar voetbal mag je ergens anders gaan becommentariërenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:49 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
moet natuurlijk zijn "geen enkel stadion dat"
vind t altijd een beetje droevig als commentatoren of nja mensen in t algemeen dat soort shit fout doen
Mayim Bialik is zelf ook neurowetenschapperquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
don't mess with Blossom
[ afbeelding ]
Wat tof, extra'squote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
The Big Bang Theory S03 EXTRAS 720p BluRay x264-SiNNERS ook gereleased trouwens
Contains:
1. Gag Reel
2. Set Tour with Simon and Kunal – Get an insider’s look at TV’s hottest comedy, The Big Bang Theory, as Simon Helberg and Kunal Nayyar take viewers on a tour of the set.
3. Take-Out with the Cast of The Big Bang Theory – We’ll have plenty of food-for-thought as the cast and creators dig into this season’s funniest/favorite moments, in addition to a side of Chow Mein.
Sowieso wel op de dvd's/blurays denk ik, maar of die ook apart zijn gereleased weet ik niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat tof, extra'sVast een 'domme' vraag, maar zijn die er ook van seizoen 1 en 2 geweest?
In HIMYM kwam ik het ook al tegen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:53 schreef tjoptjop het volgende:
Huh Bavaria pils
Nooit geweten dat ze dat in de VS hadden
HIMYM?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In HIMYM kwam ik het ook al tegen.
How I Met Your Motherquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:20 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
HIMYM?
Zal wel een product placement campagne zijn dus
dude......quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Oké k heb in 5 dagen alle 3 de eerste seizoenen gezien
en ga nu aan seizoen 4 beginnen
Moet toch wat met een arm in het gipsquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:57 schreef Daanus het volgende:
[..]
dude......
s04e02 blijft wel epic :p s04e03 is wat minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |